Seara lui Mos Nicolae…

Este 20.39 ..In aceasta seara, toate fetitele (dar si baieteii!)care au fost cuminti vor primi dulciuri si fructe… Ce seara speciala! De cativa ani buni nu mai sunt acasa in aceasta seara frumoasa, dar de data aceasta sunt cu iubitul meu, care trebuie sa apara, si poate se intalneste si cu Mosul pe drum si ii da ceva si pentru mine!o

In coltul camerei am aprins niste lumanari de la Yankee, noile mele preferate, care miros a iarna…langa ele zace o sosetuta cu Mos Craciun pe ea plina cu bucurii, si noua noastra decoratiune: un ren simpatic! In agenda mea, pe care v-am mai aratat-o, zac liste peste liste cu “To do” pe care le tai cu o linie pe masura ce le indeplinesc. Cadourile sunt cumparate, mai raman niste detalii de aranjat, decoratiunile de Craciun si-au gasit locul intr-o cutie uriasa in debara la fel si pomul de 2 metri (ma gandisem initial ca as dori unul mai mic, dar apoi  mi-am zis de ce?si m-am ales cu cel de 2 metri)

974768_862652930453790_2098728255_n

10834094_862652917120458_1407797049_n

10822529_862652897120460_1481249116_n

Ma bucura orice motiv care este de sarbatoare. In fond… de ce nu? Sa stii sa tebucuri de o zi speciala, sau chiar de o ora speciala, singura pe care o ai cand ai terminat toate treburile seara si faci o baie relaxanta cu lumanari… Sa te bucuri de orice, chiar si ca azi te-ai trezit binedispusa sau ca ai mancat pranzul perfect! 

Oficial am intrat in zenul Sarbatorilor…Sunt calma, linistita, si increzatoare ca lucrurile bune inca nici nu s-au intamplat! Refuz sa las rautatile sa ma atinga, vad binele in tot ce se poate si am rabdare..Ceea ce va doresc si voua!

Imi pare rau ca recent nu am scris atat de des, iar cand am facut-o a fost pe fuga. Motivul este unul singur: sesiune! Dar pe 10 voi fi terminat cu examenele si blogul va fi o chestie …. zilnica! Promit ca voi scrie zilnic! 

Un alt scop al acestei postari este sa va reamintesc de pagina mea de Facebook: AICI si de Instagram: AICI, sa tinem legatura peste tot, dragelor, si totodata sa va amintesc ca maine voi scrie si edita postul cu decoratiunile de Craciun, iar saptamana viitoare urmeaza… MACHIAJUL DE CRACIUN. Va fi prima data cand fac acest lucru, nu am curaj inca sa filmez, insa va fi un tutorial cu poze, cu toti pasii si produsele folosite. Ce parere aveti?

Voi ati terminat de cumparat cadouri? V-a prins spiritul sarbatorilor?

Pupici!

Leave a Reply

