Tresemme Keratin Smooth Heat Protection Shine Spray 200ml- review

Neata fetelor,

Se anunta o zi plina asa ca am doar 15 minute sa va scriu acest post. Aseara, folosind acest produs dupa baie inainte sa imi usuc parul (cam a cincea folosire), mi-am dat seama ca merita sa fac un review acestui produs, mai ales ca este si foarte iefin si isi face treaba.

Asa cum probabil v-ati dat deja seama din titlu, este un produs sub forma de spray, care va asigura protectia impotriva caldurii atunci cand va aranjati parul, fie cu foehn-ul in blow dry, fie cu placa, fie cu ondulatorul. Dupa un mic research, l-am gasit pe acesta, asa cum va povesteam: pret mic si isi face treaba. 

10965356_907034389348977_1199022808_n

Ce spune ca face:

Acest produs sustine ca ar restabili cantitatea keratinei din parul tau, deci prin urmare l-ar face mult mai moale si mai usor de aranjat. De asemenea, sustine ca ar proteja parul de caldura si de efectele negative ale caldurii asupra acestuia.

Ce face de fapt:

Ar fi greu sa bag mana in foc ca parul meu va fi mai putin degradat la folosirea continua a acestuia, bineinteles, dar pot sa va spun ca dupa ce este uscat si aranjat este mult mai moale, lucios (fapt care chiar m-a surprins) si maleabil.

Cum il folosesc: 

Dupa ce am spalat parul in mod obisnuit si l-am lasat aproximativ 20-30 de minute in prosop, il aplic pe toata lungimea parului si il piaptan cu atentie iar in 2-3 minute il usuc in mod obisnuit.

11004873_907034386015644_1145726693_n

Ce imi place: 

Este foarte ieftin. L-am cumparat cu 5,50 lire din Boots, si are 200 de ml. (5,50 lire=aproximativ 30 de lei). Deci raport calitate-cantitate-pret foarte bun.

Nu ingrasa parul, chiar daca aplicat foarte aproape de radacina sau chiar pe ea.

Ce nu imi place:

Mirosul. Are un miros dulceag, fructat destul de puternic. Partea buna este ca odata uscat parul mirosul nu se mai simte si nu persista.

Acum as vrea sa va intreb: ce parere aveti despre acest produs? Folositi astfel de produse? Care este preferatul vostru?

Cristina

PS: Don’t forget to be awesome. 

2 thoughts on “Tresemme Keratin Smooth Heat Protection Shine Spray 200ml- review

    • Cu placere, sigur se gaseste si in Spania unde vad ca esti tu…:D , eu l-am luat din UK…daca nu, traiasca ebay-ul!! :)) Pupici! Ps: unde esti in Spania? N-am apucat sa vad, dar dau o tura si pe blogul tau imediat!

Leave a Reply

