Despre casa viselor mele cu tine

Nu este un post despre fashion, moda, outfit-uri, sau manichiura perfecta..Este un post despre vraja care spune “vreau sa traiesc frumos!” si chiar sa o faci… 

Visez cu ochii deschisi, adeseori… Mult mai mult decat o fac cu ei inchisi, cu siguranta… Este vorba despre mine si despre el, despre casa viselor noastre si despre sentimentele de apartenenta, siguranta, iubire, pasiune… Stii si tu, de atatea ori am vorbit despre casa noastra… M-am gandit sa o pun in cuvinte, ca peste cativa ani sa citim si sa vedem cum ni s-au intamplat atatea lucruri frumoase si ne-am indeplinit visele…

Asa ca…dragule,

caf72a96d01dbe6cc269e28d411af82c

3d1288d2e72a350754c1be9b1cac6aaa

Vezi tu, luminitele si baldachinul ne vor lumina si pazi visele… Iar serile in care ne uitam la seriale sau citim tinandu-ne de mana… Cat de frumos este? Tii minte ca mi-ai promis ca o sa avem baldachin?  Stiu ca o sa vrei sa il pui tu, cu mainile tale frumoase… Si eu o sa astept linistita sa decorezi patul nostru…

605d07ac23ebef327363c8a375ac37b5

Vreau sa avem perne, multe… Stii de ce? Pentru ca in momentele amuzante in care radem unul cu celalalt sa pot arunca cu o perna spre tine, razand, spunandu-ti ca esti o pacoste mica… Vreau sa fie multe, pufoase, colorate, sa ne pierdem prin ele si prin dragostea noastra…. Stii cat imi plac pernele? Si paturile comode?

6b2716ac489510c3db410e6861ccb840

Stiu cat iti plac semineele… Si tu stii cat imi doresc eu sa stam imbratisati in fata unui semineu cu un pahar de vin… Sa iti soptesc ca te iubesc si tu sa imi reumpli paharul iar eu sa te sarut… Nu ti se pare ca semineele reflecta cumva caldura interioara? Nu reusesc sa imi imaginez un scenariu mai potrivit pentru o seara de iarna in afara de sa fiu cu tine, o carte buna si un pahar de vin si sa depanam amintiri… Am adunat atatea amintiri intr-un timp nu atat de lung…Pur si simplu nu reusesc! Asta inseamna o seara perfecta de iarna pentru mine!

a18248ce922d10170e1241e7d19ade74

Ei haide sa recunoastem public: amandurora ne plac mesajele! Ne-am umplut micutul apartament cu mesaje precum “Home is where your heart is”… Iar acest Mr&Mrs de deasupra patului este atat de dragut incat sunt convinsa ca nu l-ai refuza!

478eda393ee02a31dd430fa1d09bb93d

Un alt lucru pe care il adoram amandoi sunt diminetile tarzii… Dar ce spui despre cele cu mic dejun in pat si loc-de-citit inclus? Ador sa primesc carti si mi-ar placea sa iti cumpar si tie, o carte pe saptamana…Iar o carte pe saptamana sa devina traditia noastra! Apoi sa le schimbam si sa schimbam pareri ulterior… Despre constructia personajelor si daca lectura a fost placuta, complicata, intr-un plan narativ sau in mai multe….

Am facut mii de poze… enorm de multe! Fiecare dintre ele spune o poveste… Nu conteaza daca eram in Spania, in Scotia, sau la noi acasa, in Romania… Dar nu crezi ca cele mai reusite merita un perete? Cronologic, sa spunem povestea noastra in zambete, saruturi inramate…

7bd31a336c105a16af00a4a02a14ba8f

TREBUIE! sa avem niste perdele somptuoase… Sa le tragem lenesi dimineata pentru a lasa soarele sa intre si sa ne mangaie fetisoarele lenese…. Sa fie lungi pana in pamant, si sa fie de un roz somon…Uite asa:

5ea6d60ba31bb6c89fb9faef7a9034b6

Iar in zilele lungi de vara sa iti fac un ceai rece si sa stam pe leaganul nostru imbratisati, citind ceva amuzant sau vizionand filme interesante… Sau uitandu-ne la poze cu noi…

swing

Si in cele din urma, desi ar fi multe multe de zis si de aratat si de pus negru pe alb… Masuta mea de machiaj… Iti place sa ma privesti cum ma machiez, recunoaste! Iti place sa ma iei in brate pe la spate cand ma machiez…Si mi-ai promis ca imi vei construi chiar tu masuta de machiaj…

4c3ca81b7d3b1e71c317d983e2b8a7d6

Casa noastra va fi exact amprenta noastra, Paradisul nostru, dincolo de lumea exterioara… Micul nostru paradis…

Te iubesc!

Iar voi, sper ca nu v-ati suparat ca aceasta a fost mai mult o scrisoare decat un post pentru voi…Sper totusi sa va fi placut pozele acestea minunate, luate de pe Pinterest…

Cu drag,

Cristina

7 thoughts on “Despre casa viselor mele cu tine

Leave a Reply

