Christmas series IV- CHRISTMAS DECORATIONS

Of, ce bine! Uite-ma iar in fata paginii albe care asteapta sa fie umplute. Mi-am aplicat un strat gros de Nivea lip butter (cel cu vanilie) si mi-am pus sosetele knee-high cu fundita de la H&M and here we go! Back to the lovely Christmas series! 

Stiti perioada aceea a anului in care scoti decoratiunile de pe unde le ai ascuns anul trecut? Sau le cumperi, cum am facut eu anul acesta… Sunt o traditionalista, ce s-o mai dau la intoarsa, am ales iarasi auriu cu alb… Iar bradul, clasicul verde. Posibil ca intr-un an, poate chiar la anul sa aleg un brad alb cu decoratiuni roz, fashion tree (ma amuza ideea!),  insa anul acesta, mai ales ca nu suntem acasa, am mers pe clasicul spirit al Craciunului. Din lipsa de rafturi/spatiu prea mult pentru decoratiuni, am ales sa nu incarcam atmosfera si sa mergem pe cateva decoratiuni mici, dar dragute. De asemenea, bradul va fi impodobit, ca in fiecare an, pe 24. Nu imi place spiritul “inapoiat” al Craciunului in care facem bradul din Noiembrie.

Saptamana asta este incarcata, dar macar este ultima din acest an. O fi vacanta la universitate, dar la job nu-mi aduc aminte sa-mi fi dat cineva vreun concediu saptamana asta, asa ca…maine la 6.30 trezirea! Sunt atat de obisnuita cu trezirea asta, incat daca ma lasa cineva sa dorm, nu pot dormi decat pana pe la 9 si ma trezesc cu o durere de cap intotdeauna. Tocmai de aceasta am ales sa incep saptamana cu un post, iar poate pe la sfarsitul saptamanii imi pregatesc postul cu meniul de Craciun sau machiajul, inca nu m-am decis. Cert e ca vor fi amandoua: Christmas dinner & Christmas make-up.

111

Ne-am indragostit de lumanarile astea frumoase pe tavita inca de cand le-am vazut, mai ales datorita pietricelelor cu care au venit “la pachet”. Pe masura ce trece timpul am sa inlocuiesc lumanarile cu cele de la Yankee, cele care sunt acum sunt niste tea candle simple si fara niciun miros…

333

444

O alta decoratiune care ne este noua draga, este un globulet cu “zapada”…de cand ma stiu am fost fascinata de ele, iar acasa, in Romania, mama are o colectie intreaga de astfel de globulete adunate de prin lume: Londra, Edinburgh, Valencia, Barcelona, Lisabona… Asa ca trebuia sa avem unul si aici, in Scotia.

666

1515

La globuri trebuie sa recunosc ca am cam exagerat, desi bradul are doi metri… Am luat doar globuri aurii si rosii, iar beteala de asemenea… Iar culmea, 2 cutii maricele au scapat nepozate din greseala, ups! Sa va arat!

777

888

1212

1313

101010

Trebuie sa admit ca am o pasiune pentru globurile “sclipicioase”, dar imi plac la nebunie si cele mate… Cred ca de fapt si de drept concluzie este ca prea imi place mie Craciunul!

171717

16616161

Dupa cum se observa in ultima poza, creditele foto merg la iubitul meu… concluzie? Eu mi-am dat seama ca nu aparatul este varza, ci eu! Uitati ca am recunoscut asta…este doar o iluzie, in fond!

Cred ca totusi mai lipseste ceva! Globurile supradimensionate! Sunt asa.. ca si colierele statement! Un must have! 

Countdown: 10 days til Christmas!

Sper ca v-a placut (si) postul acesta!

Cristina

4 thoughts on “Christmas series IV- CHRISTMAS DECORATIONS

  1. Vai, sunt superbe pozele! Parcă simt prin intermediul lor căldura Crăciunului şi mă entuziasmez şi mai tare decât sunt deja! 😀

Leave a Reply

