1, 2, 3 …CUT or how to cut the perfect fall jeans!

In urma cu o saptamana am vazut pe un site (Choies, parca?) o pereche de skinny ripped jeans. Mi-au placut mult, insa erau aproximativ 35 de dolari, ceea ce inseamna vreo 25 de lire. Am pus in balanta faptul ca hainele vin in China, review-urile negative ale acestui site (desi in Romania am auzit multe fete multumite de acest site, nu stiu ce sa cred, poate ma lamuriti voi in rubrica de comentarii!), si nu in ultimul rand raportul pret-calitate. Am fost tentata, gata gata sa dau comanda, insa mi-a venit ideea “salvatoare”. De multe ori aruncam exagerat de multi bani pe item-uri care, sa fim seriosi, nu merita! In marea majoritate a cazurilor exista o idee care te poate ajuta sa economisesti niste banuti si eventual sa pui chiar tu mana la treaba pentru a iti crea item-ul dorit.

Ce am facut eu? Am achizitionat o pereche de skinny black jeans, la un pret modic si m-am gandit sa imi fac jeansii rupti perfecti, insa personalizati, nu gata cumparati. Mi se parea greu la inceput, mi-era frica sa nu stric pantalonii, insa apoi m-am gandit ca si daca ii stric am dat o suma modica pe ei. Deci… iata-ma, cu foarfeca in mana. M-am gandit, sa iti spun si tie, draga prietena, pasii, desi sunt convinsa ca multe dintre voi sunteti foarte indemanatice!

Pasul 1 este foarte simplu. Probeaza pantalonii si incearca sa iti dai seama unde sunt locurile in care doresti sa ii tai.

111

Pasul 2: Insemneaza-i cu atentie, ca sa stii sigur unde sa directionezi foarfeca, nu ne dorim greseli. As fi preferat sa am o bucatica de creta, insa din pacate nici nu mi-a dat prin cap sa am asa ceva in casa, asa ca am folosit un marker portocaliu.

222

333

Dupa cum poti observa in poze, semnele nu sunt vizibile, insa au fost suficiente pentru a ma ajuta sa ma orientez cu succes.

Pasul 3: Acum trebuie sa prinzi locul in care tai, sa fii sigura ca nu tai pe langa.

444

Pasul 4: AND CUT CUT CUT. Fa intai taietura pe lung, ca sa te asiguri ca gaura nu va fi nici mai lunga nici mai scurta decat cum iti doresti tu. Apoi taie cu miscari scurte de foarfeca pe vertical, pentru a o largi.

555

666

Si ce a iesit!

777

8881110000

Pantaloni; Primark, Bluza: Stradivarius, Balerini: Zara

Nu uita..bucura-te de lucrurile mici, simple, oricat de greu ar parea! O floare de la iubitul tau, o raza de soare, faptul ca nu ti-ati distrus pantalonii, faptul ca ai mancat cea mai buna inghetata… E simplu, sa stii!

Love,

Cristina

2 thoughts on “1, 2, 3 …CUT or how to cut the perfect fall jeans!

Leave a Reply

