If you’re a bird, I’m a bird

Incep sa scriu aceasta postare fara sa-i pot da un titlu… M-am tot gandit, am incercat sa formulez si sa reformulez, insa… cuvintele nu ma ajuta. V-am obisnuit sa va scriu despre fashion, despre produse cosmetice, despre dulci nimicuri care ne incanta viata ca si femei. Sigur, tuturor ne plac tinutele frumoase, parul frumos coafat… Insa astazi m-am decis sa va scriu despre cu totul si cu totul altceva.

Este ora 9. El stoarce un grapefruit sa faca suc proaspat si eu m-am gandit sa scriu despre el. Suntem nu de mult timp impreuna, ar spune unii, de un an si jumatate… Insa dupa un an si jumatate eu deja stiu ca el este jumatatea mea (vedeti jocul de cuvinte?). Este greu sa iti gasesti sufletul pereche, omul care sa te indrume si sa iti arate calea buna, omul care sa te faca sa fii un om mai bun, sa nu mai fii delasator, sa mergi inainte chiar daca uneori nu e chiar atat de simplu ca si cum ai alege o tinuta pentru o cina in oras.

Unele zile sunt lungi…Te imparti intre job, cursuri, sala, iti doresti sa mai faci si alte lucruri, insa ajungi acasa si sfarsesti pe canapea cu ditamai sticla de Cola Zero in mana… Si el e acolo. E acolo sa te stranga in brate si sa iti zica ca in cel mai scurt timp zilele bune si foarte bune vor veni!

Iubirea nu se masoara in timp. Iubirea se masoara in momentele care ti-au taiat respiratia. In excursiile pe care le-ati facut impreuna si de cate ori ati ras pana v-au dat lacrimile. In noptile in care a fost acolo cand l-ai trezit spunandu-i “Am visat urat!” si el iti spunea “A fost doar un vis, eu sunt aici”… Se masoara in faptul ca ti-e atat de drag sa vorbesti despre el, incat atunci cand incerci sa descrii ce simti pentru el altor oameni efectiv ti se pune un nod in gat si habar n-ai cum sa spui tu unei lumi intregi cum viata ta ar fi atat de …searbada fara el. In fine, poate nici macar nu conteaza ca ceilalti sa stie. Vrei sa fie un sentiment egoist, sa fii doar tu cu el si iubirea voastra. Stii, ca un balon de sapun unde esti tu cu el, si in afara este tot restul lumii.

Ce este totusi diferit la acest balon? Faptul ca nu poate fi spart niciodata, sub nicio forma de presiune. Este nu doar iubirea, ci si rabdarea, intelegerea, si umorul. Cum razi de toate prostiile si poti sa povestesti orice, poti sa fi facut orice, niciodata nu vei fi un om rau in ochii lui. Atunci cand cu el ai aceeasi relatie ca si cu mama ta. Este greu sa gasesti pe cineva cu care sa ai o relatie asemanatoare macar, daramite la fel de buna! Sunt micile secrete, micile glumite pe care doar voi le stiti si de altfel nimeni nu le-ar putea pricepe vreodata…

Este vorba despre dupa-amiezele libere (putine, dar atat de importante!) in care hoinaresti orasul in care tocmai v-ati mutat si nu va stie (mai) nimeni, mana in mana, cand soarele apune….

Vezi?Asta iti spuneam… E greu sa poti explica in cuvinte CAT de mult iubesti, si nu numai! Ci cat de mult admiri, respecti, adori…

Iti doresc ca iubirea vietii tale sa fie chiar la colt si sa o gasesti chiar tu!

Cu drag,

Cristina

One thought on “If you’re a bird, I’m a bird

Leave a comment