SLEEK MATTE ME- REVIEW+SWATCHES (RO ONLY)

Buna seara fetelor!

Imi propun de mult sa fac acest review, dar l-am tot amanat, din cauza altor prioritati care imi stau pe varful capului (licenta, eseuri, teme cu deadline…not funny!), dar iata-ma acum, aici, scriind despre dragele mele Sleek Matte me.

In total sunt 6 nuante, iar eu detin (deocamdata), 4 dintre ele si anume: Birthday suit, Brink Pink, Fandango Purple si Rioja Red. Celelalte 2 nuante se numesc Petal si Party pink. Nu le-am achizitionat inca si probabil ca nici nu o voi face, deoarece Brink Pink mi se pare ca seamana cu Party Pink pe care deja il detin, iar Petal cu Birthday suit, desi este cu vreo 2 tonuri cred mai deschis.

1111

Acestea fiind spuse, trebuie sa va dau inainte de toate, detaliile despre acest produs. Costa 30 de lei pe make-up shop (24 de lei cu discountul PRO MKS), iar in afara pe site-ul oficial Sleek costa £4.99. Cred ca am stabilit, prin urmare, ca pretul este mai mult decat decent!

Descrierea oficiala de pe MKS este urmatoarea:

Ruj lichid cu finish mat, ultra-rezistent. Odata aplicat el se va fixa pe buzele tale, dand un aspect catifelat, fara luciu si creand conturul perfect datorita aplicatorului unghiular ce faciliteaza aplicarea produsului.Aluneca usor si gratie pigmentatiei puternice nu va fi nevoie sa aplici un al doilea strat. Cu o textura usoara permite purtarea sa ore in sir fara sa creeze disconfort, fara sa se adune in pliurile gurii, fara sa usuce buzele.Bucura-te acum de cele 6 nuante universale care iti vor complimenta intreg machiajul fie ca le porti pe timpul zilei, fie ca vrei sa iesi in evidenta pe ringul de dans!

333

PLUSURI:

Aplicator cumva oblic, cu varf ascutit, care faciliteaza aplicarea rujului cu un risc mult mai mic de a da pe langa gresi.

Efectul de mat se creaza efectiv in cateva secunde, maxim un minut de la aplicarea acestuia.

Rezistenta la transfer! Pe bune! L-ai aplicat, s-a uscat, poti sa te pupi, sa bei, fa ce vrei! Pana si cand incerci sa-l demachiezi o sa fie incapatanat, ai sa vezi!

Pretul! Mi se pare mai mult decat decent, pentru o cantitate maricica, care oricum merge pe principiul ‘a little goes a loooong way’

Ambalajul! Este foarte cochet, dragut si iti arata nuanta exacta a rujului, fiind transparent.

ASPECTE NEUTRE:

Trebuie NEAPARAT sa ai buzele hidratate inainte de aplicare, altfel se aseaza intre crapaturile buzei si arata foarte foarte urat. (eu le hidratez fie cu EOS lip balm, fie cu un scrub cu zahar si miere)

-Daca nu esti obisnuita cu senzatia de ruj mat (te strange, cumva), nu o sa iti placa! Eu m-am obisnuit atat de bine cu acea senzatie incat nu le mai simt pe buze!

MINUSURI

-Va spuneam mai sus ca este foarte rezistent la transfer, ceea ce este complet adevarat, cu o mica exceptie: mancarea. Daca mananci in timp ce il porti pe buze se sterge cumva din centrul buzelor si ramai cu un contur tare haios, chiar e amuzant. Si nu, chiar nu merge cum facem la rujurile normale unind buzele incercand sa-l intindem pentru ca..E MAT! Ha, the joke’s on us! Dar hey, asta nu e neaparat un minus, right? Mancatul mai putin n-a facut rau nimanui, hehe!

SWATCHES:

Asa arata cele 4 nuante despre care v-am povestit mai sus. Mai jos va las imagini sa vedeti cum arata fiecare in parte pe buze.

Imediat dupa aplicare:

proaspat aplicate

Uscate:

uscate

Dupa cum v-ati dat seama dupa marimea swatchurilor (haha, thanks brain!), preferatele mele sunt Birthday suit si Fandango purple. Birthday suit este cel mai versatil ruj pe care l-am vazut vreodata, nu am vazut doua perechi de buze pe care sa arate la fel, pe cuvant! Ba chiar, dupa cum o sa vedeti in poza de mai jos, arata diferit pana si pe buzele mele, in poze facute in diferite lumini.

7777

Nu am reusit sa pozez si celelalte nuante in parte pe buze, insa tot am reusit sa fac un mini-colaj din pozele in care am purtat aceste rujuri. A iesit asta:

555

In concluzie: Isi merita banii pe deplin, asa cum am mai spus si mai sus ‘a little goes a long way’ si rezista frumos pe buze, evident, cu anumite limite. Nota? 9/10!

Pana data viitoare,

Cristina

10 thoughts on “SLEEK MATTE ME- REVIEW+SWATCHES (RO ONLY)

  1. Îmi place și mie foarte mult, trebuie să-mi mai iau măcar încă o nuanță. Doar o mică mențiune: Birthday suit nu prea seamănă cu Petal. Eu îl am pe cel din urmă și din ce văd la tine în swach nu mi se pare că seamănă deloc. Găsești la mine pe blog un review și swach.
    Pupici

    • Nu stiu de ce mi s-au parut atat de asemanatoare! Trebuie sa-mi iau si Petal acum, e vina ta! :)))) Am fost si pe blog la tine, e foarte frumos, o sa revin curand sa citesc tot, ai multe info frumoase si utile! Revin cat de curand cu niste comentarii! Pupici!

  2. Petal e chiar roz, si nu seamana deloc cu birthday suit. Sunt foarte tari, oricum 💕💄
    si voi incerca ai eu pontul cu miere si zahar, ca parca nicicum nu reusesc sa le hidratez 😯

  3. Chiar astazi mi-am luat un scrub de buze de la lush, e superb, o sa-i fac review! L-am luat de lene sincer, mierea cu zahar (cat mai dur posibil) face minuni! Incearca! E clar, voi complotati la bunastarea portofelului meu…acum trebuie sa-mi iau si petal 😦 :)))) Pupici!!!

  4. Momentan îl am pe Rioja Red și pe Birthday Suit. Le aștept pe celelalte și pe urmă le fac și yo review. Iar îmi scol netul în cap, cum am făcut și prima dată când am declarat că nu sunt rezistente :)))

    • De ce sa iti scoli netul in cap? Este o parere strict personala si gata! Toate rujurile mate asa zic eu nu au cum sa reziste 10 ore..doar daca nu bei, mananci, respiri!:)))))

Leave a Reply

