2014 pus in cuvinte…

2014. 20-14. 2-0-1-4. Douamiipaispe.

As fi ipocrita sa spun ca a fost un an rau, dar as fi si mai ipocrita sa spun ca a fost cel mai bun al meu… 2013 are statutul asta, deocamdata. Si ghiciti cine? Va zic eu: 2015! 

Dar hai sa notam ce mi-a facut mie acest 2014.

Am inceput anul pupandu-ma sub vasc, intr-un restaurant superb inconjurata de prieteni si iubit. La scurt timp m-am intors in calduroasa Spanie, in micutul orasel, Alicante, unde am studiat anul de Erasmus. In Februarie am avut parte de o vacanta alaturi de doua dintre cele mai bune prietene ale mele, care m-au vizitat. Tot in Februarie incepusem deja ce avea sa fie cel mai misto curs din anul universitar: business behaviour. In Martie, cu ocazia vizitei iubitului meu am vizitat si Valencia… ce oras superb! Si tot atunci a inceput si proiectul nostru, inspirat de Murad Osmann, #followmeto.

Am inceput cu Alicante…

1624243_691067804278062_2102559810_n

Am continuat cu Valencia… 

1980662_690815424303300_1430812323_n

10003301_690726220978887_1781523964_n

Iar in Aprilie s-a terminat anul universitar. Urma sa ma despart de caldurosul Alicante. Oras de suflet, pana la urma… Am trait multe acolo. Am invatat multe. Si cel mai important: am trecut un hop mare. O problema care mi-a macinat sufletul, noptile, gandirea, self esteem-ul, timp de niste luni bune. S-a rezolvat. Dar greu. Iar la final eu stiam ca nu mai sunt aceeasi. Am marcat vacanta de vara care urma sa inceapa din aprilie, cu 4 zile superbe in Barcelona.

barcelona

Pot sa spun cu mana pe inima: Barcelona mi-a vindecat ranile. Barcelona m-a iubit, mi-a dat Sangria, mi-a dat Sagrada familia si parcul de distractii de la Tibidao, mi-a dat soare si tapas. Iar cand o sa ma intorc la ea, o sa fie si mai bine!

111

In luna Iunie am facut cursul de make-up mult dorit, la scoala de make-up Ramona Chirita. M-a satisfacut din toate punctele de vedere, am iesit cu o diploma valoroasa si cu niste skill-uri perfectionate, iar apoi am indeplinit un punct mare de pe lista TO DO pentru 2014. Suna asa: “Get paid for doing something you love“. And that’s exactly what I’ve done!In Iulie deja eram indragostita iremediabil de blog si am inceput sa investesc mai mult timp si sentimente…

FotorCreated

In August am fost in vacanta,

DSC_9760

iar in Septembrie am venit aici pentru al patrulea an universitar. Cu el. Tot in Septembrie am inceput sa lucrez. Mult, constant, bani suficienti. Am reusit sa deschidem un cont de economii. Lunile din Septembrie pana in Decembrie au zburat, efectiv… Si iata-ma aici. Am avut un Craciun relaxant, exact ce mi-am dorit si o zi de nastere care mi-a adus linistea in suflet!

Am invatat multe de la 2014… Am invatat ca familia (incluzand iubitul meu), este cea mai importanta, si ca suturile in fund nu iti fac altceva decat sa te modeleze ca om, ca si caracter, nicidecum nu te omoara. Am facut greseli uneori, iar alteori le-am si repetat. Dar din toate am iesit scuturata, mai buna si mai calda. Anul acesta am invatat sa spun NU, si asta mi-a prins tare bine.

Ce imi doresc pentru 2015? Simplu! Sa fie cel mai bun an de pana acum! New motto? “Add a little confetti to every day.” In Decembrie, cum v-am povestit deja, am primit bratara Pandora. Nu vreau sa imi comand 15 talismane deodata si sa o umplu. Vreau ca fiecare sa fie un cadou, o realizare, ceva semnificativ… Pana acum am inimioara de la iubitul meu, mama a comandat unul cu family, iar eu imi mai doresc avionul (cat am calatorit, of…) si maimuta cu see no evil. O vad ca pe un charm impotriva raului. 

10872577_877919385593811_373070723_n

Dar voi? Cum a fost 2015? Cu siguranta sunteti mai frumoase, mai destepte si mai realizate ca anul trecut pe vremea aceasta!

Lots of love. See you in 2015,

Cristina

8 thoughts on “2014 pus in cuvinte…

  1. Ai avut un an foarte frumos! Iti doresc si eu ca 2015 sa fie un an si mai frumos, sa ai parte de tot ceea ce iti doresti!

    Am primit si eu de curand bratara Pandora, momentan am 2 talismane pe ea, unul de la mama si altul de la prietena mea cea mai buna. Imi doresc si eu maimutica (cu See No Evil sau oricare alta maimutica) numai ca din cate mi s-a spus mie, nu mai sunt disponibile. In catalogul lor nu apare nici o maimutica…mi s-a zis ca a fost scoasa din colectie. Asadar daca o vezi pe undeva sa scrii pe aici, poate sunt sanse sa o gasesc si eu.

    • Serios?:( Am intrebat si eu de cea cu see no evil insa mi s-a zis ca nu e pe stoc momentan, nu stiam ca au disparut 😦 Imi placeau asa de tare! 😦 Te pup! Am sa ma uit totusi aici in UK si te anunt!

  2. Iti doresc sa ai parte de un 2015 mai bun decat 2014, asa cum iti dorsti si tu, si eu … 🙂 si probabil asa cum ne dorim cu totii 🙂 ! Desi din punct de vedere financiar nu a fost un an tocmai bun pentru mine, din alte puncte de vedere a fost un an foarte bun pentru mine!!! Mi-am intors privirea catre mine si catre ceea ce ma face fericita! Am ras mai mult, am zambit tot timpul, am facut ceea ce mi-a placut si am luat orice sut ca pe un pas inainte 🙂 !!! Mi-as dori ca 2015 sa fie un an cel putin la fel de bun din acest punct de vedere si bineinteles… sa rezolv si acea problema financiara :))))) !!!

    • Bine ai venit, Trenda!! 🙂 Multumesc pentru comentariu! Eh…stii cum este cu banii, mereu e loc de mai bine, mai mult si de…valuta :))) Asa iti doresc sa fie si 2015, dar cu $$$$$ grea! :))) Pupici!

Leave a Reply

