Autumn wishlist

Ce s-o mai dam la intoarsa??? Imi place toamna de mor si punct! Imi plac puloverele si esarfele, imi plac palariile de lana, imi plac manusile si ceasurile aurii, si mai presus de toate, imi plac paltoanele, fustele de stofa si cizmele classy. Odata cu schimbarea garderobei si (re) mutarea mea in Aberdeen pentru studii am reusit sa iau o parte din hainele mele de toamna-iarna, cele care am considerat ca imi vor fi necesare aici.

Desi suntem pe 30 septembrie, si maine incepe o alta luna, de toamna serioasa, Octombrie, aici soarele straluceste si as spune ca este chiar placut afara…Cu toate acestea, simt ca a venit vremea unei schimbari in garderoba, vremea achizitionarii unor item-uri care sa fie mai potrivite pentru toamna atat ca si grosime, dar si ca si colorit… Sunt cu gandul la un pumpkin spice latte de la Starbucks si la vara. Dar din pacate trebuie sa-mi setez creierul sa se gandeasca la item-uri de toamna iarna. Deja am achizitionat de la Kristina Zavarski o superba haina de iarna, insa nu i-a venit vremea. Inca port cu drag my biker leather jacket.

Ce am observat diferit fata de anii trecuti, este ca sunt mult mai chibzuita. Pana acum, pentru toamna mi-am achizionat haina despre care va spuneam, niste cizme superbe de la Dorothy Perkins, un pulover negru pe gat din casmir si o pereche de skinny black jeans. Decent, as spune!  Deja imi imaginez cizmele acelea cu o fustita si o palarie de fetru…Oh, wait, palaria de fetru este pe wishlist! Sa incepem!

Inainte de toate, puloverele…in toate formele! Pe gat, over-sized, casmir… Oh, ce frumoase sunt! Ce este mai potrivit intr-o zi de toamna in afara de un pulover?

sdasda

forever 21; AICI

3859808711_1_1_1 (1)

zara; AICI

Si acum vreau sa va vorbesc despre o piesa statement: haina de blana (eco, desigur! cine ar purta blana reala?!?!). Este…asa cum va spuneam, statement! Fara doar si poate, face furori, in mod special daca nu este neagra sau alba! Go wild: baby pink, baby blue…

furrrEu am gasit-o in versiunea ideala, superba, in River Island (online AICI), insa mi-ar placea sa o gasesc in alta parte, la un pret mult mai accesibil decat cel de 100 de lire. Ramane de vazut, ramane o idee valabila.

Ramanand tot in zona calda in care ne trimite baby pink, am gasit aceasta rochie tricotata care mi-a placut foarte mult, tot pe River Island, AICI

ddfsd

Ca tot va povesteam despre ceasuri aurii, in descrierea de mai sus, cam asa ceva mi-as dori. Nu am idee de unde este poza, deci prin urmare nu am idee de unde sa-l gasesc! Insa daca stiti voi ceva asemanator si frumos, va astept in sectiunea de comentarii!

dsffds

Clasica palarie din fetru! Merge cu absolut orice, pe cuvantul meu! Jacheta de piele, palton, over-knee boots, stilettos… Iti da un aer elegant orice ai purta! Am gasit una superba pe River Island, insa sunt convinsa ca daca aruncati o privire la H&M veti gasi si acolo ceva minunat!

hat

Nu uitati de cizmele pana la genunchi! Sunt must have-ul sezonului si se pot purta in atatea combinatii incat efectiv nu aveti cum sa va plictisiti de ele! Fie ca alegeti o pereche cu toc, fara toc, piele, piele intoarsa sau piele eco, aveti grija sa vi se potriveasca in intregime si sa va placa la nebunie.Toate modelele pe care vi le arat sunt de pe Asos.

cizme1

cizme2

cizme3

Si last, but not least, imi doresc o esarfa, una care sa-mi completeze tinutele, sa dea un strop de culoare… Si am gasit-o! Tot pe River Island, culmea!

esarfa

Cam asta ar fi tot, insa tind sa cred ca este posibil sa fi omis ceva! Voi ce va doriti pentru toamna? Care este piesa cea mai importanta din garderoba voastra in aceasta toamna?

Love,

Cristina

2 thoughts on “Autumn wishlist

Leave a Reply

