Home essentials autumn-winter ’14-’15

Frumoaso,

Te rog sa dai play cu incredere, pentru a intra in starea mea…

Nu stiu cum esti tu in relatia cu iarna care incepe sa isi intre in drepturi incet incet… Suntem pe 18 Octombrie insa aici deja au inceput sa isi faca aparitia micile decoratiuni de Craciun cu care tindem sa ne decoram casele (si sufletele, as spune…) in perioada cea mai iubita de multe (si multi!) dintre noi, Sarbatorile… Dar cum pana la Sarbatori mai este destul, as spune, as vrea vorbesc despre cum ne decoram casa atunci cand se instaleaza frigul si parca florile colorate, culorile vii si razele de soare nu mai exista sau nu isi mai au locul…

Asa cum ne schimbam garderoba de vara si o adaptam pentru toamna, asa se schimba oarecum si obiceiurile noastre… Daca vara o seara perfecta era pe terasa cu o bautura cu gheata, acum acea bautura este inlocuita de ciocolata calda, ceaiuri rooibos si cu fel si fel de arome imbietoare, halate pufoase, papuci blanosi si lumanari aprinse… Iar alergatul de seara a devenit doar un night-in cu filme. Datorita programului incarcat pe care il am, prefer ca partile zilei in care sunt libera sa le petrec in casa, fie lucrand la proiecte pentru universitate, fie petrecand timp cu iubitul meu, fie privind serialul nostru preferat-House, pe care inca nu l-am terminat.

Sunt incarcata. Universitatea din ultimul an este mult mai grea decat a fost pana acum, in anii precedenti, iar pretentiile tuturor, inclusiv ale mele, sunt ridicate. Incerc sa ma organizez in jurul orelor de curs si orelor de munca pentru a ma ridica la propriile-mi pretentii. Totusi sunt cateva lucruri care ma relaxeaza, si am sa va vorbesc si voua astazi despre ele…

Lumanarile. 

Imi plac la nebunie. Cui nu-i plac? Ce este mai relaxant decat sa sorbi un ceai bun si sa stai la lumina lumanarilor? Incerc sa fiu organizata si totodata romantica. Asa ca in pozele pe care am sa vi le arat, lumanarile stau asezate langa noul meu cosulet in care am pus produsele de uz zilnic, sa nu mai stea insirate in baie.

1111

222

333

555

Acesta este cosuletul despre care iti povesteam. Tin in el lucrurile cu adevarat necesare pentru zi de zi… Protectiile solare: cea de 50 si cea de 30, demachiantul de la Bioderma, pensula de blush pentru Nastelle, blush-ul meu preferat, mascara de la Benefit…micile produse care ma fac sa fiu mai increzatoare in mine.

666

Spray-urile de camera iarasi sunt bucuria mea…Acesta imi place in mod deosebit, tin minte ca l-am mai cumparat…Miroase a Craciun! Nu stiu daca si tu esti la fel, dar eu am o obsesie cand vine vorba de Craciun. Ma innebunesc mirosurile specifice acestuia, ma linisteste perioada de dinainte, dar si cea de dupa, ador sa cumpar cadouri….

777

Lotiunile si cremele. Ce m-as face eu iarna fara ele??? Sunt atat de placut mirositoare, si hidratante pentru o piele care, stiti si voi, iarna este mai uscata… Ador lotiunea de la the body shop cu capsuni si crema de maini pe care o tin pe noptiera de la Yves Rocher cu ciocolata si fistic…yummy!

999

Doua dintre marile mele placeri: scrisul si cititul. Ador sa scriu, de asta si pastrez un caietel in care imi notez toate gandurile…Uneori citate… Cosmopolitan este revista mea preferata. Ador sa stau seara in pat cu iubitul meu, el citind ceva, eu altceva, dar stiind ca el este acolo… Ce comfortabil!

1212

101010

Ei haide ca am ajuns si la partea mea preferata… TINUTELE DE STAT IN CASA! Sa stii ca daca stai acasa, nu trebuie sa iti arunci o pijama lalaie si sa iti strangi parul ca si cum nu ai mai avea nevoie de el maine… Sa stii ca pantalonasii frumosi si papuceii colorati ajuta la starea ta de spirit chiar daca doar faci curatenie sau gatesti…

Mie imi plac pantalonasii colorati, cu fundite, bluzitele si ele, la randul lor colorate, halatele pufoase… Si ce frumos e, si ce miroase a iarna…Miroase a Craciun, nu vi se pare? Planuiesc sa dau o fuga in cautare de ceaiuri. Imi doresc sa beau un ceai diferit in fiecare seara, alaturi de iubitul meu, in timp ce el isi trece mainile prin parul meu…

Mi-am propus ca incepand din Noiembrie sa incep sa pregatesc postarile de Craciun pentru blog. Vreau sa va impartasesc toate bucuriile mele legate de Craciun, de asta voi si crea o rubrica saptamanala incepand din Noiembrie. Vreau sa va prezint machiaje, idei de cadouri, idei de tinute, idei de aranjamente a casei si a masei de Craciun. Ce parere ai?

Pana la urmatoarea citire, te imbratisez,

Cristina

6 thoughts on “Home essentials autumn-winter ’14-’15

  1. Hi Cristina! This is the first time I see your blog and is the first time that I write. I’m an Italian blogger. I watched a little bit your blog. Compliments: really nice. I can’t read you with the G translator because it does not work. I can tell you that the photos are very beautiful. Sorry…. Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

Leave a Reply

