Masti de par homemade- pentru un par perfect!

Dragelor,

Iulia m-a motivat sa va scriu si eu o postare despre mastile de par… Aspectul parului il observ prima oara la o persoana, arata foarte urat din punct de vedere estetic un par vopsit in multe culori, despicat la varfuri si cu radacini uleioase. Desigur, varfurile se despica foarte usor, parul se usuca constant datorita anumitor factori, precum vant, frig, caldura, soare, uscator de par, aparate de styling, precum si multe altele!

Realitatea este ca in afara de a il tunde regulat, de a evita utilizarea prea constanta a produselor si aparatelor de styling…mai este o singura solutie! Sa il hranesti. Asa cum avem nevoie noi de hrana, asa are nevoie si parul nostru. Cum? Raspunsul este simplu: masti de par. 

Eu astazi va voi vorbi despre cele pe care le puteti face voi acasa, cele pe care le-am testat de-a lungul vremii si le folosesc constant (o data, uneori chiar si de doua ori pe saptamana), dar sa recunoastem ca ne plac si cele puternice, cu produse profesionale, facute la salon de catre stilista noastra preferata. Dar cum eu aici nu am o stilista, daramite una preferata, imi menajez parul pe cat posibil cu ajutorul produselor pe care le gasesc…la bucatarie!

10846557_864617270257356_2035044630_n

Asa cum va mentionam mai sus, aplic cate o masca pe saptamana, daca nu este o saptamana incarcata aplic chiar si de doua ori.  Sigur, idealul ar fi sa tinem o masca pe par aproximativ 2-3 ore daca se poate, dar cum nu mereu se poate, este suficient si o ora pentru ca parul sa-si extraga niste nutrienti de care crede-ma, are nevoie!

Ce am incercat eu de a lungul vremii? Voi incepe prin a va povesti despre produsele pe care le am mereu in casa pentru acest tip de tratamente, apoi va voi explica cum le combin in fel si chip. Produsele sunt: ulei de cocos, ulei de ricin, ulei de masline, ulei de migdale, oua, banane, iaurt gras, avocado, miere, vitamina A si E. 

Cum le combin? Simplu! Preferata mea, si cea mai utila este asa: pe radacini aplic ulei de ricin, care spune-se ca stimuleaza cresterea parului, iar pe varfuri ulei de cocos, topit intr-o craticioara la foc foarte mic (atentie, se arde foarte usor, sunt patita si cu din astea!) Masca aceasta este una foarte rapida, si foarte eficienta! Ulei de cocos nu aplic pe radacini, pentru ca probabil mi-ar ingrasa parul.

O a doua varianta, la fel de simpla si ea, si clasica, este ulei de masline amestecat cu un galbenus de ou, pe care il aplic pe toata lungimea parului. O alta varianta pe care eu o ador se face in felul urmator: 2 linguri de iaurt gras (dar tu vei adapta in functie de lungimea parului tau), cu o lingura de miere… Yummy! Face atat de bine parului, precum si suna! Delicios!

Dar asta nu e tot…combinatia fatala, cum o numesc eu, este ulei de cocos, ulei de ricin, ulei de masline, toate incalzite in craticioara, asa cum v-am explicat, dupa care adaugi miere, cateva picaturi de vitamina A si cateva picaturi de vitamina E. Daca ti se pare (asa cum mi s-a parut mie ultima oara) ca ai prea putine chestii pe par (rad), mai adauga si un galbenus de ou.

Ce mai fac eu cu parul meu? Nu il pieptan niciodata cat este ud, evit sa il tin strans mult timp, evit sa il strang in messy bun prea des, il indrept o data pe saptamana maxim.

Voi ce produse folositi si care va incanta cel mai tare? 

PS: Examenele s-au terminat, urmeaza postarile promise din Christmas series si mai si ninge la mine pe blog! Super!

Pupici,

Cristina

2 thoughts on “Masti de par homemade- pentru un par perfect!

Leave a Reply

