It’s us against the world!

Gata, m-am prins! Se apropie plecarea noastra in Scotia (a mea si a iubitului meu). Eu mai am un an de facultate si sunt in cautare de un job part-time legat de beauty (fie ca va fi beauty consultant sau make-up artist, I’m fine with it!), iar el are deja un job. Mi-a picat fisa ca mai avem 3 zile pana sa plecam din 2 motive mari si late: primul, unul foarte evident, daca ma intrebati pe mine: 3 geamantane mari (si late!) zac pe podeaua camerei din spate (avem 4 camere, iar una dintre ele a ajuns dressing), si inca doua mici aruncate si ele pe acolo. In fine, oricum nu sunt gata!

Dar al doilea motiv, unul care implica si mai mult timp/energie este faptul ca astazi am trei programari (cosmetica, pensat, vopsit par), iar maine manichiura si pedichiura.Aproximativ 5 ore bine petrecute! Nu stiu daca imi simtiti ironia, insa as minti sa spun ca sunt o mare fana a activitatilor de acest gen. Desigur, imi place rezultatul, dar mi-ar placea sa-l obtin…mai repede! Nu, nu ma relaxeaza, ci aproape as putea spune ca ma streseaza. Modalitatile in care imi place mie sa imi petrec timpul sunt cu totul altele (citit, vizionat un serial, terasa cu iubitul/prietenii, cina in oras). 

In agenda mea roz(which reminds me ca trebuie sa-mi cumpar o alta agenda-asta e varza deja!), sunt liste peste liste. Pe frigider zace o alta hartie sub un magnet cu programari peste programari. Intr-un fel e deja simplu: amandoi am reusit sa ne punem in bagaje exact ceea ce aveam nevoie, mai lipsesc doar maruntisuri care nu ocupa atat de mult loc, am gasit un apartament extraordinar de dragut care este aproape de universitatea mea, de centru si de supermarket-uri mari unde ne putem face cumparaturile,

Proiectul blogului, asa cum vedeti, continua! Voi posta pe cat se poate de des si de acolo, insa oricum pana plec mai pregatesc un post despre cum ar trebui sa ne imbracam la birou si ce ar trebui sa avem in garderoba (din punctul meu de vedere). Asa ca ramaneti prin zona! In septembrie planuiesc si un mega-giveaway deschis international!

Va multumesc pentru proaspetele vizualizari si pentru felul pozitiv in care a inceput sa mearga blogul. Promit sa nu va dezamagesc!

Lots of kisses and love!

Cristinaheart

 

Leave a Reply

