Christmas series part II- WHAT DO WE WEAR?!

Iubitelor,

Uite ca iarasi am reusit sa ma motivez sa revin cu acelasi drag ca intotdeauna, aici, la voi, pe blog. Continuam seria posturilor de Craciun, mai sunt doar 6 saptamani si este aici! Am avut din nou o saptamana incarcata care din fericire este pe sfarsite. Maine avem atat eu cat si iubitul meu o zi libera (chiar nu-mi vine sa cred!), nu mai stiu cand a fost ultima zi libera in care alarma sa nu fie setata pe 6.30 AM. 

Incetisor am inceput sa ma gandesc ce voi purta de Craciun… Craciunul este o sarbatoare speciala pentru mine. Inseamna bucurie, cadouri, vacanta… Familie, cei dragi, prieteni…. Si totodata sfarsitul unui nou an unde vei trage linie, vei calcula ce ai gresit si ce ai facut bine si vei promite ca nu mai repeti aceleasi greseli, si iti propui din nou mici guidelines pentru a trece prin urmatorul an. 

Desi in acest an vom face Craciunul aici, in Scotia, nu sunt suparata, ne vom revedea familia in Ianuarie. Vom face Craciunul acasa, cu mancare gatita de manutele noastre si cu miros de portocala. Dar nu pot sa concep sa faci Craciunul in pijamale, cu parul valvoi si macar fara un strop de rimel si blush! Nu pot… Craciunul inseamna masa festiva, o tinuta frumoasa, chiar daca esti acasa, un par coafat, eleganta! Ce spuneti?

Asa ca haideti sa ne jucam putin cu outfit-urile, sa va dau mai multe idei, pentru fiecare tipologie de fata, idei care sa va puna in valoare si sa va faca ziua de Craciun putin mai speciala decat este deja. 

1. Lejer. Iti place sa fii imbracata cat se poate de lejer dar totusi sa te simti aranjata in timp ce te simti comfortabil. M-am jucat putin pe Polyvore si am creat outfit-ul perfect pentru tine!

polyvore

Ti-am ales niste UGG-uri, pentru ca stiu cat de important este comfortul pentru tine, iar cizmele ugly iti vor tine de cald si sunt si fashion in acelasi timp. Puloverul mi s-a parut haios pentru Craciun si pentru o zi atat de speciala, iar cand vine vorba de pantaloni am ales ceva simplu, stretch, negru. Manichiura haioasa sigur iti va placea, iar cocul de balerina ti se potriveste perfect, necesita putina munca de “lamurire”!

2. Chic but comfy! Ce mai, iti place de mori sa fii fashion, chic, eleganta, dar si comfortabila in acelasi timp! Ce-i de facut, ce-i de facut? Am gasit pe Pinterest exact ce cautam pentru tine!

a8d5f036e0d3fcf809f1d3725af6a65c

O camasa si un cardigan chic superbe, esarfa care da un plus de finete outfit-ului si mai ales perlele din urechi care arunca o nota de eleganta nonsalanta. Ceasul arata ca niciodata nu pierzi notiunea timpului iar cizmele din piele ca iubesti clasicul. E outift-ul perfect de Craciun pentru tine…si pentru mine! Perfect! Si eu sunt exact ca tine- chic but comfy!

3. Pentru boema si visatoarea din tine..Ei bine… outfit-ul meu preferat, trebuie sa recunosc! Am gasit rochia perfecta pentru tine, manichiura perfecta, coafura ideala si machiajul potrivit!

d1101312_natasha_16.10.14_mc_78412_a_5

sdasda

Am gasit aceasta rochita speciala AICI, de unde am luat si pozele de altfel. E perfecta… se potriveste minunat cu un coc la baza gatului, o manichiura clasica, frantuzeasca, si mai ales cu un smokey eyes ca la carte cu buzele nude sau intr-un roz pal! 

4. Pentru diva eleganta… Ei bine cu siguranta pe tine Craciunul te va gasi intr-o locatie fabuloasa, asa ca ocaziile fabuloase merita rochii fabuloase! De pe acelasi site mentionat mai sus am gasit doua rochii care sigur te vor incanta pe tine si vor lua privirile altora!

dfsfs

dfdsfsPoarta-le cu incredere, si asorteaza-le la niste sandale fabuloase si o haina de blana (falsa, desigur!!!) si vei fi regina petrecerii!

5. Pentru tine cea romantica dar totodata cu picioarele pe pamant, am gasit un outfit potrivit pe Pinterest din nou! O superba fusta de tulle care stiu ca iti plac la nebunie asortata ghici cu ce! Cu un Christmas sweater! Perfect, nu?

82ca864d0efe7ffc20c0c77027411117

foto Pinterest

Desigur, mai sunt multe alte idei de pus in practica, multe alte coafuri si machiaje, dar despre asta intr-un post viitor al acestei serii…Ce vei purta de Craciun? Te-ai decis?

Imbratisari,

Cristina

2 thoughts on “Christmas series part II- WHAT DO WE WEAR?!

Leave a Reply

