I know the secret of VICTORIA!

Neata fetelor!

Ce faceti? In sfarsit e sambata, week-end! Sau pentru voi, cel putin, sper! Eu beau un pahar rece de cola zero, si ma pregatesc incet de munca, in timp ce rasfoiesc niste dosare pentru examenul de luni. Au ramas trei examene de dat din cariera mea de studenta. Incerc sa le organizez pe toate in asa fel incat lucrurile sa se termine cu bine. Faptul ca imediat trebuie sa comand robele pe care le voi inchiria imi da fiori. Omg, termin facultatea! 

Ma uit in spate si ma gandesc cat de mult m-am schimbat in 4 ani, cat am invatat despre mine si despre cei din jur, dar in mare parte despre viata in general. Ma uit in spate si sunt multumita de cine sunt acum si ce am reusit sa realizez cu pasi mici. Recunosc, a fost un semestru greu, nu am reusit sa merg la sala aproape deloc si asta ma intristeaza, nu am reusit sa fac multe lucruri din cauza lucrarii de licenta si alte celor 348324098320 de alte lucrari. Well, summer is coming, and the #beachbodyproject este pe cale sa inceapa chiar de luni. O sa va povestesc curand cum sa va organizati programul de sala astfel incat sa ajungeti de 4 ori pe saptamana si o sa vin cu retete delicioase, sanatoase si usor de facut!

Ieri am avut o zi libera (ce-i aia, ha?!?!) si a fost soare si frumos (spre deosebire de azi…), asa ca am iesit la o scurta plimbare in oras, sa bem o cafea si sa respiram aer curat. Am facut si cateva poze pentru voi.

111

Tricou: Diva Charms || Fusta: Stradivarius || Stilettos: New look

Asta numesc eu o tinuta lejera, comfortabila, de aceea am si asortat fusta de imitatie de piele cu tricoul super comfy de la Diva Charms, I know the secret of Victoria! Pantofii probabil par killer, dar ghici ce?! Nu sunt! Sunt uluitor de comozi, as putea merge pe ei ore in sir!

222

333

444

5555

Hope you enjoyed it!

Votre, 

Cristina

4 thoughts on “I know the secret of VICTORIA!

Leave a Reply

