WOULD YOU RATHER- TAG (I)- RO ONLY

Buna seara fetele,

Camelia, cu blogul “Coltul Cameliei” (click pe link, e un blog atat de frumos si de curat scris, o sa va placa sigur, daca nu va place deja!), m-a “corupt”, in timp ce-i rasfoiam blogul, sa fac si eu un tag care mi s-a parut dragut! Nu am facut niciun tag pana acum, asa ca mi-am spus ca din cand in cand as putea face cateva spre amuzamentul vostru!

1111

1. Ai prefera sa-ti pierzi toate rimelurile, tusurile de ochi, gloss-urile de buze si rujurile sau toate paletele de farduri de ochi?

Prefer paletele de farduri, daca chiar trebuie sa sufar cumva… Dar daca imi raman rimelurile, tusurile de ochi, gloss-urile si rujurile sunt convinsa ca ori o sa am niste machiaje chiar decente, ori o sa sfarsesc prin a ma da cu ruj pe la ochi pe post de fard! (rad)

2. Ai prefera sa-ti tunzi parul foarte scurt sau sa nu il poti tunde din nou niciodata?

As prefera sa il tund foarte scurt, imaginati-va cum ar arata un par netuns de 15 ani… Dumnezeule! Deci da, il tundem scurt desi as arata ca un caniche ciudatel, dar as trece peste si l-as chinui constant, in sensul bun al cuvantului, cu tone de masti si tratamente ca sa il “fortez” un pic sa creasca! Ce situatii neplacute, e usor sadic acest tag!

3. Ai prefera sa porti un blush corai sau un blush roz?

Nu prea imi place cum arat cu blush roz, prefer corai, sau un portocaliu mai inchis, caramiziu… Oricum blush-ul este printre produsele mele preferate dintotdeauna, sunt momente in care nu port nimic in afara de blush si gloss!

4. Daca ai avea la dispozitie 1.000 euro ai prefera sa cumperi haine sau produse de makeup?

Daca as avea la dispozitie in clipa asta 1.000 de euro as pleca in vacanta, dar daca chiar trebuie sa aleg intre haine si produse de make-up… Well, chiar astazi ma gandeam sa fac curatenie si la hainute si la produse de makeup, hainutele urmand sa ajunga intr-un charity shop (magazine unde donezi ceea ce doresti tu, iar cele mai calitative se pun la vanzare la preturi modice, banuti care se doneaza in diverse scopuri)…. asa ca am ajuns la concluzia ca am cam multe haine si prea putin loc! Inainte as putea spune ca eram cumva obsedata de cantitatea hainelor, sa fie multe, dar acum parca prefer calitate… Spre exemplu in loc de 3 pulovere din materiale obscure prefer unul de casmir si gata! Ups, am deviat… revenind… as cumpara de 500 de euro haine si de 500 make-up, na!

5. Ai prefera sa aplici ruj ca si eyeliner sau eyeliner pe post de ruj?

N-as putea sa raman totusi nemachiata? Nu vad in ce situatie m-as putea afla sa fiu nevoita sa ma dau cu ruj (ba chiar si-n forma de dunga precisa!) pe la ochi, sau cu tus negru pe buze! Brrrrr!

6. Ai prefera sa cumperi doar produse de la MAC sau doar de la Sephora?

Puteti sa imi sariti in cap, insa eu nu sunt atat de mare fana MAC… Desigur, imi plac rujurile (unele dintre ele, desigur), creioanele de buze si paint pot-urile… Insa cam atat, nici macar fondurile de ten nu ma dau pe spate. Deci Sephora cu siguranta, unde gasesc multe branduri dragute… Urban Decay, etc. Dap dap dap! All the way

7. Ai prefera sa folosesti doar un fard de ochi sau doar un ruj pentru tot restul vietii?

Un fard de ochi, mi-ar fi greu sa ma descurc doar cu un ruj, pentru ca in fiecare zi port altceva pe buze in vreme ce la ochi doar o mascara! As alege un nude dragut pentru fard, apoi dramatismul unui oarecare machiaj l-as crea din tus!

8. Ai prefera sa porti haine de iarna in timpul verii sau haine de vara in timpul iernii?

O sa ziceti ca-s nebuna (de fapt oricum par nebuna orice as raspunde), dar aleg haine de vara in timpul iernii, in straturi straturi, haha! Oricum sunt groaznica la frig, daca imi este frig nu se mai intelege omul cu mine, as fi in stare sa fac 30 de grade in casa..Dar parca mai bine asa decat sa apar cu vreo vesta de blana pe plaja!

9. Ai prefera sa porti unghii negre sau unghii in culori puternice pe tot parcursul anului?

Asta m-a cam lovit, pentru ca imi plac foarte mult manichiurile cu negru…fie negru lucios, fie negru mat, fie negru in french… Dar nu stiu daca as putea-o purta chiar tot anul! Cred ca aleg unghiile in culori puternice..

10. Ai prefera sa renunti la produsul de buze preferat sau la produsul de ochi preferat?

Nu am neaparat un produs de ochi preferat, deci renunt la ele fara regrete! Raman eu cu rujuletele, gloss-urile, lip stain-urile mele…Yeap!

11. Ai prefera sa poti purta parul doar strans intr-o coada de cal sau intr-un coc dezordonat?

Cocul dezordonat, desi imi place foarte mult si coada de cal!

12. Ai prefera sa nu mai poti niciodata sa-ti colorezi unghiile sau sa nu mai poti folosi niciodata luciu de buze?

Chiar incep sa ma supar! Asta e o alegere tare urata! Manichiura ingrijita pentru mine conteaza mult, si imi plac experimentele, dar imi place totusi si sa am o culoare frumoasa pe buze.. Deci eu raman si cu manichiura si cu buzele facute. Sa vedem cine ce o sa-mi faca, na!

13. Ai prefera sa-ti razi sprancenele si sa nu ai deloc sau sa le desenezi in fiecare zi?

Pttti… Acum imi dau seama ca ar trebui sa fiu recunoscatoare pentru sprancenele mele… Hai fie, le desenez, ce sa fac?! La tatuaj nu m-as gandi orice ar fi, nu am vazut niciun rezultat care sa imi placa, ci ba din contra, exemple nereusite o gramada…

14. Ai prefera sa traiesti fara machiaj sau fara lac de unghii?

Aici e clar, am sa renunt pana la urma la unghii, a reusit acest tag sa ma faca sa spun asta, am tot evitat momentul, haha!

Sper ca v-a placut acest tag, va invit sa il faceti si voi, va pune in niste situatii haioase! Pana data viitoare va trimit mult soare!

Care este produsul la care nu ati putea renunta nici in ruptul capului si de ce? Va astept raspunsurile in sectiunea de comentarii!

Cristina

PS: Don’t forget to be awesome!

2 thoughts on “WOULD YOU RATHER- TAG (I)- RO ONLY

Leave a Reply

