7 facts about me

5

Nu sunt exact cea mai mare fana a tag-urilor, insa acesta primit de la Ana Maria, ma fascineaza intr-un mod deosebit. Trebuie sa va spun 7 lucruri despre mine (de ce doar 7, e asa greu!). Unele dintre voi ati descoperit blogul meu abia acum, asa ca mi-ar placea sa creez o conexiune, sa stiti mai multe despre omul in spatele unui blog de fashion. De aceasta m-am decis sa va spun mai mult de 7 lucruri despre mine!

1. Nu am rabdare. Reformulez: acum am mai multarabdare decat aveam in anii trecuti si tot pot spune ca nu am rabdare. Nu sunt rabdatoare deloc, lucru care desi adeseori imi aduce avantaje, adeseori imi si taie craca de sub picioare, cum s-ar spune.

2. Anotimpul meu preferat este iarna (sunt nascuta pe 28 Decembrie, daca asta are vreun sens…). Daca ninge, sunt cea mai fericita. Spiritul sarbatorilor ma face sa o iau putin razna, imi place goana dupa micile decoratiuni pe care le folosim sa ne infrumusetam casa, imi place goana dupa cadouri. Sigur, ca oricarei persoane imi place sa primesc cadouri, dar de asemenea ador sa le si fac. Nu cumpar cadouri doar de dragul de a le cumpara, ci ma asigur ca sunt originale si vor fi de asemenea si utile.Aici este foarte usor sa simti spiritul Craciunului inca de pe acum! Deja putem cumpara globulete si decoratiuni! Chiar ma abtin, pe cuvant…

3. Imi place la nebunie sa fac cumparaturi, insa sunt ultra-rapida! Nu pot sa pricep cum cineva ar putea petrece 8 ore intr-un mall, doar in cazul in care ai avea buget nelimitat! De multe ori, cand vine vorba despre item-uri basic, cum ar fi bluzite, camasi, maieuri, blugi, nici macar nu le probez, le iau acasa direct. Sigur, ma consoleaza si ideea ca aici le poti returna oricand in urmatoarele 28 de zile.

4. Cu toate ca am o diploma de make-up artist, prea rar ma aranjez “ca la carte” (a se citi, primer, fdt, pudra, eye make-up, gene false, contour, blush, etc), ci prefer mai degraba bb cream-ul meu cu 30 SPF, mascara, blush si balsamul Baby lips de la Maybelline. Fast and easy. De fapt, acum, scriind asta, mi s-a facut dor de un smokey eyes puternic, in nuante de mov pruna! Coming soon, I promise.

5. Sunt foarte organizata. De multe ori imi scriu in agenda ce am de facut pentru saptamana curenta, le organizez frumos cu date, ore. De altfel urasc oamenii care nu sunt punctuali. Pentru mine o ora este o ora si un deadline va ramane un deadline. Intarzierea este lipsa de respect, inainte de toate pentru tine. De cand ma stiu, am fost punctuala.

crstina-1399

6. Felul meu preferat de distractie nu este si nu a fost niciodata mersul prin cluburi, desi once in a while, chiar si eu o fac. Prefer, de o mie de ori, sa beau un pahar de vin pe o terasa, sa ies la o cina romantica sau la un film, sa privesc un serial sau sa citesc o carte buna. Sunt o fire care mizeaza destul de mult pe relaxare ca partea a vietii noastre si ca parte a starii noastre de bine.

7. Ca un ultim lucru, sunt anul 4, la University of Aberdeen, in Scotia. Imi pregatesc o lucrare de research pentru licenta si uneori, dar doar uneori ma gandesc ce urmeaza, in ce domeniu voi alege sa lucrez, si mai ales in ce oras voi locui impreuna cu iubitul meu. Asta este partea frumoasa atunci cand termini o facultate…Poti alege unde sa iti petreci restul vietii. Poate…chiar in orasul viselor tale.

BONUS

8. Consider ca sunt o fiinta rationala-prea rationala! Ceea ce este ca un fel de paradox, fiind totusi si foarte creativa. Spuneam eu odata unei prietene ca sunt cel mai rau tip de persoana “Visatoare cu picioarele bine infipte in pamant.”. Asa ca totul pentru mine trebuie sa aiba o explicatie logica. Si anume: fac asta pentru ca…sau: citesc asta pentru ca… De asta probabil niciodata nu am putut sa practic “tocitul”, intotdeauna am putut sa invat, atat in scoala cat si in facultate, doar daca lucrurile aveau sens. PS: Nu am picat niciodata in 3 ani de facultate vreun examen, si mi-am propus sa duc toata facultatea astfel!

9. Imi doresc sa ma apuc de tutoriale de make-up si de tinute, DIY, si multe altele pe youtube, insa am un soi de trac si de emotii cu privire la care va fi reactia publicului, desi, culmea, eu nu sunt o persoana timida! Plus de asta, ar trebui sa investesc intr-o camera buna de filmat. Who knows, poate-mi trece teama!

10. Ca sa fie si o poveste amuzanta, am sa va spun ce fac cateodata pe site-urile de online shopping. Intru, adaug produse in cos, iar cand ma uit la suma finala pur si simplu inchid tab-ul din browser! Haha!

11. Nu sunt o mare fana a gatitului, insa norocul este de partea mea! Am un iubit total cooperant, cu care gatesc impreuna si astfel viata pare mult mai usoara! El imi spune adeseori cat de norocos este sa ma aiba, dar nu are idee cat de norocoasa sunt eu!

12. Ma apropii greu de oameni, de asta am si atat de putini prieteni…(bine, daca ma gandesc sa tot fie vreo 7-8 oameni dragi!), dar cand ma apropii de ei, imi intra la suflet iremediabil. Prietenia este un lucru atat de important pentru mine… As face multe pentru oamenii dragi!

13. Imi plac serialele, mai degraba decat filmele. Ca tot veni vorba, filmele mele preferate sunt destul de clasice…The green mile, Pianistul…Am vazut multe seriale precum Pretty little liars, Grey’s anatomy, Hustle, Sex and the city…Insa preferatul meu ramane House, cu siguranta. Imi place complexitatea personajului, si desigur, ironia-i caracteristica…Savuros, as spune!

14. Vara nu-mi aplic mai niciodata fond de ten. Merg pe bb cream cu protectie si blush. Simt ca ma sufoc cu fond de ten pe fata. De asemenea, cred ca am un stil vestimentar si in general stil destul de nedefinit. Inca lucrez la a imi crea un signature perfume, un signature look, un signature make-up…

15. Ca un lucru final, desi nu-mi place deloc sa recunosc asta, am un self-esteem usor scazut. Niciodata nu m-am considerat nici slaba, nici frumoasa, insa acum lucrez la asta. Self-esteem-ul este foarte important in realizarea multor lucruri!

porcelin2

Si deja am ajuns la punctul 15 al existentei mele si am de gand sa ma opresc aici…Sper ca aceasta postare v-a facut sa ma cunoasteti mai bine!

Te provoc sa imi spui un lucru despre tine in comentarii! Ce crezi ca te defineste cel mai bine?

Imbratisari,

Cristina

Creditele pentru pozele frumoase merg catre Marton Norbert Photography. 

10 thoughts on “7 facts about me

  1. M-am bucurat sa-ti descopar blogul astazi si aceasta postare m-a ajutat sa te descopar mai bine 😉
    Avem multe puncte in comun, dar si chestii total diferite ce ne definesc, cel care mi-a ramas clar in minte.. iubesti iarna, eu o urasc, pentru ca am o circulatie proasta si mereu sufar de frig… urasc sa ma trezesc dimineata sa merg spre serviciu, cand strazile sunt pline de zapada si e greu de ajuns la destinatie… clar, as iubi iarna daca as fi copil, imi place cand ninge si sunt in vacanta, sau in preajma sarbatorilor, atunci e singurul moment drag ❤

    http://www.newtouchofcolor.com/

    • Ma bucur ca ai ajuns pe aici, sper sa ramai 🙂 Ced ca ai dreptate, iubesc si eu iarna in preajma sarbatorilor mai mult, sunt prea prinsa de spiritul Craciunului ca sa ma mai enervez! Pupici!

  2. Astazi am descoperit blogul tau si ma bucur tare tare 🙂
    Avem aproape aceleasi gusturi in materie de filme. In afara de House :))
    Si eu prefer serialele in locul filmelor.
    The green mile este filmul la care am plans cel mai mult :))) Cam dupa primele 20 de minute de cand a inceput….si stim bine cat a durat filmul asta :)))
    Te pup

Leave a Reply

