5 top winter products!

Hi lovelies,

Va povesteam in postul de aseara despre cum imi doresc un logo nou pentru blog, ceva fresh, feminin, asa ca am pus in practica! Am apelat la cineva care chiar se pricepe si astept cu nerabdare variantele a ceea ce urmeaza a fi noul logo care sa reprezinte perfect blogul Cristina Cioba. Long story short, ca de an nou, o sa trec fie pe .com fie direct pe .ro (nu m-am decis inca), insa va asigur ca noua interfata a blogului va fi mult mai user-friendly si va face vizitele voastre si mai placute! You just have to dream about it and it’s gonna happen! 

M-am gandit sa va povestesc astazi despre 5 produse de iarna, 5 produse de care nu ne lipsim iarna pentru ca ne sunt atat de folositoare!

1. Crema hidratanta

Daca in mod obisnuit vara sa spunem folosesti o crema care ajuta la reglarea sebumului, ei bine, iarna aceasta crema trebuie schimbata, pentru ca nevoile tenului tau sunt cu totul altele iarna comparativ cu vara. Asa ca iarna mergi pe o crema hidratanta, care sa nu iti usuce tenul si mai tare, pe langa vant si conditii meteorologice nu tocmai favorabile.

2. Crema de maini si lotiunea de corp.

Asa cum ne hidratam fata trebuie sa avem grija si de mainile si corpurile noastre. Pielea noastra tinde sa fie mai uscata iarna… e si firesc! Purtam multe haine groase, vedem soarele doar in poze, ne incaltam in incaltaminte dura, precum cizme, bocanci care nu favorizeaza deloc calcaiele finute si moi pe care le aveam asta vara! Eu folosesc sorbetul de capsuni de la the body shop, iar pentru maini Gerovital si Yves Rocher! Nu cred ca este asta atat de important cand aceste produse de fapt trebuie doar folosite, nu conteaza brand-ul!

3. THE PERFUME!

Parfumul meu de iarna este Alien-Tierry Mugler, insa trebuie sa recunosc ca si in aceasta vara l-am super-utilizat! Come on, we all know, Alien is THE ONE! De cand l-am descoperit am mai cumparat doar UN SINGUR parfum, nu imi vine sa cred, eu care aveam atatea sticlute! Simt ca imi pune in valoare feminitatea, se potriveste cu personalitatea mea si nu pot pleca fara el din casa!

4. Balsamul de buze cu protectie.

Buzele sunt cele care se usuca cel mai repede din cauza vantului, ploii, ninsorii. Ce-i drept, ultima oara cand am patit-o urat a fost acum foarte mult timp, dar tin minte cum erau rosii ca focul, cu cojite si ma ardeau din secunda in secunda. Patru cuvinte pentru acea patanie: NEVER GONNA HAPPEN AGAIN! De asemenea in sezonul rece un scrub cu zahar si miere o sa iti faca buzele delicioase, catifelate (no calories included!)

5. Last but not least, relax!

Cumpara-ti sare de baie, spuma, un gel de dus care sa miroasa a mar si scortisoara si uita pentru 30 de minute de frigul de afara, de stresul examenelor sau al jobului!

In opinia voastra, care sunt cele 5 produse TOP pentru iarna?

Love,

Cristina

6 thoughts on “5 top winter products!

    • E fenomenala! ❤ Ador baile lungi, mai putin vara cand tot ce fac sunt dusuri aproape reci, ce sa fac, sunt nascuta iarna, si desi iubesc caldura uneori devine insuportabila! :)) Pupici!

Leave a Reply

