Mint & happiness

Buna iubitelor,

Ce zboara vremea… Curand vine sesiunea, curand va trece, vin Sarbatorile, iar in Ianuarie mergem acasa! Nici nu va pot spune ce sentiment ma curprinde cand stiu ca merg acasa! E atat de frumos…si deja au trecut aproape 4 luni!

Astazi am revenit (in sfarsit, as spune eu) cu un post in care sa va prezint un outfit. Povestea incepe asa…

“Cat de frumoase sunt paltoanele colorate, iar eu am pe negru, beige… Trebuie sa imi cumpar un palton baby pink sau green mint pentru zilele in care ma simt…colorata!”

In scurt timp am uitat, dar am gasit paltonul unde nu ma asteptam… Primark! N-as putea spune ca sunt o mare fana a acestui magazin, insa uneori gasesti lucruri interesante la preturi, hai sa recunoastem, foarte foarte mici, mai ales cand nu vrei sa dai bani mult pentru un moft! Asa cum v-am spus si pe pagina mea de Facebook ieri, am implinit un an si jumatate cu iubitul meu, asa ca dimineata am iesit la un mic dejun lejer in oras, alaturat de o ciocolata calda… M-am imbracat lejer, fiind zi, si am purtat un machiaj foarte simplu, cel pe care il port mereu cand nu am chef de altceva.

Machiajul: Incepe intotdeauna cu o curatare a fetei, aplicarea protectiei solare, fond de ten/bb cream. Apoi imi conturez sprancenele (mereu fac acest pas inainte de machiajul ochilor), aplic blush-ul in nuante de bronz sau oranj inchis, aplic nuanta Booty call din paleta Naked 2 pe toata pleoapa inclusiv sub arcada, iar in coltul exterior al ochilor, aplic Blackout. Aplic mascara, luciu de buze, and here we go!

2

Wearing: Coat: Primark, Sweater: mom’s treat, Pants: next

Cizmulitele albe care au si blanita atasabila le-am primit anul trecut cadou, asa ca nu stiu sa va spun de unde sunt… Insa stiu ca le ador si le port de fiecare data cand vreau ceva lejer, de shopping, sau de o cafea in oras!

3

Ei bine…o alta poveste! Macarons! Sunt dulcele mele preferat, inca de cand le-am incercat in Paris! Iar acestea sunt chiar asemanatoare cu cele gasite in Laduree, Paris… J’adore! Cu ce puteam asorta un palton verde mint? Cu un macaron verde fistic! (rad)

4

6

Daca altadata as fi ales un palton cambrat, strans pe corp, acum l-am ales pe acesta intentionat sa fie mai largut… Si credeti-ma, este marimea 6 (34 Europa)… Incepusem sa probez 10 (38), apoi 8 (36) si amicul cu care eram mi-a spus “I think you’re too skinny for this s#$#”… Barbatii mereu au impresia ca nu trebuie sa mai slabim! Complet diferit fata de ce este in capul nostru, asa-i?

7

888

999

1212

Mi-e foarte greu, trebuie sa recunosc, sa ma organizez in aceasta perioada… insa odata ce sesiunea se va termina pe 10 Decembrie, pot pune in practica toate proiectele frumoase pe care le planuiesc pentru voi, mai ales cele legate de Craciun? Dar pentru voi, cum este aceasta perioada? La fel de incarcata?

Love,

Cristina

2 thoughts on “Mint & happiness

Leave a Reply

