Fridays downtown

Beauties…

Vinerea… intotdeauna a fost ziua mea preferata a saptamanii, cred ca inca din liceu. Prin a 12-a (in vara asta s-au facut 3 ani de cand am terminat liceul, chiar nuimivinesacredpecuvant!), tin minte, ca prin nu stiu ce minune, orele nu mai tineau pana la 2, ca de fiecare data, in fiecare din cei 4 ani de liceu, ci la 12… Si incepeau la 9! Si cand se terminau acele 3 ore insemna ca aveam 2 zile si jumatate pentru a nu face n-i-m-i-c. Apropo de ‘facut nimic’, nici nu prea-mi mai aduc aminte cum se face nimicul asta, sau cu ce se mananca! Good, gold, old times!

Intamplator, acum, in anul IV de facultate, atat eu cat si iubitul meu avem vinerea pentru noi (cu exceptia faptului ca eu am o tura foarte scurta la munca…de la 9 la 12, ca in clasa a 12-a…ce coincidenta, pe care o realizez abia acum, cand va scriu voua). E o zi speciala… este oficial considerata week-end, este ziua noastra, in care ne rasfatam, ne iubim si ne bucuram unul de celalalt… Sigur, mai avem si lunea liber, dar cui i-or fi placand zilele de luni? Eu le declar razboi… Ieri am decis sa mergem sa vedem un film la cinema. Este un lucru deosebit pentru mine, cu totul si cu totul diferit de filmele vazute acasa in pat, experimentezi cu totul alte senzatii. Alegerea a fost a mea, insa nu sunt convinsa ca a fost chiar una perfecta… Daca de obicei as fi ales ceva romantic sau o comedie, acum am ales (singura, sigura si nesilita de nimeni), un horror tocmai aparut in cinema-uri...ANNABELLE! Horror a si fost, pe cuvant…

Odata ajunsi acasa ne-am bucurat de o discutie placuta in fata unui smoothie cu banane si hazelnut milk in care Iustin ma mangaia pe par. Dar sa revenim la outfit-ul meu pentru iesirea in oras de ieri seara…

111

Nu stiu daca v-am mai spus, insa look-urile mele preferate sunt cele simple, curate dpdv stilistic, sa le spun asa, si nu in ultimul rand, comode… Aleg intotdeauna comoditatea. Cine a spus ca nu poate fi sexy? Aici, de multe ori, mai ales iarna, poate fi foarte frig…Iar sa dardai cu o rochita scurta cu spatele gol, chiar si fiind ea pe sub un palton…nu este tocmai genul meu!

222

444

333

Camasuta are o poveste speciala… Locuiam inca in Alicante, Spania, iarna trecuta cand ma aflam acolo cu scopul de a imi termina anul de Erasmus…Ma pregateam sa plec acasa pentru o luna, in vacanta de iarna…Tocmai imi cumparasem un poncho bej, tricotat, cu guler larg si niste catarame… Superb! Ma gandisem sa port poncho-ul in avion… simplu, calduros si chic. Dar ce sa iau totusi pe sub el? Gata, stiu, o camasa…! Nu detineam, culmea, nicio camasa. Printre toate hainele alea (de vara, ce-i drept, locuiam in sudul Spaniei!), nu exista o amarata de camasa! Nu-i nimic, let’s go shopping, mi-am spus… SI am gasit-o. Statea pe raft, asezata frumos in Stradivarius. Love at first sight, materialul potrivit, pret de chilipir. Si a fost a mea. De ce este totusi speciala? Pentru ca inainte sa merg acasa, iubitul meu baiguise ceva cum nu ma poate astepta la aeroport pentru ca…Nu mai stiu pentru ca ce, eram trista… Si totusi… printre multimea aia de oameni, l-am zarit pe el, cu flori…. Dintre toti, je vous jure…

555Fusta-pantalon… eu o ador, pur si simplu! M-am indragostit de ea inca din vara, unde am achizitionat una alba, pe care v-am prezentat-o in postarea de AICI. O sa va vina sa credeti, sau nu, pantalonii acestia sunt cumparati din Primark. Nu ma feresc sa cumpar de oriunde ar putea sa imi placa ceva. Evident, garderoba mea nu este plina de haine de brand, nici nu este acesta scopul meu…

777

Revenind la autumn essentials… Cizmele sunt cumparate din Dorothy Perkins, mama, cea mai buna prietena a mea, le observase online si mi-a trimis link-ul..Reduse substantial, la urmatorul click deja le platisem cu cardul… I love them, really… Pentru a completat tinuta, am ales un machiaj simplu al ochilor, realizat in totalitate cu paleta Naked, ten de portelan cu Make-up forever HD, blush, rujul meu favorit nude-roziu de la Maybelline (m-am indragostit de el!), un colier pe care eu il ador, si un palton simplu, negru, din Stradivarius si el.

999

101010

Acestea fiind spuse, urmatoarele posturi vin cat de curand, deja titlurile lor sunt notate in micuta mea agenda… Va imbratisez cu drag,

Cristine

10 thoughts on “Fridays downtown

Leave a Reply

