Favorites of the month || MAY 2015

Hey babes! Finally back, can’t believe it! M-am decis sa scriu un post cu favoritele lunii astazi, ca tot aproape s-a terminat si luna mai! Am cumparat multe produse de make-up inainte de luna mai, asa ca in mai am ramas relativ constanta cu produsele favorite. Sunt mai multe decat in alte luni, cred, insa cred ca o sa va placa postarea de astazi. Am in fata un smoothie de banane cu lapte de cocos si pudra de roscove, este cel mai bun smoothie incercat de mine vreodata yumm! Geamurile le am larg deschise si simt mirosul de iarba proaspat tunsa si de vreme calduta, mai calduta ca in ultimele zile oricum…. Ce zi frumoasa! 11261446_961381647247584_1435579699_n Luna aceasta a trebuit sa port de multe ori un machiaj full-face, destul de incarcat, datorita jobului. Nu ma deranjeaza absolut deloc, deoarece imediat ce ajung acasa indepartez machiajul si am grija de ten mai mult ca de obicei. Curand trebuie sa ajunga la mine si peria de curatare Clarisonic Mia 2, can’t wait! FACE PRODUCTS face Asa cum v-am mai povestit… 1. Anastasia Soare dipbrow pomade in nuanta Chocolate. Este cel mai bun produs de sprancene pe care l-am incercat/detinut! Pentru doar 15 lire este o cantitate foarte mare de produs! Grija mare la aplicare, putin si ulterior rapid inchis recipientul sa nu se usuce. 2. Urban Decay primer potion, anti aging. Este primerul meu de pleoape preferat, fara doar si poate. Machiajul rezista 8h+ cu brio, cred ca si mai mult. nu am incercat inca. 3. Naked skin weightless concealer. Well, cred ca din postarea asta este preferatul meu de departe, vedeta serii. Nu usuca zona de sub ochi, lumineaza extraordinar de frumos si acopera cearcanele. Perfect! 4. Make-up forever HD foundation. V-am povestit de atatea ori despre el incat nu mai are sens. Nu stiu pentru cat timp va ramane favoritul meu. Incep sa ma indragostesc de Urban Decay naked skin. Posibil un review curand 5. Urban Decay de-slick setting spray. Omg! Omg! Omg! Spray-ul promite controlul sebumului si machiaj rezistent 16 ore. AND IT WORKS! Plus ca da un finish superb tenului! I love it! 6. Guinot lip balm. V-am povestit si despre el, imi face buzele moi, nu mai stiu ce este aia sa ai buze crapate. Merita investitia clar! LIP PRODUCTS

lips

Funny, dar timp de o luna am ramas fidela acelorasi patru rujuri, alterandu-le zilnic. Le ador pe toate patru, nu as putea alege unul singur! 1. MAC in nuanta Pink Plaid 2. MAC in nuanta Velvet Teddy 3. Urban Decay in nuanta Bang 4. Urban Decay in nuanta Naked 2. EYE MAKE-UP + BLUSHERS 2 Desi detin multe farduri mono, tot paletele raman preferatele mele. Atat de versatile, rapide, usor de manevrat si de transportat… 1. Naked flushed palette. Gasiti review pe blog. Cea mai buna investitie in materie de blush/contur/iluminare. 3 produse in unul la un pret aproape de nimic. 2. Urban Decay shadow box. Perfecta pentru machiaje de seara, o gramada de culori atat mate cat si cu sidef. 3. Urban Decay Naked Basics 1. Super versatila, potrivita pentru machiaje de zi, dar anumite nuante merg perfect pentru machiajele de seara, spre exemplu in pliu sau sub linia genelor. Cam atat pentru astazi, revin curand cu review-uri separate si cu vesti noi! Yours truly, banner (1)

One thought on “Favorites of the month || MAY 2015

Leave a Reply

