2014 favorites! Part II

Buna fetelor!

Ce zi frumoasa, este Valentine’s day! Din pacate astazi avem putin timp de petrecut impreuna datorita job-ului iubitului meu si licentei mele care vine indiferent ca este Valentine’s sau nu (fac progrese, 3000/10000 de cuvinte si o carte citita astazi), dar aseara am petrecut o seara foarte frumoasa in oras, in fata unei ciocolate calde in Starbucks si apoi la cinema, am vazut 50 shades of grey, intr-un final. Nu va spun acum mai multe, voi face un review detaliat pe blog al filmului! Sper sa aveti un Valentine’s day superb, sa primiti si sa faceti surprize frumoase (chiar daca voua!) si sa nu uitati daca sunteti intr-o relatie ca Valentine’s day trebuie sa fie in fiecare zi!

Bine v-am regasit la partea a II-a  a produselor mele preferate din anul 2014! Partea I e AICI!

MASCARA

10965763_904564992929250_1205905107_n

Incep prin a va povesti despre cea de la Guerlain… Imi place la nebunie! Alungeste, nu lipeste genele intre ele, rezista un timp indelungat si se demachiaza usor! Perfect! O voi recumpara-o cu siguranta, indiferent de pret (nu stiu care este, a fost cadou).

Cat despre They’re real, am avut o relatie de love-hate cu ea in 2014… Am facut si un review AICI, puteti sa vedeti nemultumirile mele legate de aceasta mascara. Am avut momente in care am iubit-o teribil si am folosit-o zilnic, insa nu cred ca as recumpara-o, un mare minus este pretul care nu se justifica neaparat.

OJE

10965641_904565129595903_495704174_n

Sunt o mare fana a manichiurii la salon, trebuie sa recunosc, insa nicidecum din motive de snobism, ci din cu totul altele. Sunt o nepriceputa! Cand sunt acasa imi fac manichiura la aceeasi persoana de foarte multi ani (vreo 5?), si sunt complet multumita. Apelez la manichiura simpla, din cauza faptului ca ajung acasa doar prin vacante si nu am cea mai mare incredere in a ma duce aici la manichiura semi permanenta care implica pilit, care la randul lui daca nu este facut corect duce la subtierea unghiei. Asa ca de multe ori, cu mult chin si efort imi colorez unghiile singura. Acestea sunt ojele cele mai folosite in anul 2014: OPI, Rimmel 60 seconds (care chiar mi se par foarte bune), si RImmel Velvet matte, mi-a placut mult nuanta aceasta de mov.

BLUSH AND CONTOURING

10979366_904565126262570_1243592458_n

Sunt convinsa ca deja ati observat din celelalte poze ca am facut greseala de a lasa pretul pe suportul cu lumanarica de la Yankee Candle. Ups! Cand am observat pozele erau descarcate de pe telefon (da, in procesul de a poza produsele m-a lasat si bateria de la aparat), asa ca nu am avut starea de a o lua de la capat.

Revenind la blush-uri, incep cu favoritul meu: Revlon Colorstay mineral finishing powder, caruia i-am facut review AICI si va povesteam ca nu este un blush, ci o pudra pe care eu o folosesc pe post de blush. Preferatul meu, clar!

Conturul minimalistic pe care mi-l fac (apelez la produse profesionale, crema, pentru ceva serios, dar in acest post este vorba despre produsele folosite cumva zi cu zi), este facut cu produsul de la Burjois, cel cu ciocolata. Sunt foarte multumita!

Celelalte 2 blush-uri pe care le-am folosit cu regularitate sunt cel de la Max Factor si cel de la Sleek in nuanta Rose gold.

LIP PRODUCTS

10965918_904564922929257_1414933852_nBalsamurile de buze pe care le folosesc cu regularitate si imi plac foarte mult (asta dupa ce am patit-o cu Nivea lip butter care mi-a creat o sensibilitate a buzelor si mi le-a umflat si inrosit), sunt cele de la EOS, care sustin ca ar contine 95% ingrediente naturale. Daca este asa nu pot sa va spun, dar ceea ce va pot spune este ca miros divin si imi ofera o hidratare si un luciu placut al buzelor.

10966844_904565112929238_410751752_n

Ei si acum, am ajuns, inevitabil la favoritele mele. Rujurile mate! Pot sa va spun cu inima pe inima ca am ajuns la concluzia ca acestea nu imi usuca buzele (cum o facea spre exemplu vechiul meu favorit Sephora-lipstain 01 red, care se si decolora foarte urat). Imi plac! Sunt ieftine (aproximativ 5 lire in UK) si ok de aplicat. Curand va veni pe blog si un review a acestor produse.

In poza de mai sus cele 3 prezentate sunt Rioja Red, Birthday suit si Fandango purple. Acestea sunt favoritele mele, desi il detin si pe cel in nuanta Brink Pink. 

10961811_904565139595902_604498466_n

CONCEALER

10984875_904564679595948_2111709329_n

Aici e simplu de spus! Este clar MUFE-FULL COVER. Eu nu am nevoie de obicei sa imi acopar cearcanele (spre exemplu fondul de ten mufe HD imi acopera si cearcanele mici), dar il folosesc pe post de…pam pam: PRIMER. Este perfect ca si baza de machiaj, pe cuvant! Pretul poate parea, intr-adevar, usor piperat, insa este un produs foarte bun si puternic, dupa cum vedeti cu multiple scopuri, iar cantitatea care trebuie aplicata este foarte mica! So a little lasts a loooong way!

PENSULE/GENE FALSE

10965793_904564702929279_1705042707_n

Nu o sa va vina sa credeti (nu de alta, dar nici mie nu mi-a venit), dar cand m-am gandit care ar fi cele mai folosite pensule din 2014, gandurile mi-au zburat la pensula de fond de ten care culmea, este no name luata de pe undeva de pe ebay acu o suta de ani, pe care am spalat-o de zeci de ori si nu i-a picat niciun fir de par. Culmea, detin si pensule profi de fond de ten, precum cea de la Nastelle (obisnuita, nu stipling), care mi-a placut, apoi…nu prea mi-a mai placut!

A doua cea mai folosita pensula este cea pentru blending de la Nastelle de care sunt foarte multumita!

Cat despre gene false… Nastelle si par natural all the way in 2014! Le-am descoperit la curs si nu m-am mai despartit de ele! Le-am folosit cu precadere pe cele tip smoc, insa ramasa in pana, am pozat genele tip banda.

Cam acestea au fost produsele folosite de mine in 2014.

Pana data viitoare,

Cristina

PS: Don’t forget to be awesome. 

5 thoughts on “2014 favorites! Part II

  1. Vrei sa spui fiecare “obsedata” de machiaj?:)) Uite, trebuie sa recunosc, mie cumva mi-a placut 50 shades of grey! Nu este o capodopera, bineinteles, dar e un film care cred ca merita vazut pentru relaxare! Are si faze haioase, samd 🙂 Sa ma anunti ce parere ai ! Pupicei!

  2. I can see so many similar products on here that I love like the Makeup Forever Foundation. I really want to try the Makeup Forever Concealer because I have heard so many good things about it…xx

    • Liv, when I ve done my make-up artist course we used only MUFE, Atelier Paris, Ben nye, MAC products and that’s when I fell in love with MUFE…all of them are so good! I also like the hd powder from them, and the eyeliners! xxx

Leave a Reply

