Mici tips-uri despre ingrijire personala! /// Because YOU ARE important!

Buna seara!

Se apropie cu pasi repezi Craciunul, a mai ramas doar o luna, nu imi vine sa cred, iar la finalul acestei saptamani urmeaza postul cu numarul IV din Christmas series… Recunosc, imi place sa vorbesc despre Craciun foarte mult, si urmeaza sa impartasesc cu voi cateva mici secrete precum decoratiuni (poate chiar si cateva handmade daca ma gandesc mai bine!), retete si idei pentru atat de speciala cina din seara de Craciun, un machiaj simplu si cu accent pe buzele rosii si…gata! Nu mai spun nimic, aproape am dat de gol toate posturile care vor urma despre Craciun, profitoarelor! (rad)

Stiti deja ca inainte sa incep postarea propriu-zisa va mai updatez cu noutati: ei bine, astazi a fost o zi obositoare, deloc speciala dar o numesc reusita pentru ca am reusit sa fac tot ce mi-am propus… Am planuri mari de tot pentru perioada urmatoare: sa postez des, constant, calitativ (as putea sa-mi fac un logo cu asta, haha!), sa imi trec blogul pe o platforma care sa aiba .ro la sfarsit si sa gasesc pe cineva sa-mi creeze cel mai frumos logo care poate exista pe fata blogurilor din Romania, atleast!

Si acum sa revenim: Mi-am propus sa va vorbesc despre micile tipsuri care ne ajuta sa ne ingrijim cat mai bine cu putinta, ba chiar as indrazni sa spun cu bani putini! Sunt convinsa ca stiti deja unele dintre aceste mici ponturi, iar daca nu, va invit sa le descoperiti impreuna cu mine. Consider ca este atat de simplu sa iti transformi apartamentul intr-un mic spa!

aaf0eee38827ec95611f4c0e3e00b521

sursa: Pinterest

INGRIJIREA PARULUI

Cu toatele ne dorim o podoaba capilara care sa strige “Sunt sanatos!”. Ne dorim luciul acela specific parului sanatos… Insa de multe ori nu este atat de simplu dat fiind produsele de styling si aparatele pe care le folosim, conditiile meteo (vant, ploaie, ninsoare, aer rece, aer cald), vopsit, etc.

Cel mai simplu sfat ar fi: limiteaza folosirea aparatelor de styling si investe in produse profesionale. 

Dar nu este chiar asa usor, mai ales daca ai un par ‘naravas’ si neascultator. Asa ca … part II: nu il pieptana niciodata ud! Lasa-l sa se usuce in prosop cat de mult poti si cat de mult timp ai, apoi abia usuca-l cu foehn-ul!

Fa-i masti! Cateva exemple pe care eu le folosesc: unt de cocos organic sau ulei de ricin (inclusiv pe scalp) sau galbenus de ou si ulei de masline sau ulei de ricin amestecat cu vitamina E, vitamina A si ulei de masline.. Sunt foarte foarte multe variante si crede-ma, TOATE functioneaza! Incearca macar o data pe saptamana!

Un BIG TIP este lotiunea Petroleum de la Gerovital… Incearc-o, merita! M-a ajutat fenomenal de mult la intarirea firului de par si la cresterea parului! Totusi are un minus- mirosul usor neplacut, dar daca te obisnuiesti cu el relatia voastra va fi una stabila si de durata! Promit!

Nu il chinui foarte mult in cocuri si cozi de cal prea stranse. 

Clateste-l foarte foarte bine! Eu il spal de 2 ori cu sampon, si nu uit ca cel care trebuie curatat cu atentie este scalpul, nu sa ‘frecam’ varfurile cu spor!

INGRIJIREA TENULUI

Despre asta am mai scris, cand v-am povestit experienta mea personala, AICI, insa cand vine vorba de mici tips-uri pot sa va spun un singur lucru: evitati sa puneti mana pe ten! Am citit undeva ca un om isi pune in medie mana pe fata de 18 ori pe ora! Dupa ce ai pus mana pe fel si fel de obiecte, sau si mai rau BANI, care sunt extraordinar de murdari!

Stiu ca uneori vi se pare ca e ok daca doar in seara asta adormi nedemachiata, pentru ca esti atat de obosita… Nu! Asta trebuie sa fie cel mai temeinic obicei in ingrijirea tenului! Demachiere corecta=ten curat! Nedemachiat? Pori blocati,  mizerie, praf, machiaj! Nu!

AND MY PERSONAL FAVOURITE: INGRIJIREA CORPULUI

Pontul meu favorit cand vine vorba despre piele este…scrub-ul. Merge in orice combinatie vrei tu, dar TREBUIE sa aiba zat de cafea: adauga un pic de miere, ulei de masline sau de cocos, ulei de samburi de struguri and here you go: your perrrrrrfect skin!

Si inca un exfoliant care imi place foarte mult (poate fi folosit si pentru buze): zahar si ulei de masline extra virgin! Yum, te rog sa nu il mananci!

Daca iti este prea lene sa faci un exfoliant la tine acasa, atunci achizitioneaza noile scrub-uri cu cafea de la Frank (just google it) sau pe cel cu ciocolata de la the body shop! Testat pe mine!

Aplica-ti in fiecare seara o crema de maini. De asemenea ingrijeste-ti temeinic coatele si calcaiele, tot in fiecare seara!

MACHIAJ

Stiu ca multe dintre voi aplicati fondul de ten cu degetele, lucru care nu stiu de ce, dar mi se pare atat de neigienic.. Incercati o pensula/un buretel, cum va place voua sau vi se pare mai comod!

La un machiaj de tip smokey eyes, machiati intai ochii. O sa vi se para tare ciudat la inceput, dar stim cu toatele ca fardul negru cade si nu ne dorim fard negru cazut peste fondul de ten, pudra si tot tacamul, right? Acest tip mi se pare foarte foare bun, si economisesti o gramada de timp!

Eu nu am gasit inca rujul nude perfect, dar uite ce fac eu! Aplic fond de ten si pe buze iar peste un balsam hidratant incolor! La pariu ca e sexy?!

VORBIND LA GENERAL:

Am mai spus-o si o repet… o atitudine pozitiva iti schimba viata. Daca privesti lucrurile ‘en rose‘ nu inseamna ca lucrurile vor deveni minunate brusc, dar cu siguranta atitudinea ta te va conduce acolo. E simplu! Canalizeaza-te pe lucrurile bune din viata ta, pe ce ai, nu pe ceea ce iti lipseste, iar lucrurile bune nu vor intarzia sa apara!

Bea apa si ceaiuri! Eu beau ceai de soc, de papadie, de menta, de fructe, si incerc sa beau cei 2L de apa pe zi. Nu e usor, uneori nu iti este sete, efectiv, dar TREBUIE. Imparte cei 2 litri in sticlute a cate 0,5 L si bea in timp ce faci altceva: navighezi pe net, gatesti, etc.

Ai grija ce mananci… Stiu, carbohidratii sunt buni, mancarea semi-preparata te scuteste de o gramada de timp, iar dulciurile iti dau energie! Dar hai sa iti reamintesc ceva: Stomacul tau nu este un cos de gunoi! Nu spune nimeni ca nu ai voie sambata cand esti lata de oboseala si fie vorba intre noi putin stresata sa mananci 5 patratele de ciocolata sau o pizza intreaga. Dar… masura este cheia!

Fa sport! Stiu, e greu sa ajungi la sala, e greu sa iti manageriezi timpul, insa fa-o pentru tine. La inceput de 2 ori pe saptamana, apoi de trei. Haide, ai sa reusesti!

Sper ca v-a placut (si) acest post!

Imbratisari,

Cristina

One thought on “Mici tips-uri despre ingrijire personala! /// Because YOU ARE important!

Leave a Reply

