Marea Nordului

Hi beauties,

Omg, mi-e greu si sa-mi aduc aminte CUM se scrie pe blog. Absentez de peste o saptamana, datorita faptului ca inca nu avem internet acasa, dureaza doua saptamani instalarea (one more week to go!), asa ca momentan imi verific e-mailuri si tot ce se mai poate face pe net, la biblioteca.

Dupa cateva zile aici, m-am hotarat sa vizitez vechea mea iubire: marea. Intotdeauna am avut o mare pasiune pentru mare. Mi-a placut tarmul ei, si intinderile ei nemarginite, si felul cum ajung valurile mereu la mal… Da, marea este una dintre iubirile mele. Atat de periculoasa si totusi atat de fascinanta. Privitul in larg este atat de relaxant, fascinant… De data aceasta a fost innorat (ciudat, am cam prins vreme frumoasa de cand am venit)…

Sunt zilele acelea, le stiti? Zilele acelea in care nu ai chef pur si simplu sa mergi pe tocuri, sa iti aranjezi parul, parca nu ai avea chef nici macar sa te machiezi… Asa ca alegi un outfit casual si totusi cu un mic twist de chic, cum am facut eu in pozele urmatoare. Am ales un puloveras subtire de la Stradivarius, blugii de asemenea tot de acolo, cizmulitele de la Primark… si…voila!

edd3 .

eddd2

ed5

eddd1

Sigur, si mie imi place “marea noastra”, cum ii spun eu…Marea Neagra. In sezon…cand totul este cald, frumos, sezlongurile sunt insirate, distractia este in toi… Dar nu e asa ca si marea asta care nu e a mea, e frumoasa? Chiar si asa, inorata, zbuciumata…

Stay tuned, I’m back. De acum frecventa posturilor va fi cea cu care obisnuiam sa postez inainte!

Kisses,

C!

2 thoughts on “Marea Nordului

Leave a Reply

