MAC FAV LIPSTICKS || DAY TO NIGHT (RO ONLY)

Hey lovelies,

Nu sunt o mare fana MAC, insa am cateva produse, mare parte rujuri (vreo 6), din care am ales 3 pentru a va face un mini-review al preferatelor mele. Am ales sa folosesc expresia “Day to night”, pentru ca am ales 3 rujuri care se potrivesc dimineata, la pranz si seara. Sigur, le putem purta oricand dorim, mai ales daca mediul in care lucram ne permite un machiaj mai incarcat (yay me, nu doar ca mi se permite, dar TREBUIE!), dar mai ales daca este week-end.

Nu stiu voua, dar mie adeseori mi se intampla sa merg pentru genul de machiaj “bold lip” si anume flawless complexion, un pic de iluminator, mascara, sprancene conturate si niste buze foarte indraznete, rosu aprins, burgundy, mov inchis.. Ador acest tip de machiaj, arata ca si cum ai fi depus un efort colosal sa arati asa, si cand colo tu ai avut doar 5 minute sa te machiezi. Win-win!

Cele 3 rujuri pe care le-am ales, asa cum spuneam mai sus, sunt preferatele mele, si (ce coincidenta!) sunt mate. Ador rujurile mate, arata extraordinar de bine, cu conditia ca buzele sa fie foarte ingrijite si sa nu fie crapate. Ca sa ma asigur ca am bifat acest aspect, eu folosesc un produs minunat (daca vreti ii fac si review separat), de la Guinot, se numeste longue vie levres, si este e-x-t-r-a-o-r-d-i-n-a-r! Il gasiti AICI, sau in saloanele care vand Guinot.

11198777_951648451554237_400995384_n

Cele 3 rujuri de la MAC despre care va povesteam sunt: Velvet Teddy, Pink Plaid & Flat out fabulous

11210245_951648408220908_746107132_n

11225520_951648438220905_1146541880_n

Velvet teddy este cel mai cuminte…. Il port cand ies la cumparaturi, sau la plimbare, l-am purtat chiar si la universitate, dar poate fi si prietenul unui machiaj al ochilor indraznet….

Pink plaid este rozul Barbie, dar usor mai cumintel…. Il ador pur si simplu, iti lumineaza fata!

Flat out fabulous este pentru atunci cand vrei sa iesi din anonimat! Un soi de fuchsia foarte puternic!

Sunt foarte multumita de toate 3, dar flat out fabulous ma supara un pic! De ce? Pentru ca desi este si el pigmentat, la fel ca toate rujurile MAC, “intra” in liniile fine ale buzelor, si de asemenea veti vedea si pe mana, se aplica destul de inegal! Am facut swatch-ul de la acest ruj un pic mai diferit. Aici sunt si swatch-urile.

swatch 1

Voi ce rujuri MAC detineti? Va plac? Care este brandul vostru preferat pentru rujuri?

Votre,

Cristina

Leave a Reply

