Cum ne triem garderoba si DE CE

Image

Buna ziua frumoasele mele cititoare,

Astazi am avut o dimineata lenesa, am inceput sa va scriu in timp ce pe fundal mergea Sex and the city si manancam un bol de musli si alune cu lapte. E vreme urata, din nou, asa ca ce poate fi mai potrivit astazi decat a vorbi cu voi despre o tema care trebuie sa ii fie cunoscuta oricarei iubitoare de fashion? Hmmm, nimic!

Cele norocoase deja au o astfel de garderoba, ca cea pe care v-o arat eu in imaginea de mai sus (Blair Waldorf style pentru cunoscatoare). A mea nu este asa, insa ma pot numi o norocoasa. Aici, in Romania, cand nu sunt la facultate, locuiesc intr-un apartament cu 4 camere, din care una a fost transformata in dressing. Trierea garderobei este un lucru extrem de important, pentru ca adeseori ocolim fara a sti piese vestimentare bune, frumoase, cu un croi fabulos, doar din cauza ca….nu le vedem!

Si-am zis eu…”Sa se deschida dulapurile!”. Ce-a urmat dupa, n-a fost chiar tocmai ortodox, dar macar a fost precedat de un “Tulai Doamne!”. No pai…sa purcedem. Fac operatiunea asta a naibii de plictisitoare, dureroasa si plina de “Hai ma, am cumparat eu asa ceva?!” de 2 ori pe an. Which is more than enough, yet too much! De ce? Pai sa le triez.

Si acum urmeaza clasica intrebare…pai…cum?!  Hai ca e simplu. Eu le tin ordonate in felul urmator: in dulapurile cu rafturi am 2 rafturi pentru tricouri, unul pentru topuri, unul pentru pantaloni, impartit in 2 (scurti/lungi), unul pentru fuste si inca 2 pentru pulovere. In dulapul destinat umeraselor tin rochii, sacouri, fuste care sunt prea pretentioase pentru a fi tinute in dulapul cu rafturi, camasi si pulovere cu fermoar/nasturasi in fata.

Si atunci ce fac? Scot item-urile de pe toate rafturile (nu, nu unul, toate, ca asa vreau eu). Si fac 3 gramezi mari (oh da!) si late (mmm…). In gramada numarul 1 sunt hainele pe care nu le-as da nici daca mi-ati oferi un rinichi ca sa vi le fac cadou. In gramada numarul 2 sunt hainele care datorita si pentru ca faptului ca am slabit 17 kg incap eu cu o prietena in ele, ori n-au fermoar, nasturi, elastic, etc, deci prin urmare trebuie duse la croitoreasa mea care pe langa faptul ca lucreaza ULTRA-IEFTIN este g-e-n-i-a-l-a. Iar in a 3a gramada ajung hainele care nu mai au nicio sansa. Croi nepotrivit, cumparare impulsiva, culoare ultra-nepotrivita, vreo pata care nu mai iese. In cazul in care nu sunt rupte/patate, le donez cu cel mai mare drag, nu le arunc niciodata. In cazul in care sunt, le arunc fara regrete.

Sa presupunem ca asta a durat o ora, asta in cazul in care nu ati tras pe la bucatarie si un Vogue roz, sau o cana cu apa, sau un chat mic pe Facebook (facebook off, wardrobe on!). Acum dupa o pauza binemeritata de 10 minute, trecem la accesorii.

Vom incepe cu bijuteriile. Fiecare dintre noi are are bijuterii valoroase si bijuterii mai putin valoroase. Cele valoroase ar trebui sa stea (nu neaparat la un loc), fie in etuiul/cutiuta/saculetul lor personal, fie la un loc intr-o cutie cu lucruri valoroase. Nu as amesteca metalele pretioase cu cele nepretioase.

Trecand la cele mai putin pretioase, colierele statement spre exemplu (de care eu sunt supermegaultra indragostita pe vecie!) si-au gasit locul pe interiorul dulapului, in niste suporturi precum cele pentru curier.Cerceii au locul in interiorul a mai multe cutiute, iar bratarile intr-o cutie mare, metalica, colorata.

Ia spuneti. Easy-peasy?! Sau o sa ma intrebati de ce?! Daca acesta era planul vostru, asteptati pana vineri, cand vom continua acest post cu tips-uri pentru reorganizarea si stocarea incaltamintii si a curelelor, gentilor, esarfelor

Pana atunci, zile senine! 

Cristina

Leave a Reply

