#CampaniaAntiFake- Atentie la fake-uri

Dragelor,

Astazi vreau sa va scriu un post prin care sa va ciulesc urechile si sa va captez atentia intr-un subiect foarte important! Produsele fake care se vand pe ideea ca ar fi originale! Facaturi ale firmelor mari, incepand de la parfumuri, pana la produse cosmetice, de obicei firme mari precum Chanel, MAC, Bobbi Brown, etc. Acest articol este scris in colaborare cu Iguanitza, dar si o alta bloggerita draga mie, Mada Radu a scris un articol pe aceasta tema.

Untitled2

sursa foto

Frustrarea noastra a aparut discutand pe grupul in care activam, Totul despre Make-up, unde am dat de un link de Facebook al unei persoane care vindea rujuri Chanel la fabuloasa suma de…35 de lei, sustinand ca sunt mai mult decat originale, si raspunzand agresiv la comentariile fetelor care o rugau sa recunoasca faptul ca produsele nu sunt originale. De asemenea mai vindea si rujuri MAC in 20 de nuante (precum Riri si Lady gaga).

Scopul campaniei noastre este sa va rugam sa limitati macar, daca nu sa incetati definitiv cumparatul de pe site-uri de Facebook, site-uri no name de care abia ati dat, pentru ca de multe ori fake-urile au acelasi pret ca produsul original!!!

O sa va ofer un exemplu foarte concret al diferentelor intre un produs real si un produs fake, pentru a va demonstra cat de similare sunt uneori acest produse si cat de usor este sa picam in plasa, mai ales cand le comandam pe internet. Desigur, cand vor fi venit, deja va fi prea tarziu! Articolul despre care va vorbesc este AICI si arata clar diferenta intre o paleta Naked 2 fake si una reala. Diferentele desi sunt mici, sunt foarte clare cand te uiti: fonturile nu sunt centrate, ci puse aiurea, fontul de pe cutie difera, samd, va sfatuiesc sa cititi articolul, este foarte interesant!!!

Un alt exemplu concret, de la Iguanitza, este cu rujurile Chanel. Urmariti cu atentie ambalajele, la o simpla cautare de google, veti observa cum ar trebui sa arate acel produs, iar un ruj Chanel alb, eu inca nu am vazut! Foto:

1724937_1570069163211500_5132255885510647346_n_zpsulndx9npCe am vazut eu totusi, cel mai des, si ce ma enerveaza cel si cel mai tare, sunt PALETELE MAC, cu 120!!! de culori… am vazut chiar si cu 180, hihi! Parerea mea este ca este cumva clar ca firmele de high-end nu fac palete atat de mari, dar zic si eu… iar MAC chiar nu a avut si nici nu are palete cu atatea culori! Iar daca asta nu ridica un semn de intrebare, pretul poate: 100 de lei! Cu 100 de lei iei poate 2 culori, mono…

Dar cred ca povestea asta din pacate mai are si o alta latura… Cumva stii cu exactitate ce ingrediente are produsul care stii sigur ca e original, dar e foarte posibil ca fake-urile sa aiba niste produse care iti pot provoca probleme precum iritatii, inroseli, sau si mai rau: ACNEE! Si nu cred ca vrea cineva sa se trezeasca cu acnee dupa ce si-a luat un fond de ten Sanel cu 30 de lei…

O alta chestie care ma enerveaza MAXIM este cand vad fete cu genti LUIS VUITTON care se vad de la o posta ca sunt niste facaturi, si nu doar facaturi dar unele ieftine… Ate care ies de prin ele, cusaturi strambe, sigla in alt loc… Fetelor, uitati-va cu atentie, nu arata deloc ok sa porti o geanta fake. Prefer o geanta cumparata dintr-un loc no name sau din magazine accesibile precum stiu eu, H&M, Stradivarius, Bershka, care sa aiba un pret decent, sa arate bine. Care este rusinea, nu inteleg?!

Un lucru foarte interesant, descoperit tot la Igu, pe care eu nu il stiam (din simplu motiv ca eu iau mereu din magazinul oficial, aproape niciodata de pe Internet), este ca poti introduce codul in google si vei afla imediat daca produsul este original! Din fericire, eu nu am patit niciodata, pentru ca ma feresc de asta intr-un singur mod mare si lat: 1. NICIODATA NU CUMPAR ONLINE. Sigur, ma refer la brand-uri mari, pentru ca produse de la Revlon spre exemplu (imi place mie mult o pudra bronzanta pe care o folosesc pe post de iluminator/blush vara) am cumparat fara nicio teama de pe Ebay, insa cand vine vorba despre produse scumpe: MAC, URBAN DECAY, parfumuri… Parfumurile de exemplu mereu mi le cumpar din duty free in aeroporturi…

Sper ca am convins macar o persoana sa nu mai cumpere de la toti escrocii care se imbogatesc pe urma noastra vanzand produse la pret triplu care nu sunt nici macar originale! 

Cu aceasta ocazie, va invit si pe voi, colegele mele de blogosfera sa scrieti un articol pe tema asta, iar pe cititoarele mele dragi, va invit sa comentati daca voi ati patit-o vreodata si in ce context!

Cristina

7 thoughts on “#CampaniaAntiFake- Atentie la fake-uri

  1. Ma bucur ca ma sustii si ca ai scris si tu articolul.
    Eu m-am limitat la cosmetice, ca daca incepeam si cu hainele, nu mai terminam :))
    Mor si eu cand le vad pe toate tutele cu genti Louis Vuitton si Burberry, dar ele se plimba cu autobuzul si cu papuci rupti :))

  2. F bun articolul!
    Eu personal nu prea m-am gandit la produsele de machiaj… mereu ma duc in magazine oficiale si le cumpar.

    Iar fiind vorba de genti si haine, nu m-as risca niciodata online. Cu exceptia Pret a porter, Nastygal si inca cateva site-uri ok. Care vand doar produse originale.

    Eu nu pot sa-mi explic cu lumea chiar crede ca sutele de ochelari Ray Ban vanduti pe Facebook la 100 RON sunt originali… Dar din punctul meu de vedere vanzarile pe Facebook de tipul asta sunt pt o anumita categorie de oameni – cei care vor sa-si cumpere brand doar ca sa arate ca e brand. Si nu cauta neaparat calitatea respectiva (nici nu cred ca stiu cum ar trebui sa fie).

    Dar cu cat o sa vorbim noi mai mult despre asta, cu atat poate o sa convingem mai multe fete sa nu cada prada capcanei…. sper!

    Buna initiativa, fetelor!

    • Multumesc pentru complimente, inainte de toate! Daca ai timp si chef scrie si tu un articol de genul asta, mai ales ca uite, ai mentionat si alte “tzepe”din astea cu ochelari Ray ban si asa mai departe! Bravo pentru shopping-ul smart pe care il faci! Te pup!

  3. Am gasit pe fb o postare de-a unui priten referitoare la niste ghete de barbati Prada, vandute pe arddiene.ro. Am inceput sa comentam la postare si ne-am dat cu parerea uitandu-ne la filmulete pe youtube si am zis noi ca par fakeuri, desi preturile depaseau 1000 d lei….A doua zi insusi magazinul a comentat si ne-a amenintat ca ne-au facut plangeri penale pt ca le stricam imaginea magazinului si ii defaimam public….like wtf? seriously? asa tratezi un potential client? sa arate dovada ca sunt originale. Ce parere aveti>? fakeuri sau originale? http://www.addien.ro/barbati/incaltaminte.html

Leave a Reply

