Christmas series part I- WISHLIST

Chéries,

Este inceputul lui Noiembrie, mai exact 5 ale lunii, si trebuie sa recunosc ca am asteptat cu nesat acest moment, sa pot incepe vorbitul ‘oficial’ despre Craciun, cadourile de Craciun, cum ne imbracam pentru aceasta ocazie festiva…Bine, admit ca pregatesc o intreaga serie, ce mai, iar aceasta este doar prima parte! Sper sa ma urmariti pe tot parcursul acestei serii si sa va placa ideile si sugestiile mele.

Mai sunt exact 8 saptamani si jumatate pana la Craciun, ceea ce inseamna ca seria mea va avea 7 posturi despre Craciun, cate unul pe saptamana. Ma bucura atat de tare Craciunul incat nici nu as sti cum sa va explic… Ma bucur exact ca un copil mic, lucru care este mare la cei 22 de anisori neimpliniti ai mei. Inca de pe la jumatatea lui Octombrie vazand globuletele si micile decoratiuni de Craciun afisate prin magazine deja, gandul a inceput sa imi zboare la cum o sa ne decoram casa, ce cadouri sa le cumparam celor dragi, si sa complotez in secret despre ceea ce ii voi cumpara iubitului meu (oricat de tare m-ar manca limba, chiar nu pot sa discut despre asta tocmai cu el!)

Primul post o sa fie despre wishlist-ul meu de Craciun, pe care il maresc intentionat, fiind si ziua mea pe 28 decembrie, despre ceea ce doresc sa imi achizitionez pentru a ma “cadorisi”. I have been a good girl all year long, chiar merit! Imi place la nebunie sa le fac cadouri celor dragi si apropiati, sa ma gandesc ce le-ar placea, dar pe cealalta parte imi place sa ma recompensez pentru reusitele mele, chiar si daca doar cu mici maruntisuri! Desigur, cele mai importante lucruri nu sunt in niciun caz aceste lucruri, ci sanatatea, care este pe primul loc, fericirea, intelegerea…

Primul item pe lista mea, este unul destul de costisitor, insa il vad ca pe un must! Produsul este PhilipsVisaPure Essential, si sustine ca iti curata tenului mai bine decat ar fi facut-o vreo discheta demachianta vreodata! Pretul de Romania, aproximativ 750 de RON mi se pare foarte piperat, aici costa 100 de lire, insa nivelul de trai nu se compara, este mai ridicat. Dar cu toate acestea, o sa ma gandesc de doua trei ori inainte sa cheltuiesc o asemenea suma! Lista ramane deschisa! Atasez si o poza cu “jucaria”.

philips-visapure-1

sursa foto

Produsele Atelier Paris si Make-up forever mi-au ramas la suflet inca de pe cand eram studenta scolii de make-up Ramona Chirita, insa nu am apucat sa achizitionez mai nimic inainte de plecarea mea, cu exceptia unor creioane de ochi, gene false, si MUFE HD, fdt meu preferat. Asa ca pe lista mea pentru Craciun sunt urmatoarele:

Paletele T9 si T22 de la Atelier Paris

paleta-farduri-T22-make-up-atelier-paris-500x500

paleta 09

De la MUFE, m-am indragostit irevocabil de Aqua Brow, frumosul gel pentru sprancene… Am incercat, de-a lungul vremii, diverse produse pentru conturarea sprancenelor: creioane, farduri… Dar nimic nu m-a facut atat de multumita ca efectul acestui produs! Este aproape ca o vopsea de sprancene.

Surse foto: magazinul de make-up.

Cam atat de pe magazinul de make-up… Am o reducere de 30% fiind MUA, lucru care ma bucura nespus. Dar lista de produse cosmetice nu se termina aici!

M-am indragostit de asemenea de colectia Christmas de la Sephora… Paletuta de mai jos e a mea cu siguranta! Auriul acela, si albastrul royal… Perfect!

POCHETTE OUVERTE BD

Ce imi doresc de foarte multa vreme, sunt niste sandale statement... sa strige a unic, irepetabil, original… Le-am gasit pe cele de la Zara, cele aurii, pe care mi le-as achizitiona cu mare dragoste, pentru serile speciale…

5458301091_1_1_1

Un guler de blana face orice tinuta mai interesanta, mai classy. Eu l-am gasit pe al meu pe River Island, la un pret mic de tot!

657411_main

Unul dintre cele mai importante item-uri pe care mi le doresc, este the perfect Christmas dress! Nu am poze cu ea, pentru ca nu stiu inca cum arata! Stiu doar ca vreau sa fie perfecta, si sa port un coc la baza gatului. Ce sa zic, figura mare! Vreau o rochie care nu exista.

Cat sunt acasa niciodata nu imi fac manichiura singura, insa aici forta de munca in domeniu mi se pare extraordinar de proasta, asa ca prefer sa imi fac manichiura acasa, este acelasi lucru. Asa ca simt ca a venit vremea sa imi achizitionez cateva basic-uri de la OPI si un top coat perfect.

Palaria de fetru inca nu a ajuns la mine in dulap, dar presimt ca ii urmeaza randul, alaturi de niste cizme statement, cu toc cui poate.

Aparatul meu Nikon d70, are mare nevoie de un obiectiv ultra-performant pentru pozele de pe blog…Din pacate insa, nu ma pricep, asa ca de asta apelez la voi, poate imi poate cineva explica de ce am nevoie!

Ca sa inchei postul, si sa nu ultra-exagerez cu dorintele… Vreau doar niste produse potrivite tipului meu de ten, de la Guinot. In mod special as dori sa imi schimb crema hidratanta care de la o vreme imi lasa impresia ca imi usuca fata (nu inteleg de ce!). Sigur, as dori si sa trec de pe Android pe IOS si sa am un laptop alb… insa acestea raman pe lista cu semnul intrebarii, datorita calatoriilor si altor lucruri planificate si mult mai importante pe listele noastre.

Care este cea mai arzatoare dorinta a ta de Craciun?

Imbratisari,

Cristina

11 thoughts on “Christmas series part I- WISHLIST

  1. Iara vin cu o varianta mai ieftina, ca de, ziceam anterior ca sunt zgarcita :))
    Pentru curatat tenul mi-am cumparat de Craciun anul trecut perie de fata electrica de la Olay. Muult mai ieftina si am zis ca asa macar nu-mi pare rau.
    E super buna! Sunt super multumita si cred ca am dat cam 30 Lire pe ea.
    Chiar face diferenta 🙂

      • O intrebare mai am, acum m-am agatat de tine! :)))) Pot folosi orice fel de gel de curatare cu ea, nu? Ca eu vreau sa raman la al meu, de la Bioderma, n-as avea curaj sa folosesc altceva 😀 Multumesc :*

      • Nicio problema! 😀
        Da, da, da!
        Eu la inceput doar Vichy am folosit…si la un moment dat am zis sa incerc si gelul lor.
        o alta chestie, nu folosesc peria zilnic. Pt tenul meu e prea mult .. dar cam la doua zile, cam asa. Inainte de a cumpara peria de la Olay, m-ma uitat la reviewuri pe youtube, in comparatie cu Clarisonic. Si parerile toate au fost f bune..si totusi Clarisonic e super scump.

  2. Ce-as mai putea adauga la lista ta, parca e facuta de mine :)). As mai vrea un set de pensule Zoeva, un aparat Diana F, bilete la concertul din vara One Republic, o pereche de pantofi sport Adidas si lista poate continua :)))))
    Sandalele Zara arata absolut genial ! ❤

    Aaa, ti-am raspuns la comentariul legat de par aici http://goo.gl/1P3nI5

    Pupici!

Leave a Reply

