DIY PROJECT- THE HORRIBLE HORRIBLE CABINET

Buna fetelor!

Nu stiu daca v-am spus vreodata, dar sunt o mare fana a proiectelor DIY si cred cu tarie ca orice poate fi transformat din ceva care poate fi aruncat la gunoi, in ceva care nu numai ca poate fi folosit, dar sa arate si bine.

Cu ce am inceput noi: un dulap ORIBIL (nu glumesc!), pe care am vrut sa il transformam intr-un dulap frumos, alb, in care sa imi depozitez toate produsele de make-up si beauty in general, ca sa nu mai stea intinse in tot apartamentul si sa fie organizate in asa fel incat daca am nevoie de ceva sa pot gasi rapid. Dulapul arata asa:

11117438_951653694887046_1256219870_n

Voi scrie ce am folosit ca sa ajungem la rezultatul final, si cat au costat fiecare in parte, ca sa creez un pret final pentru un proiect DIY.

Smighel: £3 pentru 6-7 fasii mari

Lac de baza: £3 

Rola de vopsit/bidinea: £1 pentru rola + tava pentru vopsea= £2, am luat 2 role

Pensule de vopsit: £1 pentru 5 pensule

Vopsea alba satinata: £7 pentru 500 ml

Manere: £10 pentru 10 manere (am folosit doar 6), AICI 

£27 pentru tot dulapul, in conditiile in care un astfel de dulap sare de £100 binisor.

PASII

-Dulapul trebuie smirgheluit si sters ulterior foarte bine, astfel incat suprafata sa devina foarte fina!

-Am scos manerele acelea oribile si am smirgheluit foarte bine modelul acela hidos in forma de romb.

-Am aplicat un strat de lac de baza, pentru ca vopseaua sa adere foarte bine pe dulap ulterior

-A doua zi, am inceput vopsitul propriu zis. Am scos sertarele, pe care le-am vopsit separat, apoi rama, si dulapul in sine. Initial cu o rola de vopsit pentru a acoperi suprafate cat mai mari, apoi pensule pentru finisare si pentru locurile in care rola nu avea efect. TIP: VOPSITI AFARA! Mirosul de vopsea este ca un drog in spatiile inchise!

-L-am lasat la uscat 24 de ore, pentru siguranta, apoi am dat un al doilea strat.

-Am aplicat manerele et voila!

11198785_951653981553684_142853315_n

Este foarte simplu si FUN de facut, desi, intr-adevar, dureaza cateva zile pana sa va puteti bucura de rezultatul final! Sunt foarte incantata, in sfarsit produsele mele de beauty au incaput undeva, dulapul este foarte spatios, iar sertarele foarte adanci!

Ce spuneti, v-a placut micul meu proiect de DIY? Voi ati incercat vreodata?

Bisoux,

Cristina

One thought on “DIY PROJECT- THE HORRIBLE HORRIBLE CABINET

Leave a Reply

