Cursul de make-up artist si #instagoodies #2

Buna seara dragi cititoare!

Just a quick intro: m-am gândit astăzi la postările astea de tip Insta. To be honest, nu am dat un google (și mă îndoiesc că o să o fac) dacă cineva și-a mai botezat postările de acest gen insta goodies. Am tot vazut insta lately, insta week, insta month si am incercat sa fiu pe cat posibil originala (habar n-am daca mi-a si iesit, cum va ziceam, nu m-am obosit sa dau un google)

Just a quick intro #2: Dupa cum bine stiti, am absolvit cursul intensiv de make-up Ramona Chirita. Despre asta voi face un post separat. Pasiunea mea pentru make-up incepe cu multi ani in urma, cam vreo 4-5, cand imi testam cu putinele ustensile si produse mana pe colege, prietene, mama. Mi-am propus de mult timp sa obtin si o specializare pe acest domeniu (desi domeniul meu de studii, evident, este cu totul altul). Nu stiu daca voi activa in lumea make-up-ului insa sunt deschisa la orice fel de colaborari. Voi face, cum va spuneam mai sus, un post separat, in care sa va povestesc strict despre acest curs. Ca un mic teaser, a fost exact ceea ce imi doream (Ramona Chirita este PROFI! Cu litere mari! La fel si Gabriel Barcan PR scoala de make-up Ramona Chirita, la fel si fotografa Larisa Stanca- Multumesc!) Produsele la fel de profi (Atelier Paris, Revecen, Make up forever, Nastelle, Ben Nye-acestea sunt doar cateva nume). Am invatat tehnici cu totul si cu totul noi (machiaj in acuarela) dar si machiaje care de care mai frumoase si inedite. Deocamdata va las doar cu cateva poze.

DSC_9310(1)

fb2

facdebook

Outfit here: zara dress & new look heels. 

In continuare, terminand cu cele 2 “quick” care nu au fost nici pe departe quick intro-s, sa trecem la postarea cu numarul 2 din seria Insta Goodies.

10360957_773981669320917_615895239228403882_n 1524669_773981702654247_2774690509132500820_n10459898_773981609320923_633581303225672338_n

In aceste 3 poze, am incercat sa va prezint pe cat posibil de detaliat un outfit. Aceasta rochita cu un pattern simplu de flori este de pe She Inside. Comanda mea de la She inside pentru care am platit express shipping $15 s-a dovedit a fi o “teapa”veritabila. Cele 5 produse, pardon 4, deoarece unul nu a ajuns nici in ziua de azi, au venit in aproximativ 2 luni. Singura care s-a dovedit a fi ok este rochita din imagini, restul fiind niste carpe veritabile. Nu va recomand She Inside sub nicio forma!

Am ales aceasta rochita datorita pattern-ului cu pasarele, cum va spuneam mai sus, are un aer lejer. Curelusa din talie este de la h&m, si am ales-o pentru a completa look-ul. Sandalele le puteti gasi AICI . Este un mic magazin (eu am vazut si in Brasov-de unde cumpar eu, dar si in Bucuresti) cu produse la preturi mici, semi-calitative. Geanta este dintr-o colectie mai veche a magazinului Next UK, care a costat in jur de 16 lire.

10345803_773980185987732_6056937353152226559_n

Noua achizitie, sa ii spun asa, este dintr-un magazin relativ no name, dar care m-a atras datorita printului cu fete care este atat de in voga de anul trecut, cat si datorita croiului sau drept, pana deasupra genunchiului care ma duce cu gandul la niste stiletto inalti si un maxi bag. Nu stiu de ce, o sa vad in ce combinatie o sa aleg sa o port.

10418938_774055662646851_4469377658548439834_n

Si acum…poza mea preferata! Etuiul meu de pensule roz prafuit (ha, I’m the make-up artist), adeziv de gene, gene Nastelle (folosesc doar Nastelle, din par natural!), creioane de ochi Cascade, fond de ten si solutie de dezinfectat pensule de la Make-up forever. Me happy!

10454293_774055642646853_1832203867701294700_n

Si acum…secretul care este ascuns in etuiul roz. Pensulele mele care acum stau la uscare naturala, spalate cu sampon de bebelus. Voi face curand si un post despre asta, este foarte important sa oferiti pensulelor un timp de uscare de aproximativ 16 h (in niciun caz nu uscare cu foehn-ul!!!). Folosesc doar pensule Nastelle si Revecen. Acestea imi sunt mie dragi.

Acestea fiind spuse, ne “auzim” zilele urmatoare cu un post mult mai detaliat si poate un nou outfit. Pupici!

Leave a Reply

