Insta goodies #3

Revin cu aceasta postare, care mie imi face mie mare placere. Mi se pare interesant sa imi descriu o mica particica din viata prin postari pe Instagram. Recunosc, nu eram nici inainte, si nu sunt nici acum o mare impatimita a Instagramului, il verific aproximativ rar, si asta datorita faptului ca urmaresc foarte putini oameni, si aceia sunt cei apropiati, sau insta-fashion-like.

Este 9 dimineata, sunt treaza de la aproximativ 7 si jumatate. Acest obicei mi l-am creat pentru a putea ajunge la 8 dimineata la sala, sa imi incep antrenamentul. Insa datorita faptului ca mai am doar doua saptamani de stat in tara, am hotarat ca antrenamentele mele sa se rezume la 2 ore de Zumba si 2 de Tae-bo pe saptamana. Privitor la asta… ieri am incercat pentru prima oara Tae-bo. Surpriza mare a fost ca mi-am dat seama ca in Scotia faceam tae-bo constant, doar ca se numea altfel. Era insa tot un mix intre fitness si arte martiale. Absolut minunat! Cu singura mentiune ca inima voastra trebuie sa fie intr-o conditie extraordinara, la fel si corpul, din punct de vedere al rezistentei.

Permite-mi sa revin la pozele promise…

10596010_800092076709876_189196058_n

Trebuie NEAPARAT sa incep aceasta postare cu minunea aceasta, my life-saviour, my precious, haha! Daca nu v-ati prins insa ce este, va luminez indata: este o protectie solara cu textura de BB cream, pentru ten sensibil (eu nu am ten sensibil, si nici rozacee, insa ador efectul de portelan pe care mi-l ofera aceasta protectie!). Are SPF 30, si este tot ceea ce ti-ai putea dori. Sunt deja la al doilea tub, am folosit-o la plaja si efectiv in fiecare zi si seara pe post de fond de ten. Sincer nici nu-mi aduc aminte unde am pus fondul de ten de la Makeup forever HD. Pe undeva prin sertar. Se potriveste perfect pentru piele bronzata! L-am folosit la plaja, insa doar in orele diminetii si dupa amiezii cand soarele nu mai este atat de puternic. In orele in care m-am simtit amenintata, am folosit-o pe sora lui, Bioderma Photoderm 50 +, care desi nu este colorata, isi face treaba de minune! Big big big big big like, Bioderma! Way to go!

10567902_800092016709882_637443993_n

Yep, am pus mana pe ele. Minunatele Baby lips de la Maybelline. Eu am ales Peach me si Pink Punch. Intentionez sa il achizitionez si pe cel numit Intensive care. Hidrateaza si dau un usor touch colorat buzele. Cu toate acestea, nu cred ca le voi re-achizitiona, nu mi se par atat de bune pe cat sunt de faimoase!  Pretul, pe de alta parte, este unul mai mult decat decent: 14 RON.

10582707_800092006709883_2017171718_n

Si acum: RUJUL UNEI NOPTI DE VARA! Numai eu stiu de cand imi doream un ruj cu textura de lip gloss, intr-o nuanta …(daca-mi permiteti sa fac o gluma), baby lips! Imi doream un nude, un soi de culoarea buzelor, spre rozaliu. Ei bine,si l-am gasit, la 34,99 RON, in DM. L’oreal Colour Riche! Al meu este nuanta Mezzo Pink. Perfect!

10589821_800093376709746_657070594_n

Daca tot am reusit sa ajung in DM, am achizitionat si aceste 3 lotiuni de corp: summer glam, cu un usor miros de cocos si cu un usor sparkle in crema, melon tango si mango tango… minunate! Da, le-am inceput pe toate 3! Lotiunile de corp sunt preferatele mele, detin o cantitate impresionanta atat din acestea cat si unturi de corp. Mi se pare extraordinar de important sa iti hidratezi pielea, pentru ca o vei avea pe aceiasi, atat acum, cat si peste 20, 30, 40 de ani!

10589647_800092066709877_1626190827_n

Desigur, produsele de machiaj nu aveau cum sa lipseasca din aceasta postare. Paletuta roz de la YSL pe care o vedeti in imagine este preferata mea din multe puncte de vedere. Are rujul meu preferat, un roz electric, perfect pentru vara, si niste farduri burgundy si maro senzationale! De asemenea am achizitionat paletele de la Sleek: Au naturell si Bad girl. Recunosc, am fost usor surprinsa cand le-am testat pe 2 cliente care si-au dorit niste machiaje mai ‘soft’, pentru un botez. Sunt minunate! Pigmentate, si din cate am inteles sunt si rezistente! Pudra de la nyx, cea HD, translucida m-a surprins de asemenea placut! Cu o textura usoara, da un finish mat de neasteptat tenului. Am achizitionat si cateva produse de la ELF, desi culmea, mie nu imi place acest brand. Cu toate acestea, am cateva produse preferate de la ei: un spray de fixare, un creion de buze, si 3 cutiute cu pigmenti. Si pana nu uit: pudra pentru dedesubtul ochilor este si ea un produs care isi merita investitia minora. Raport calitate pret: OK.

10585694_800092000043217_1923786656_n

Sunt convnsa ca nu ati uitat ca sportul este un element-cheie in viata si intretinerea mea personala. Asa ca am mai achizitionat (inca) doua bustiere. Pentru mine este foarte important ca echipamentul de sala/antrenamente sa fie foarte comod, dar totodata si chic. La bustiere aleg intotdeauna ceva cu o sustinere medie (nu am nevoie de una mare), dar important este sa arate si ca aspect bine. Intotdeauna imi aleg topuri/pantaloni scurti/colanti in culori puternice, pentru a imi da o stare de spirit pozitiva! Eu chiar cred in puterea culorilor! Incearca si tu! Un top portocaliu, roz neon, galben, adidasi colorati!

10602665_800092053376545_2085936839_n

Manichiura si pedichiura sunt doua lucruri esentiale in aspectul unei femei. Nimanui nu ii plac calcaiele crapate, oja sarita, si in general aspectul neingrijit al mainilor sau al picioarelor. Inainte sa plec la mare, am optat pentru o pedichiura in nuante de turcoaz cu un accent alb, pe unghia mare. La manichiura am optat pentru un roz neon. Da, chiar merg pe principiul ca nu se mai poarta manichiura si pedichiura asortata. Therefore…Chiar avem liber la culoare, modele, stickere, nail patches, orice vreti voi si va face cu ochiul…. Go for it, fara regrete, este vara, mixurile indraznete nu au facut rau nimanui, I pretty promise.

10602599_800092036709880_416741241_n

Inchei aceasta postare cu un mesaj tare frumos, din Portul Tomis al Constantei…. ma gandesc la tine in foarte multe feluri foarte des…. Frumos, nu? Constanta este un oras superb, voi ce parere aveti?

Pupici!

2 thoughts on “Insta goodies #3

    • Multumesc frumos, Alina! Bine ai venit la mine pe blog!

      Legat de asta: Interesant este ca am observat ca foarte multe persoane s-au mutat de pe Facebook pe Insta, stergandu-si contul! Haha! 🙂

      Te pup si te mai astept!

Leave a Reply

