My fav foundation: MAKE UP FOREVER HD review

Frumoaselor,

Dupa o absenta usor indelungata din nou, si dupa niste zile pline am revenit cu acest review pe care mi-am/v-am promis de mult ca il voi scrie. Este vorba despre acest fond de ten de la Make-up Forever HD, produse pe care eu cu drag le-am descoperit in timp ce urmam scoala de make-up Ramona Chirita. Am avut de ales intre acest fond de ten si unul de la Atelier Paris, insa l-am ales pe acesta, cel din urma fiind bazat pe silicon, care nu favorizeaza deloc aplicarile dese, ci maxim de doua ori pe saptamana pentru ca usuca fata.

Va arat fondul de ten intr-o poza furata de pe site-ul oficial Sephora:

s1096940-main-hero-300

Folosesc acest fond de ten de cateva luni bune, asa ca momentul este prielnic pentru un review, m-am lamurit cu privire la acesta.

Descrierea oficiala suna asa: What it is:
An oil-free medium-to-full-coverage liquid foundation that covers skin imperfections flawlessly while remaining invisible on-screen and in real life.
What it does:
This foundation creates a soft-focus effect, which is designed to meet the coverage concerns of those in the spotlight. It leaves your complexion with such a flawless finish, it can withstand bright or harsh lighting.

Avantaje:

– Rezista mult, chiar si fara fixare cu pudra

-Da un finish real, mat, al tenului fara a parea incarcat, asta daca stii cum sa il aplici

Acopera micile imperfectiuni fara a iti face tenul sa aiba aspectul “cakey”

Pretul este decent pentru un produs high-end: 188 de lei, insa eu am avut discount-ul de make-up artist (30%)

-Nu mai este nevoie de anticearcan! Acopera atat de bine incat atunci cand ajung la zona cearcanului efectiv aplic produsul ca pe un anticearcan.

-Micsoreaza porii. Pe bune! Nu mai aplic primer inainte!

Are pompita, ceea ce avantajeaza o dozare corecta a produsului, nu risipesti din el.

Dezavantaje. Oricat de mult mi-ar placea acest produs am gasit si niste lucruri care nu ma bucura deloc.

-Nu are SPF!!! V-am mai povestit despre produsele AHA si BHA pe care le folosesc, asa ca sunt prietena la catarama cu produsele cu SPF. Deci prin urmare, pe sub acest fond de ten trebuie sa aplic un produs SPF incolor cu 50+, lucru care chiar ma supara, pentru ca stiti si voi, ‘layering-ul’ de produse duce la blocarea porilor!

Daca nu il aplici cum trebuie, se aplica in straturi. Eu aplic cu pensula de fond de ten si fixez cu buretelul. De cand am descoperit pensulele in adevaratul sens, refuz sa mai pun mainile pe ten.

Per total, imi place acest fond de ten, mi se potriveste, mi-l permit, deci m-am indragostit definitiv! Totusi mai am doua fonduri de ten pe lista: Estee Lauder- Double Wear si MAC studio fix. Ramane de vazut cine este iubirea vietii mele!

Voi ati incercat acest fond de ten? Va place?

Cu drag,

Cristina

6 thoughts on “My fav foundation: MAKE UP FOREVER HD review

  1. Eu in general sunt cam zgarcita cand vine vorba de make-up, sa zic asa :)))
    Am si cateva produse igh end, dar majoritatea sunt in stilul L’Oreal (ca si pret)

    Insa pentru un fond de ten as da mai mult, ca pana la urma e mereu pe fata… e important sa fie de calitate.

    Ma mai uit sa vad ce mai recomanzi, ca stii mai bine ca mine 🙂

  2. Pingback: 2014 favorites! Part I |

Leave a Reply

