GET READY WITH ME- pregatirea pielii pentru noapte

Frumoaselor,

Astazi am reusit sa dorm pana la 9…Nici nu mai tin minte ultima oara cand nu a trebuit sa ma ridic la 7 din pat! Pregatesc un ou fiert moale si cu Grey’s anatomy pe fundal (sunt in urma cu 4 episoade!) va scriu voua… 

Nu trebuie sa va explic eu cat de importanta este o rutina adecvata de ingrijire a pielii, atat dimineata cat si seara, deoarece cel putin teoretic deja stiti cu toatele. Cum as defini eu, totusi, o rutina adecvata? Inainte de toate, oricat de banal ar suna, rutina asta trebuie sa iti faca bine. Sa stii ce fel de ten ai! Desi eu am inceput sa scriu postul acesta saptamana trecuta nu am apucat sa-i dau publish, asa ca ieri Iguanitza a scris AICI un post exceptional despre cum iti dai seama ce ten ai! Go check it out!

Sa iti curete tenul, sa ai pielea intinsa, sa iti vindece eventualele afectiuni, samd. Rutina asta trebuie sa se potriveasca tenului tau (de exemplu daca ai un ten gras, cu siguranta crema ta hidratanta nu va fi grasa, ci una light).  In rutina mea de ingrijire per total, se include o vizita la cosmeticiana mea (este absolut minunata, atat de fina si de rabdatoare…), unde fac un tratament lunar (din pacate acum mai rar, cand ajung acasa), unde extrage finut punctele albe sau pe cele negre, fara a lasa urme si imi aplica tot felul de serumuri si produse ingenioase de la Guinot. Nu o sa va explic procedurile cosmetice, pentru ca stiti deja cu toatele cum trebuie sa decurga un tratament adecvat. Cert este ca ies de acolo curata, luminoasa si foarte putin rosie/umflata la fata, ceea ce este important pentru mine, datorita unor experiente nu tocmai motivante din trecut. Am mentionat-o pe aceasta esteticiana din doua motive: mi-este foarte drag de ea si ma duc cu o placere de neimaginat, si al doilea motiv este ca ea m-a ajutat sa-mi descopar tipul de ten si sa inteleg de ce are nevoie acesta. Cea mai placuta parte a vizitei care dureaza doua ore, chiar doua ore si jumatate, este acest minunat aparatel de la Guinot, care se numeste Hydraclin…Este cald, se foloseste in consonanta cu un produs de la Guinot de tip gel (sper sa nu gresesc!), si hidrateaza si curata tenul in profunzime, micsorand productia de sebum pe termen indelungat.

Revenind la rutina mea de seara Ma demachiez cu rabdare cu apa micelara de la Bioderma h20, cea rosie, pentru piele sensibila… Fata este curata si demachiata atunci cand cotonetele de demachiat sunt perfect albe si curate! Folosesc adeseori chiar si cate 6 dischete (pun cate doua deodata).  Dupa ce fac dus, imi curat fata cu spuma de la Bioderma, cea verde, pentru ten mixt, masez incet si cu miscari blande, clatesc cu apa calduta, apoi imi aplic preferatii mei…ACIZII! Corina a aparut in viata mea intr-un moment de rascruce sa ii spun. Eram disperata, tenul meu arata atat de urat… Si nu din cauza acneei serioase ci din cauza punctelor albe care erau intr-un numar mare… Corina a avut rabdare, mi-a explicat, mi-a recomandat… Iar acum tenul meu, cu mici exceptii desigur, este frumos si mi-e drag de el! Corina, te rog sa iei acest post ca pe o multumire si recunostinta publica!

Trebuie sa mentionez ca nu ma spal pe fata in dus, apa aceea mi se pare prea fierbinte pentru ten… Revenind, dupa ce am curatat fata, aplic BHA 2% de la Paula’s Choice, astept sa se ‘usuce’ si aplic crema hidratanta de la Bioderma, tot cea verde, Sebium se numeste. Daca am un episod cu niste cosulete mai razlete care insista sa imi strice frumusetea nativa (haha, glumesc, va dati seama!) atunci aplic pe un betisor de ureche ulei natural de tea tree, care este extraordinar in astfel de afectiuni, sau mask gel plus, cel care a facut minuni, este recomandat de dermatolog.

A doua seara in loc de BHA 2% aplic AHA 8%, tot de la Paula’s choice. Aceste 2 produse combinate sunt aur pentru fata mea! Arata mai luminoasa, produsele previn diverse afectiuni, extraordinar!

Trebuie sa mentionez, mi se pare foarte important… daca folosesti si tu acizi sa nu uiti de protectia solara! Nu conteaza ca nu e vara, de fapt tenul este sensibil la lumina, si la razele de soare pe care desi nu le vedem, exista. Protectia solara este parte din viata mea de un an aproape, nu pot sa cred ca inainte eram atat de reticenta si preferam o piele bronzata pana la negru infinit. Imi place pielea bronzata, dar anul asta am avut limitari serioase si am reaplicat 50 + pe fata o data la o ora. Da, eu eram cea cu fata aproape alba si corpul bronzat. Si mi-a fost bine asa!  Mi-am dat seama, dupa mult timp… ca tenul perfect= o atitudine pozitiva+ ingrijire temeinica… Chiar si Corina a scris un articol demential despre rolul atitudinii pozitive. Tu nu esti tenul tau, tu faci tenul tau perfect!

Planuiesc, in scurt timp (mai exact in Ianuarie cand ajung acasa pentru doua saptamani alaturi de iubitul meu), sa trec cand vine vorba de crema de hidratare, un gomaj, si poate chiar si o masca, pe produse de la Guinot, cumparate direct de la salon!

Produse: Demachiere: Bioderma H20

Exfolianti: BHA 2% + AHA 8% Paula’s choice

Pentru episoade prost filmate: Tea tree oil natural sau Mask gel plus.

Crema hidratanta: Bioderma Sebium AKN

SPF: Bioderma 30, cea colorata careia i-am facut review AICI, si Bioderma Photoderm 50+

PS: Am adaugat butonul de search pe blog, ca sa va fie mai usor sa gasiti ceea ce doriti printre posturile mele!

Imbratisari,

Cristina

Care este rutina voastra de seara si pentru voi care este cel mai important sfat in ingrijirea tenului? 

Leave a Reply

