Despre arta de a trai frumos

Iubitelor,

Suntem inconjurate de o lume haotica, este clar… Este usor sa ne lasam cuprinse de stres, cuprinse de ganduri urate care sunt cu noi de dimineata cand ne trezim pana seara cand ne culcam, si chiar si atunci, desi suntem fie langa omul iubit, fie singure, in loc sa gandim pozitiv si sa adormim cu gandul la o noua zi care trebuie sa fie buna, ne facem scenarii negative, ne gandim la griji, la “cum o sa rezolv asta?” si “cand o sa ajung si acolo?”… Este usor sa te lasi prada acestor ganduri, insa odata ce inveti sa fii pozitiv, there is no way back! Este foarte greu, sunt convinsa, sa iti controlezi gandurile, si sa le filtrezi pe cele negative. Dar de ce mai exista ganduri negative la noi in minte? Pentru ca noi le hranim, noi le oferim oportunitatea de a ne acapara sufletele si mintile. Cred cu tarie ca atitudinea zen nu exista doar in cartile de auto-motivare si in filme, ci in noi.

Deseori, in loc sa ne concentram pe ce avem, punem accentul pe ceea ce ne lipseste, atragand si mai mult rau si adeseori pierzand chiar si ceea ce avem bun. Nu am secretul suprem despre cum sa fim fericite, implinite si ca o caleasca plina cu zen. Nu am secretul rabdarii fara de final si nici elixirul tineretii vesnice, insa ce am, si ofer cu mare dragoste, sunt cateva ponturi care sa ne ajute sa avem o viata usor mai relaxata si mai bucuroasa in loc de tumultul vietii cotidiene la care adeseori ne supunem singure.

detox

Sunt convinsa ca mananci o gramada de mancare junk si uiti sa bei apa. Sunt convinsa ca de multe ori ai zis pas la sala ca sa stai sa te mai uiti la un episod din serialul preferat, sau la tv. Asa ca o detoxifiere corecta inseamna multa apa, multe ceaiuri (eu folosesc soc, urzica, echinaceea, etc, daca sunteti interesate de mai multe detalii, lasati un comment si va raspund cu drag), multe fructe si legume si sport. Cat despre detox your mind… Usor mai greu, adevarat, dar nu imposibil! Este timpul sa scoti oamenii toxici din viata ta, cei care te enerveaza pana la culmi… Daca nu poti sa ii scoti, macar evita-i!

2

Picteaza, machiaza-te, deseneaza, fa shopping, ia cadouri de Craciun, iesi la plimbari, vezi filme, bea un pahar cu vin, probeaza haine in oglinda, fa o baie cu spuma. Macar o zi pe saptamana! Gateste cina voastra preferata, citeste Cosmopolitan, scrie in jurnal…Which reminds me of…

3

Este foarte important sa tii evidenta gandurilor tale, iti va fi de folos pe viitor. De asemenea, fa liste cu lucrurile pe care le ai de facut si taie cu o linie groasa lucrurile pe care le-ai facut deja, iti va da simtul faptului ca ai realizat atat de multe, si ca mai ai atat de putine! Uitati cum arata al meu! Ce scriu in el? Ei bine…franturi de ganduri, citate pe care le intalnesc, pagini intregi de emotii si ganduri, to do lists, planuri pentru blog (postari, organizare, foto, etc;) Ce incerc sa spun este: FII ORGANIZATA! Daca ai toate lucrurile impreuna (keep it together!) si stii cu ce te imbraci maine, unde ai de ajuns, ce ai de cumparat, va fi totul mult mai usor decat daca o faci haotic! Keep it simple!

10799654_853394741379609_1148170640_n

4

Nu este problema ta ceea ce fac ceilalti, daca ai ceva bun de spus spune, daca nu pastreaza parerea pentru tine si mergi inainte. Stiu, este greu si acest lucru, mai ales ca adeseori vedem lucruri care chiar ar merita niste cuvinte nu tocmai simpatice, insa nu asta conteaza! De altfel, sa nu uiti: nu este problema ta ceea ce cred altii despre tine! Este problema lor.

5

Probabil ca va intrebati ce vreau sa spun cu asta… Ei bine, bula mea de sapun este una simpla tare! Cand sunt suparata, trista, nervoasa, cand lucrurile nu imi ies asa cum le desenasem eu in mintea mea, ma intind cu capul in poala iubitului meu si vorbim vrute-nevrute din viitorul apropiat sau foarte indepartat… Atat de relaxant, pe cuvant! Imi plac la nebunie si lumanarile parfumate. Tot auzisem, in mod special la Iguanitza despre Yankee Candles. Iar recent, am descoperit aici un intreg magazin cu ele! Wow! Am venit acasa cu o punga, cu suporturi, am luat si cadouri de Craciun de acolo… amazing!

10807092_852812771437806_296062464_n

6

Imi e foarte greu sa am incredere in calitatile mele, atat fizice cat si morale, dar perseverez si incerc sa ma vad cu ochi mai putini critici, mai blanzi. Cu siguranta eu sunt cel mai aspru critic al meu si mereu vad ceva care nu e ok, nu e suficient, nu e prea bine, s.a.m.d, dar…incerc, cum spuneam. Recunostinta este o calitate foarte importanta de detinut. Multumesc in fiecare zi pentru ceea ce am!

8

Respira si relaxeaza-te. Adu-ti aminte ca toti avem zile proaste, ca toti gresim, ca tuturor ni se pare ca nu se mai poate, dar se poate! Maine e o noua zi!

Cum va spuneam, nu detin secrete supreme, insa aceste lucruri sunt cele pe care eu incerc sa le fac… Sper ca v-a placut (si) acest post!

Imbratisari,

Cristina

4 thoughts on “Despre arta de a trai frumos

  1. Super scris. Si eu sunt adepta gandirii pozitive. Am inceput sa-mi dau seama de gandurile negative si incerc pe cat posibil sa le inlocuiesc cu ganduri pozitive. Sunt curioasa ce fel de carti de auto-motivare ai citit/citesti. Te pup cu drag

    http://anamariaben.blogspot.ro

Leave a Reply

