Summer 2014

shopaholic2

Timpul a trecut iarăși uluitor de repede când am strigat: La mulți ani 2014. În clipele acestea am mai mult timp liber decât aș fi avut spre exemplu luna trecută, deoarece lucrez de acasă. Vara se apropie cu pași repezi (prea repezi, fenomenal). Sunt prinsă între proiecte, site-uri online, research-uri personale, dragoste, familie și prieteni. Îmi place să fiu un om activ. Îmi place să merg la sală, să gătesc sănătos, să am fel și fel de activități care să îmi aducă armonie și pace interioară. De asemenea, pun un mare preț pe pacea interioară.

Time has flied very fast since we first said: Welcome 2014. In these moments I have more time than I had last month for example, because I work from home. Summer comes really fast (too fast!). I m stuck between project, online web-sites, personal research, love, family and friends. I like to be active. I like to go to the gym to cook healthy food& have all kind of activities that bring me peace and harmony. Also, I value a lot inside peace. 

Vara 2014 este clar că va fi una explozivă. Și când spun explozivă mă refer pe lângă distracții și la culoare. Așa că am trecut la fapte și am lansat o comandă pe SHEINSIDE. Să vedem cu ce m-am ales pentru niște prețuri (modice aș zice eu) și cu un cupon de 20% pentru logarea cu Facebook.

The summer of 2014 it s gonna be really explosive. And by explosive I mean besides the fun, the COLOUR. So… I made an order on SHEINSIDE. Let s see what I bought at some really cheap prices and with a 20% discount coupon for logging in through Facebook.

Image

Primul tricou, este unul super lejer cu un print haios. Mi-l imaginez cu niște pantaloni ultra lejeri într-o culoare aprinsă (albastru royal, corai, galben) și cu niște stilettos. SImplu și classy!

The first top is very casual, with a funny pattern. I already see the outfit: wore with some casual pants in a bright color (royal blue, coral, yellow) and with some stilettos. Simple& classy.

Image

Rochița aceasta m-a făcut să zâmbesc încă de când am văzut-o. La un preț modic, are o culoare de un alb pur și cu un print în voga în acest sezon. Mi-o imaginez purtată cu sandalele mele beige de la Bershka și o geantă plic maxi.

This dress made me smile from the moment I saw it. Was very cheap, is a pure white and it has a very trendy pattern. I can already see it worn with my nude sandals from Bershka and a maxi clutch.

Următoarele două item-uri merg pe principiul Simplicity is the ultimate sophistication. Sunt 2 topuri simple, albe, care te scot din anonimat la orice ținută dacă ești suficient de inspirată să le asortezi fie cu niște cercei sau un colier statement, fie cu un ruj țipător. Sau de ce nu…cu amândouă? Merg deopotrivă, ambele, cu pantof cu toc sau -de ce nu- o sanda joasă aurie.

The next 2 items scream: Simplicity is the ultimate sophistication. Two white tops, which take you immediately out of the crowd if you are inspired enough to match them either with statement earrings or necklace or a showy lipstick. Or…why not both?! I would wear them both with high-heels or flat gold sandals. 

ImageImage

Următorul item este unul pe care mi l-am dorit de mult și l-am găsit abia astăzi. Ținând cont că voi participa la o nuntă am ales curând am ales clasicul gold box clutch pe care l-am găsit pe Nissa (îl găsiți și pe Meli Melo într-o variantă ușor diferită). partea amuzantă este că încă nu am rochia! Haha.

The next item is one that I have been looking a lot for in the online platforms. Regarding the fact that I will soon take part to a wedding I have chosen the classic gold box clutch that I eventually found on Nissa website. (you can also find it at meli melo paris in a slightly different shape). The fun part is that I still do not have the dress

Image

Din păcate (sau fericire) pe wishlist-ul meu de vară mai sunt o mulțime de obiecte. Soon, baby. Unfortunately on my summer wishlist I still have loads of stuff. Soon, baby.

Hope you enjoyed.

Cu dragoste/With love,

C

Leave a Reply

