Office-classy

Sunt momente in viata in care conjunctura ne impune sa ne imbracam intr-un fel anume. De multe ori, acest stil nici macar nu este “al nostru”, nu este o tinuta pe care am purta-o, nici macar nu este o tinuta confortabila. Dar…poate fi! Inca nu stiti despre ce vorbesc, nu?

Vorbesc despre tinuta de interviu! Zilele trecute am fost la un interviu, pe care il trecusem, insa am refuzat job-ul, si bine am facut, pentru ca am altceva care chiar este ceea ce imi doresc! Intamplator, acest interviu, despre care va vorbesc era pentru un post de retail beauty-consultant. Prin urmare-mi-am spus-, nu puteam merge decat fie 1. intr-o fusta pana la genunchi, neagra clasica, fie in 2. niste pantaloni de stofa, clasici, drepti. Nu aveam niciunul dintre aceste doua item-uri in garderoba de aici. Asa ca am ales sa cumpar fusta, parandu-mi-se o idee extraordinara sa o am in viitor in garderoba.

Intre timp sunt tot in biblioteca, ramanand 6 zile pana la instalarea internetului…Iubitul meu este langa mine, navigheaza si el. Alti cativa student citesc, printeaza, scaneaza… E o liniste asurzitoare si sunt la etajul 6. Prin geamurile mari de sticla vad marea si strada unde circula masini… Cum spuneam…liniste.

Revenind: unde sa ma duc sa imi cumpar o fusta accesibila ca si pret (fiind un item pentru situatii u-r-g-e-n-t-e nu ceva pentru day-to-day wearing)? Am incercat Top shop, river Island, warehouse… Nimic! In cele din urma mi-am adus aminte de Next! Nu stiu cum este Next in alte tari, insa in UK este minunat pentru haine “serioase”! Asa ca am gasit-o. Perfect length, pret decent, am probat-o, mi-a placut, am luat-o.

Am ales sa o port cu o camasa despre care v-am mai spus ca imi este foarte draga, ati vazut-o si intr-un alt post de al meu, si fara niciun fel de bijuterie (in afara de bratara de la iubitul meu), sau geanta. In picioare…well…am ales cei mai eleganti pantofi: stilettos!  Sa vedem pozele!

edit1

edit3

edit2

edit4

Shirt: Stradivarius; Skirt:Next; Stilettos- Botinelli.

Kisses,

C!

Leave a Reply

