Design interior-zen sau chin? Let’s get organized (I)

Image

Mereu am spus asa:

Spatiul in care locuim ne defineste pe noi, ca persoane. Curatenia, obiectele pe care le alegem sa ne inconjoare, felul in care ne depozitam bijuteriile si produsele de make-up intru pastrarea lor intr-un mod care sa nu le deterioreze in niciun fel, spun multe despre noi. Toate aceste maruntisuri, lumanari, lucruri parfumate, contribuie intr-o mare masura la starea noastra de zen, la mica noastra oaza de ‘relaxare’ si bunavoie. Unde sa ne relaxam, daca nu acasa, in vechea noastra camera? Ce conteaza ca ajungem atat de rar in ea si nu mai avem extraordinar de multe lucruri acolo, sau daca, din contra, stam aici de multi ani? Trebuie sa arate la fel de impecabil, incarcata cu amintiri, bun-gust si…ZEN!

Tocmai pentru ca lucrurile mai sus mentionate sunt atat de importante pentru mine, am ales ca aceasta postare sa fie cu poze, macar cateva (mi-ar fi fost tare greu sa pozez tot), din ceea ce inseamna zen-ul meu, din camera mea. Sper din suflet ca si pentru voi micile lucruri de acest gen sa insemne ceva si sa contribuie si la bunastarea voastra. De asemenea mi-am permis sa va dau niste tips-uri pentru organizarea macar a unei parti din produsele de make-up care sunt convinsa ca nu va lipsesc nici voua, ba chiar va prisosesc.

Deopotriva, am venit si cu mici tips-uri de organizare a colierelor (recunosc, am cam scapat fraiele din mana si am cumparat intr-un numar maricel) , parfumurile pe care le cumpar si recumpar de fiecare data, fiind pasiunea mea constanta. Desigur, cumpar si testez si alte parfumuri pe langa, insa acestea sunt preferatele mele. Si nu in cele din urma, produse favorite pentru buze.

Image

Sunt mare fana a odorizantelor de acest tip, ele reusind sa imprastie mirosul in toata camera. Acesta, -culmea-, miroase a florile mele preferate, lalele. De asemenea sunt innebunita dupa lumanarele, in orice forma, miros, cantitate.

Image

Din cauza faptului ca nu detin multe bratari (iar pe cele pe care le detin le port foarte rar), am ales sa le depozitez intr-un cosulet in forma de inimioara, impletit, si sa le tin pe birou, poate-poate mi-or face cu ochiul intr-o zi sa le scot la plimbare.

Image

Tot cand vine vorba despre recipiente de depozitat, am primit cadou 2 astfel de cutii ca cea din imagine (aceasta si una mai mare), foarte classy si incapatoare. Sunt albe si au un design de carte postala. Simplu si chic. Tot in aceasta imagine sunt o parte dintre cerceii pe care eu ii port cel mai des.

Image

Colierul meu preferat de la Tiffany impreuna cu alte cateva bijuterii de valoare (fie financiar sau sentimental vorbind) stau depozitate in cealalta cutie “postala”, despre care va spuneam mai sus.

Image

Am pozat o parte dintre rujurile pe care le detin (mi-ar fi fost imposibil sa le pozez pe toate, colectionez rujuri in toate culorile) si anume partea cu cele pe care le folosesc saptamanal, daca nu cumva zilnic.

Image

…Insaaa… preferatele mele sunt vesnicul Sephora lip stain-01 red & Nyx matte soft matte lip cream. Aceste 2 produse ma scot din probleme de fiecare data cand nu am timp de machiaj sofisticat. Cum? Simplu: nyx, culoare naturala, sofisticat: rosul aprins de la Sephora. Problem solved.

Image

Pentru depozitarea a mare parte dintre produsele mele am un corp cu 4 rafturi care imi este suficient pentru lucrurile pe care vreau sa le tin “la vedere”. Aici aveti cele 2 cutiute pe care le-am “laudat” si mai sus, impreuna cu Burjois, de care nu ma despart la sala si cu un pahar in care tin o parte din pensule.

Image

Pe urmatorul raft am cateva amintiri, impreuna cu favoritul meu, Alien by Tierry Mugler si un alt recipient in care mai tin o parte din pensule (doar cele pe care nu prea le folosesc, in principiu pensulele folosite zilnic si-au gasit locul in baie intr-un alt astfel de recipient)

ImageImageImage

Aceasta cutie, -trebuie sa recunosc-, este favorita mea, mai cu seama ca este primita de la niste persoane dragi, si mai are si acel design super fashion pe interior. Aici am depozitat intr-o mini cutiuta toate inelele (cele mai fara valoare, sa zic asa, celelalte sunt depozitate mai cu atentie) si toti cercelusii mari, “atarnatori”…

Image

Si acum…parfumurile mele favorite. De la stanga la dreapta: In sticluta mica se afla un parfum de la Essence care m-a cucerit inca de cand l-am mirosit, desi nu este un produs high-end. Despre Oh, Lola!, al lui Marc Jacobs nu cred ca trebuie sa va spun prea multe, il stiti si voi cu toatele, prea bine…Este minunat! Alien este my all times favourite, scoate din anonimat orice tinuta, orice ocazie, este efectiv THE BOMB. Little kiss by Salvador Dali este preferatul meu din liceu, il recumpar doar de dragul de a il avea in casa, de a simti acel miros! La vie est belle, de la Lancome... cred ca nici acesta nu are nevoie de vreo extra-descriere, este extraordinar, puternic, impunator! Hugo Boss- Femme este pentru zilele in care nu simt nevoia sa ies in evidenta, ci din contra, port o rochie simpla, de vara, si niste balerini…

Image

Asa cum va povesteam mai sus, cea mai mare “problema” (ca sa ii spun asa) in depozitare, a fost cea a colierelor, ele fiind numeroase. Asa ca (pentru moment) am prins aceste mici suporturi de cuier, pentru a le atarna. Planuiesc in viitorul apropiat sa mai atasez 3, sau chiar 4 astfel de suporturi pentru a le aseza mai organizat.

Sper ca v-a placut acest post. Va urma cat de curand posibil o metoda ingenioasa de organizare a pantofilor! (Stiu ca nici de ei nu duceti lipsa!)

Cu drag,

C

Leave a Reply

