Just a quick update

nina_garcia_top_10_luxe_list

Draga mea,

Stiu ca astepti cu nerabdare un nou post. Este miercuri, ceea ce inseamna ca suntem deja la mijlocul saptamanii si curand ne vom intreba cand s-a mai dus o saptamana. Ei bine, cand acel moment va veni, tu sa fi facut deja toate lucrurile productive pe care ai fi putut sa le faci in aceste 7 zile. Sunt deja imbracata pentru job, sunt pe picior de plecare. Aici este vremea urata, asa ca peste uniforma voi purta direct geaca mea groasa, de iarna. Este frig, si parca tot gri-ul se pierde in peisaj si devine ceva uniform, omogen… Cui nu ii este dor de vara? Mie cu siguranta imi este!

Am vrut doar sa iti spun ca agenda mea este plina de posturi pe care le voi scrie in aceasta dupa-masa si maine. Revino maine dimineata pe blog, ca sa vezi un nou post despre mascara numarul 1 in UK: Benefit- they’re real!

Te imbratisez,

Cristina

Sursa foto: GABI URDA. 

Leave a Reply

