Dinner at Jamie’s

Frumoaselor,

Aseara a fost o seara speciala pentru mine si pentru iubitul meu. Ne-am hotarat sa mergem la o cina romantica intr-un loc plin de farmec: restaurantul lui Jamie Oliver, deschis aici acum ceva vreme. Am ales sa imi construiesc o tinuta clasica, romantica, dar totodata simpla. Am purtat machiajul meu preferat: eyeliner, blush si ruj rosu, iar pentru a crea tenul perfect, am folosit fondul meu de ten preferat: Makeup forever HD. Rezervarea noastra la cina a fost la ora 20.00, iar la orele 7.30, cand m-am decis sa surprind totusi cateva poze pentru un nou post pentru tine, draga cititoare, lumina deja nu mai era prietena mea…Sper sa iti placa totusi ce vei vedea aici.

111Dress: Dorothy Perkins, Heels: Primark, Necklace: Tiffany&Co AICI

Aceasta este rochia despre care va vorbeam. Am achizitionat-o recent din Dorothy Perkins, si trebuie sa recunosc, ca m-a atras decolteul, care este intr-o usoara forma rotunjita, de inimioara, si imi aduce aminte de rochiile acelea din anii 20, 30, care sunt atat de classy… Am asortat-o cu acesti pantofi, care desi cumparati din Primark la un pret modic (10-15 lire) sunt, culmea!, cei mai comozi pantofi pe care ii am! Rezist pe ei ore in sir… Iar colierul… colierul este cu totul alta poveste… sunt indragostita iremediabil de bijuteriile de la Tiffany & Co…

222 333

Cum va spuneam, sunt indragostita profund de bijuteriile de la Tiffany&CO, sunt toate atat de speciale, atent realizate… Dar acest colier ma fascina. Ca sa scurtez povestea, l-am gasit sub bradul de Craciun, si am fost foarte fericita. Datorita faptului ca este atat de special pentru mine, mi-am propus sa il port doar in momentele cu adevarat demne de mentionat…Este ca o traditie a mea. Tu ai vreo asemenea traditie cu o hainuta, sau o bijuterie?

 444

55

Pentru multe dintre voi, astazi este prima zi de liceu, prima zi de facultate…Si pentru mine este prima, insa totodata si ultima, fiind ultimul an de facultate… Inca a ramas, oarecum speciala, desi astazi am doar un curs. Mi-e atat de dor de liceu, si de colegii mei din liceu, si de tinutele dragute pe care le adoptam in fiecare dimineata..Ce vremuri!

Te imbratisez si revino si maine, voi face review produsului meu preferat, promit ca vei ramane incantata,

Cristina

6 thoughts on “Dinner at Jamie’s

  1. Pingback: Benefit mascara- THEY’RE REAL!-review | CRISTINA CIOBA

Leave a Reply

