Updates & 3 things

Hey girlies! Am absolvit facultatea, urmeaza curand si un post separat cu poze, a fost un moment foarte special, mai ales ca am primit o surpriza din partea mamei care s-a postat la usa fara sa anunte! 🙂 Dar pana una alta, ca sa imi justific oarecum absenta din ultima vreme, am vazut la una dintre preferatele mele din blogosfera, Camelia (Coltul Cameliei) un tag tare dragut, cu intrebari haioase si demn de facut penru a mai descreti o frunte-doua.

3things1

sursa

Trei lucruri in geanta mea

-Portofelul, posetuta pentru maruntis si tableta

11350044_975383499180732_801593545_n

Trei lucruri de pe biroul meu

– Lumanarea parfumata de la Yankee, agenda si plannerul, crema de maini de la the Body shop.

11541006_978296772222738_1133239993_n

11653441_978296765556072_967925693_n

11647430_978296762222739_289692669_n

Trei obiecte de mobilier favorite

-Patul, dulapiorul cu machiaje si masuta de cafea

Trei fructe preferate

-Banane, capsuni, struguri

Trei bloguri pe care le-am vizitat zilnic

-Nu am bloguri pe care le vizitez zilnic, de obicei intru de pe link-uri pe Facebook. Dar citesc multe bloguri si le admir.

Trei melodii care nu imi ies din cap

-Jessie J- Flashlight

-Nelly Furtado- All good things

-John Legend- all of me

Trei lucruri la care ma gandesc acum

– Oare primesc pozele de la absolvire azi? Ca am primit sms. Imi raspunde cine trebuie si cum trebuie la mail? Mai ploua mult?

Trei bloggeri cu personalitate mare
-Asa cum spunea si Cami pe blog, e foarte greu sa pui degetul pe mai multe bloguri, fiecare blogger are personalitatea lui. 🙂
Trei sporturi preferate
– Fitness, inot, badminton
Trei lucruri care ma fac fericita
-Produsele de beauty, fie machiaj, fie skin care, decoratiunile interioare si jurnalul meu
Trei carti preferate
-Am citit mult de cand ma stiu, nu as putea alege doar 3, mi-au placut toate cartile pe care le-am citit. As putea spune ca am o legatura speciala cu “Drumul catre casa”, a picat in momentul potrivit al vietii mele, si a fost si cadou de la o persoana draga. Dar iubesc toate cartile. Din fiecare ai cate ceva de invatat.
Trei destinatii de vacanta – taramuri de poveste
– Cele 3 pe care le-am vizitat deja: Paris, Lisabona, Barcelona. Si cele 3 pe care inca nu: New York, Bali si India.
Trei lucruri pe care doresti sa le faci anul acesta
– Cele 3 pe care mi le propusesem pana acum deja le-am facut, si anume: sa termin facultatea cu note bune, sa ne gasim un apartament frumos si sa imi gasesc un job. Celelalte 3 sunt: o super vacanta, sa mai slabesc 5 kilograme si ….hm, inca o super vacanta?!
Mi-ar placea sa vad ce ati raspunde voi la aceste intrebari, asa ca puteti sa imi raspundeti fie in rubrica de comentarii, fie cu un link catre blogul vostru. 
5 thoughts on “Updates & 3 things

Leave a Reply

