Increderea de sine…RO ONLY

Frumoaselor,

Desi pregatesc posturi pentru voi, in zilele urmatoare, precum CUM NE MACHIEM LA SALA?, si MY AUTUMN WISHLIST, asta seara m-am decis sa va scriu despre altceva. Este un post foarte important si mi-ar placea ca mesajul meu sa fie inteles macar de o persoana. 

..Chiar miroase a bine! (Increderea, nu lauda!)

Am fost mult timp o persoana a carei incredere era zdruncinata de cea mai mica vorba a celei mai insignifiante si irelevante persoane care de fapt si de drept nici nu ma cunostea. Imi gaseam defecte care nu existau si ma condamnam si blamam pentru fiecare maruntis. Recunosc, mi se intampla si acum sa caut “nod in papura”, sa imi stric singura zenul si sa gasesc motive pentru care nu mai merita sa fiu optimista si sa las totul la voia intamplarii.

10606504_770625506332263_5956806449545757328_n

Dar in cele mai multe momente imi dau seama ca eu, ca si voi, de altfel, sunt tanara. Sunt tanara acum, Astia ar trebui sa fie anii mei egoisti, in care invat, muncesc, calatoresc, investesc in produse de calitate, am grija sa nu imi tratez stomacul ca pe un cos de gunoi in care sa arunc junk-food si am grija sa imi tratez corpul ca pe un templu. Pentru ca mintea sanatoasa isi poate gasi locul doar intr-un corp sanatos, corect?

Fii ambitioasa. Nimeni nu o sa iti scrie lucrarile, o sa se duca la munca pentru tine. Si stii de ce? Pentru ca nimeni nu o poate face la fel de bine ca tine. TU POTI. Astia-s anii in care poti veni de la munca si sa fugi spre scoala ca apoi sa ajungi acasa si sa te gandesti “Cum am facut fata zilei asteia?!”. Poti sa iei note mari, sa fii implicat intr-o mie de proiecte si satisfactia va fi doar a ta, cand acestea vor ajunge la un final.

Poti sa iti rezervi dreptul de a ignora parerile celor care efectiv nu te intereseaza si sa te focusezi pe parerile celor care te pot ajuta sa te avansezi. O mare greseala a noastra este ca ne pierdem in multitudinea de pareri. Desigur, este usor sa emiti pareri cu privire la o viata care nu este a ta, deci nu o cunosti indeaproape, sau cu siguranta nu suficient pentru a tine eseuri despre ea. Nu te mai inconjura de oameni negativi, nu cauta motive pentru care “trebuie” sa stai langa ei, si cu atat mai putin, nu te invinovati cand doresti sa nu mai fii acolo. Oamenii au in viata ta exact rolul pe care li-l dai. Nu permite nimanui sa te acapareze sau sa te faca sa te simti nedorita, sau inferioara.

10610661_766003636794450_2036439653773992882_n

Ai grija de frumusetea ta, intretine-o, dar nu uita ca aceasta este trecatoare. Nu fi superficiala. Gandeste-te mai degraba cum sa ai gria de mintea ta, care, te asigur, este stralucita. Dar nu suficient de stralucita. Trebuie sa o mentii vie, sa o antrenezi constant, sa iti dublezi bagajul de cunostinte.

Ai incredere in tine. Ai observat vreodata, cum oamenii ignoranti au incredere in ei si umbla cu capul in sus, in vreme ce tu stai cu capul plecat si te desconsideri? Daca poti invata ceva de la ei, acesta este acel lucru. Ai incredere in tine. Daca tu nu o faci, vei da motive celorlalti sa nu o faca nici ei. Daca tu te pui in umbra, nimeni nu te va scoate la lumina. Clisee? Poate. Dar stii ca am dreptate.

Cumpara-ti flori, cumpara-ti cizmele alea pe care le doresti cu ardoare. Cumpara primele 2 bilete si pleaca cu iubitul tau la Viena daca asta te face fericita. Asa ar si trebui sa fii. Fericita. Pentru ca efectiv nu este timp fizic pentru a fi altceva decat fericita. Nu citi carti despre fericire. Fericirea este intotdeauna chiar sub nasul tau. Imbraca-te frumos, crede-ma, te face fericita. Te simti asa cum arati. Simplu.

tumblr_n28hhth3Eo1rt3hgoo1_500

Si acum zambeste. Ai 24 de ore sa faci viata sa conteze. Fa sa zambeasca pe cineva. Gateste ceva bun. Ajuta pe cineva.

Imbratisari,

Cristina

sursa pozelor: AICI si AICI. 

Leave a Reply

