Beauty on a budget?

Cu siguranta, cele mai multe dintre noi ne incadram la conceptul beauty on a budget.. Ce inseamna asta mai exact? Simplu. Pentru oate item-urile/produsele/serviciile care tin de frumusete si bunastarea fizica, nu avem un buget nelimitat, ci mai degraba unul normal, sau chiar restrans.

Frumusetea, sau aspectul fizic, intr-adevar tin ambele de bani, insa eu consider ca, desi avand un buget redus se pot face minuni, apeland la hainele de medium budget si produsele cosmetice asemenea (exemplu: crema mea de fata costa 50 de ron-Bioderma).

Din punctul meu de vedere, sunt doar cateva produse sau item-uri de imbracaminte in care merita investit. Acestea ar fi o crema de fata buna, adaptata nevoilor pe care tenul nostru le are, un fond de ten bun, de asemenea si el adaptat la necesarul nostru, o pudra buna, demachiant tonic+cleanser (vezi Bioderma!). Iar cand vine vorba despre clothing items, un palton de buna calitate, niste cizme de piele serioasa, niste stiletto scumpi si niste jeansi calitativi should do it.

Tips&tricks-urile de beauty (masti faciale, masti pentru par, hidratare intensa) de obicei costa foarte putin, si sunt o investitie care merita facuta.

Revenind la postul de astazi, m-am decis sa creez o tinuta doar cu produse average, no name. Sa vedem ce a iesit.

Am ales o rochita lunga, din bumbac, cu spatele gol, luata dintr-un oarecare magazin. Balerinii sunt dintr-un magazin numit Mei despre care v-am mai povestit intr-un post anterior, iar colierul este dintr-un magazin de bijoux-uri din Targu Mures. Cu geanta, ei bine, geanta, este o poveste mai speciala… Geanta este cumparata dintr-un targ, de la Timisoara, un oras de suflet, in care am intrat absolut intamplator. A fost dragoste la prima vedere. Aceasta a fost putin mai scumpa decat cele sus mentionate, insa este un item cu totul si cu totul deosebit.

Si acum, ca de final… De ce sa nu purtam item-uri no name? I tell you, there’s no good reason…

Did you like it?

Cristina

2 thoughts on “Beauty on a budget?

  1. Felicitari pentru articol! đŸ™‚ In ceea ce priveste produsele cosmetice, eu le folosesc pe cele naturiste care costa foarte putin. (o crema de fata cu macese costa undeva la 25 de ron and so on). Sunt super multumita!

    • Iti multumesc frumos, Cristina! Important este sa folosim produse care ne fac bine tenului, si nu rau, indiferent de pretul acestora! Nu ma orientez niciodata la produse in functie de pretul lor, de multe ori se intampla ca ceea ce este scump sa fie prost si ceea ce este ieftin sa fie bun.

      Imi imaginez ca ai un ten fara probleme, al meu este mixt spre gras, de aceea atentia sporita.

      Te pup!

Leave a Reply

