Oversized knit dress and stilettos- ANOTHER FALL LOOK

Buna dimineata,

Este luni ceea ce inseamna ca inca o saptamana s-a dus si a inceput urmatoarea… Stiu sigur ca va fi una lunga, cel putin pentru mine, si cu niste mici hopuri de trecut…Dar ma mentin optimista! De astazi reincep sala, in ciuda nenorocitei asteia de ploi care parca nu s-ar opri! Oare daca o mituiesc cu o supa foarte buna si calda, pleaca? Sau ramane datorita caldurii? Sincer sa va spun, mai sunt 4 saptamani si se termina primul semestru universitar… Nu-mi vine sa cred! Imi pastrez rabdarea pentru a duce la capat toate sarcinile, insa de multe ori o mai si pierd… Nu am timp suficient sa fac tot ce imi propun, spre exemplu scrisul pe blog! Pe bune, as vrea sa fac blogging full-time, nu cum am facut ieri aceste poze intre o tura la munca si curatenie… Mi-ar placea sa am timp sa pozez pe bune, sa fac poze mult mai reusite, de care sa fiu multumita!

Trecand peste micile probleme, ieri am pozat pentru voi si asta este partea buna! Am ales sa port un pulover over-sized pe care l-am achizitionat vineri (payday, ha!), insa nu am vrut sa il port cu cizme, ghetute, asa cum s-ar fi potrivit la tanc cu toamna asta inversunata, ci cu niste stilettos si cu ruj rosu! Am vrut sa ma simt bine, frumoasa… Am ezitat, -sa va spun sincer-, sa achizitionez acest pulover over-sized, pentru ca – in opinia mea-, nu sunt chiar cea mai slabuta si nu stiam daca chiar ma avantajeaza! Dar am ales sa risc! Puloverul nu este o marime mai mare, este facut in asa fel incat chiar sa fie oversized (este XS)! 

Saptamana trecuta am reusit chiar si sa ma vopsesc (rad!), ceea ce pe bune c-a fost o mare realizare gandindu-ma cate am mai facut pe langa asta! Geanta m-a cucerit la prima vedere, aveam nevoie de o geanta tinand cont ca am plecat din Romania cu o singura geanta, si aia neagra si over-sized. Asa ca aveam nevoie de ceva mic, feminin, cu forma, si am ales-o pe ea, cea bej! Imi place tare mult, sper sa va placa si voua!

111

333

222

Pantofii deja ii stiti! Sunt de la Bottinelli, iar mie imi sunt atat de dragi…I-am achizitionat pentru Revelionul anului trecut, primul revelion cu iubitul meu (PS: Astazi suntem impreuna de 1 an si 5 luni!!), si am mare grija de ei… fiecare sta in saculetul lui, sa nu se atinga/zgarie unul de celalalt…Planuiesc sa imi maresc colectia de stiletto, chiar daca sunt leg killers!, pentru ca sunt atat de frumosi si dezvaluie un picior suplu si frumos…

666

777

888

999

Oversized knit-dress– H&M

Stilettos-Bottinelli

Bag: Primark

Lips: Lipstain Sephora 01 red

Hope you enjoyed it!

Cristina

6 thoughts on “Oversized knit dress and stilettos- ANOTHER FALL LOOK

Leave a Reply

