New cosmetics in my beauty case+ my fav perfect blusher!

Buna seara fetelor,

333

De multa vreme nu am avut asa, ca in seara aceasta, timp sa fac tot ce mi-am propus. Sunt singura acasa, asa ca am impachetat cadouri, am facut curatenie intr-o cutie uriasa cu fel si fel de lucruri, am mancat o salata, am facut pozele pentru voi, iar acum iata-reusesc sa scriu si postul, in aceasi seara!-

Asa cum va spuneam pe Facebook, sesiunea s-a terminat, mai ramane inca un semestru in fata mea in calitate de studenta…. Master? Cine stie, poate in viitor, dar ceva pentru sufletul meu: psihologie, fashion management, ceva de genul acesta in orice caz… Trebuie sa va recunosc, am fost destul de obosita in ultima vreme, si tind sa cred ca mai mult psihic decat fizic… Examene, eseuri si nu in ultimul timp o decizie foarte importanta pe care nu mi-a fost usor sa o iau, asa ca m-am rasucit pe toate partile pana sa ajung la o concluzie finala.

Nu in ultimul rand, am experimentat intens alergatura dupa cadouri, cozile obositoare… as fi vrut sa le comand online insa mi-ar fi fost destul de greu sa-mi orientez programul in jurul coletelor. Asa ca zis si facut. Nici acum, la momentul vorbirii nu am reusit sa iau ultimele doua cadouri, insa ce a fost mai important este deja cumparat si impachetat. Inca nu constientizez pe deplin ca acest an se termina…ma pregatesc sa imi fac bilantul, nu neaparat pe hartie (desi mi-ar prinde bine), ci mai degraba mental. Ce am vazut, ce am facut, ce am vizitat, ce mi-am cumparat si chiar a fost o investitie buna, ce succese scolare am avut, dar mai cu seama ce mi-a fost greu si mai ales de ce. Analizez unde am gresit, ma gandesc cum as putea sa fac diferit in viitor pentru a nu ma mai expune acelor greseli. Cred ca este foarte utila o analiza a propriei tale vieti cateodata. Apoi ma gandesc daca am reusit-macar in mare-, sa imi indeplinesc scopurile si creez o noua lista, pentru anul ce va veni.

Imi pun o gramada de iubire, buna dispozitie si rabdare in acest blog. Incerc, pe cat posibil, sa fac cele mai frumoase pentru voi, insa din doua motive: 1. Nikonul meu nu este cel mai performant si 2. Nu stiu sa il folosesc la capacitati maxime, mai gresesc uneori. Promit sa invat din ce in ce mai mult!

Si intr-un mare final, sa trecem la postarea propriu-zisa de astazi…

111

222

O sa incep cu singurul produs care nu este de make-up, ci tine de ingrijirea corpului. Despre produsele Soap&Glory am tot auzit in ultima vreme, le-am vazut prin magazine, asa ca mi-am propus sa le dau o sansa si am ales acest scrub (nu mai am de multa vreme in casa, foloseam zahar cu ulei de masline din lene sa cumpar), asa ca l-am gasit pe acesta care miroase pe bune a tarate si migdale! Este superb! Inainte sa va povestesc despre el pe blog, l-am si incercat. Lasa pielea catifelata, este suficient de dens si de “dur” asa ca…toate bune!

555

Cei de la Max Factor m-au “atras in capcana”, asa ca am achizitionat un blush superb, caramiziu, si acest gloss care devine mat (seamana un pic cu Sephora lip stain, spun eu), care vine la pachet si cu un balsam de buze fixator, care este foarte util tinand cont ca rujul este mat. Nuanta este un burgundy foarte inchis, cu reflexe de mov! Super, exact ce imi doream pentru iarna!

777

Nuanta se numeste Frivolous (sugestiv, as spune, pentru o nuanta atat de…ice queen), si este numarul 108. Ideea acestui produs ar fi sa tina 24 de h, dar mi se pare putin nerealist…iar intr-o alta ordine de idei, in ce conjuctura este nevoie sa stai 24 de h cu un produs aplicat?

444

In poza de mai sus se afla produsele primite in cutiuta cadou de la Max Factor, atunci cand cheltuiai o anumita suma (13 lire, cred?), se mai afla si o mascara pe care nu am mai surprins-o in poza! ups! Produsele sunt un ruj rosu (Cherry red), foarte pigmentat, si care rezista, o oja raspberry si un fard superb!, auriu, care este perfect pentru sezonul de sarbatori! Culmea, seamana foarte bine cu o nuanta din Naked 2 si e si pigmentat!

8799928877086

sursa

Am achizitionat si varianta deluxe sample de la Porefessional, Benefit. Eu ador ideea de mostra, sau varianta mini, pentru ca iti da sansa de a incerca produsul pe indelete astfel incat sa iti faci o parere despre produs fara a arunca o carca de bani pe varianta full. Ce imi place, aici in UK, este ca poti primi o mostra la toate produsele high-end fara a plati pentru ea. Mostrele sunt gratuite, in schimb variantele mini nu. Dar cred ca o varianta mini iti da timpul pentru a te convinge daca produsul este pentru tine sau nu. Mie nu imi place in mod deosebit Porefessional, este un primer ok, dar vorba aia, I’ve seen better. Nu l-as recumpara in varianta full.

Si acum partea preferata a postarii mele: BLUSH-UL MEU PREFERAT!

Si acum ca in bancuri, blush-ul meu preferat este o…PUDRA! (rad). Povestea mea cu el incepe acum 2 ani, in anul 2 de facultate. L-am luat de pe ebay cu 3 lire (OMG, CE IEFTINITURA!), si l-am folosit…PANA L-AM TERMINAT, pe cuvant! Asa ceva eu n-am patit niciodata, sa termin eu asemenea produs, expirau pana sa zic “au expirat”. Minunatia este Revlon colorstay finishing mineral powder. Cand s-a terminat, ca tot omul, dau search pe aoro.ro (eram in tara, in vara), nu exista! Dau search pe e-bay, nu exista. Ce ma fac?! Ma plang pe toate grupurile, nimeni nu stia nimic de el. Am mai cumparat vreo 2 blush-uri, niciunul nu imi placea, mi se terminase lumea blush-urilor, imi venea sa le zbor pe toate la gunoi. Recent, am gasit pe ebay pudra, insa in nuanta suntan matte, iar a mea este 03 sunkiss radieux,  pe care am gasit-o pe ebay US. Vanzatorul nu vroia sa o trimita nici in Romania, nici aici. Apoi ghici ce?Am gasit-o pe EBAY UK, la un pret relativ fantastic: 12 lire. Avea 2 bucati si le-am luat pe amandoua. End of story, me happy now!

Poze cu minunatia:

333

Va rog sa observati ca aceasta este si cea mai calitativa poza dintre toate! Il ador! Este pigmentat, ofera un look fresh si sunkissed, rezista, nu creaza probleme ale tenului! Perfect!

Care este blush-ul vostru preferat? (sau sa zic pudra?!) Pupici!

Maine seara revin cu postarea despre decoratiunile de Craciun, cu poze facute la lumina zilei, promit!

Cristina

Leave a Reply

