About Christmas 2014/ Christmas series VII

Fetelor,

Nu am mai apucat sa va prezint varianta mea de machiaj pentru Craciun, insa va arat pozele si sper sa va inspire pentru petrecerea de Anul nou. Noi ne facem prezenta simtita in Romania abia pe 5 Ianuarie, asa ca am ales sa avem un Revelion linistit, lipsit de tumultul anilor anteriori. Craciunul a fost la fel, desi am avut companie, dar a fost foarte relaxat si linistit, cu mancare traditionala si totusi nu prea grea (cu siguranta tineti minte ce v-am povestit in tips&tricks-how to stay skinny for Christmas).

Maine, 28 Decembrie, este ziua mea de nastere. Este frumos sa fii nascuta in aceasta zi din an, dar totodata poate fi usor obositor, tinand cont si de celelalte evenimente din aceasta perioada. Va fi tot o zi lejera, mai ales ca in ultimii ani (5-6?) am tot facut petreceri. Ziua de Craciun a fost foarte frumoasa…Ca in fiecare an, ne-am trezit si am zbughit-o din pat catre cadourile care se aflau sub brad. Am primit un jumpsuit superb de la Next pe care il vedeti in pozele urmatoare, un parfum de care ma indragostisem recent, Guerlain-la petite robe, care a venit intr-o cutiuta superba impreuna cu o mascara tot de la Guerlain, si o cutie, rectific, “cutioaie” de la firma mea preferata de acest tip, the body shop. Am mai primit un suport superb de la Yankee Candle (v-am mai tot spus de obsesia mea recenta) si o carte. Nu am apucat insa sa vad cadourile de la parintii mei, totul este un secret pana pe 5 ianuarie! Psttt!

Bradutul, pe care o sa-l vedeti in pozele de mai jos, a fost unul special in acest an. A fost primul nostru bradut in noul apartament, doar al nostru. Am respectat traditia, rosu cu auriu, insa am avut si 2 globuri….speciale. Unul custom made, cu poza noastra, iar celalalt special cumparat pentru a il pastra in fiecare an.

10884775_874036082648808_773214555_n

10877719_874036179315465_9131040_n

10863529_874035949315488_1991367537_n

777

Acesta este globuletul nostru special despre care va povesteam… Mi-a placut foarte mult ideea de transparenta si ceva dragut inauntru, dar mai ales ideea de a avea un glob al nostru, de pastrat si scos in brad in fiecare an.

6666

1111

Iar acum trecand la pozele din ziua de Craciun, de pe 25, am purtat un machiaj destul de simplu: am aplicat fondul de ten (MUFE HD) cu o pensula plata din par natural de la Nastelle, beige  (booty call-preferata mea) din paleta Naked 2 pe toata pleoapa, maro inchis in pliu, fard auriu cu glitter de la Sephora pe pleoapa mobila, eyeliner, mascara de la Benefit, iar pe linia apei si sub ochi creion retractabil de la MUFE. In obraji am folosit iluminatorul meu preferat de la Revlon, cel despre care v-am povestit, iar pe buze Sephora 01 lip stain, red. Sprancenele le-am conturat rapid cu kit-ul meu de la Oriflame (I know, Oriflame, dar e preferatul meu!!!), et voila!

1101010

444

9999

8888

IMG_0355

IMG_0379

IMG_0342

Acestea fiind spuse, chiar trebuie sa imi urez La multi ani!, pentru maine (hai ca-s amuzanta!), si evident…sa-mi doresc numai de bine! PS: 7 DAYS LEFT TILL WE GO HOME!

Leave a Reply

