Linistea interioara

147492956516222517_9r5ObIiG_f

Nu am stiut cum sa denumesc acest post (de altfel este foarte stresant cand trebuie sa pui un titlu, iar eu sunt genul de om care nu face lucrurile alambicat, ci de la un inceput la final, probabil de asta prefer sa pun titlul de la bun inceput, nu dupa ce imi scriu textul), asa ca l-am denumit simplu “Linistea interioara”, desi postul acesta este nu doar asa, simplu, despre linistea interioara. Ci despre iubirea de sine, despre armonia cu noi insine, despre armonia cu cei din jur…

Asa cum va povesteam intr-un alt post, eu pun mare pret pe armonia in primul rand cu mine si apoi pe cea cu cei din jur. Cum fac? Simplu. In primul rand, -oricat de superficial ar suna-, trebuie ca aspectul meu fizic sa fie placut. Tenul meu sa fie ingrijit, unghiile facute, parul aranjat sau strans frumos, un minim de machiaj (bb cream+luciu nude). Ca aspectul meu sa fie placut simt nevoia sa fac sport, sa merg de 3 ori pe saptamana la sala (4 ar fi ideal… ) si macar o data sa ajung la zumba.

Apoi, nu imi place sa ma simt in relatii tensionate. Si cand spun relatii tensionate ma refer la toate felurile de relatii. Cunostinte, amicitii, prietenii, iubiri, familie. Imi place sa fiu in armonie cu toata lumea. Daca este o persoana cu care intamplator simt ca nu am nimic in comun, ba chiar din contra, suntem doua fiinte perfect “dezarmonizate”, prefer sa ignor. And there you go, everybody’s happy!

Desi s-ar putea sa sune ca narcisism, pun mare pret pe persoana mea. Despre fizic am vorbit, dar sa vorbim si despre partea sufleteasca, care este mult mult mai importanta decat cum arati fizic, faptul ca esti super trendy imbracata samd. Cum am eu grija de partea aceasta a mea? Simplu! Am grija sa investesc mult timp, efort (nu neaparat bani), in lucrurile care imi plac. Imi propusesem de mult timp sa fac un curs de make-up, avand in vedere pasiunea mea pentru frumos (vedeti cum se leaga?) si culori. Anul acesta abia mi-am luat inima in dinti si de 3 zile machiez 2 fete pe zi. Inutil sa mentionez cate tehnici frumoase si interesante am invatat, cum am invatat sa lucrez cu produse super profi si asa mai departe. Un alt lucru: citesc, mult. Vad filme bune. Investesc in timp de calitate cu mine, chiar daca in acel timp doar stau in pat cu un platou de fructe si dau scroll pe pinterest in cautare de diy sau tehnici de contouring.

Acestea fiind spuse, o noua zi de make-up ma asteapta. De astazi inainte, machiajele mele pe diferite modele pot fi gasite: AICI.

Love, C

Leave a Reply

