White & sunny

download (1)

Timpul pe care l-am avut recent (sincronizat cu venirea mea în orașul natal și revederile cu toți prietenii împreună cu rezolvatul altor lucruri) nu mi-au permis să mă așez la biroul meu chic pe care stau așezate niște lalele și câteva obiecte de suflet ca să pot scrie o postare. De altfel, nici timpul acordat făcutului de fotografii nu a existat.

The time I had recently (I just came home, had to see all my friends & fix some issues with documents etc) did not let me write from my shabby-chic desk. Besides, I did not even have time to take pictures like I used to before this period of time. 

Pentru ținuta pe care o să o postez astăzi am ales o pereche de pantaloni albi, un body simplu și ușor decoltat la spate, niște balerini cu pietricele și o jachetă de piele modificată de mine. Jacheta de piele este un chilipir, cumpărată din Scoția de la TK Max. Atunci când am cumpărat-o avea niște franjuri atât pe față cât și pe spate care mie îmi păreau că îi dau un aer cowboy, nicidecum rock-chic așa cum aș fi visat. Așa că…i-am tăiat fără regrete! La geantă am renunțat în timpul ieșirii mele, iar pe buze port lip stain-ul de la Sephora în nuanța 01 red, care este și preferatul meu.

For the outfit I wore in this post I have chosen a white pair of shorts, a simple body, slightly low-cut at the back, studded flats and a leather jacket. This leather jacket was bought from TK Maxx in Scotland. When I bought it had some fringes in the front&back that I did not like because I felt like they looked “cowboy-ish’ instead of rock-chic as I wished. So …I cut them! I did not wear a bag and I wore on my lips my fav lip stain from Sephora (01-red).

Vremea a fost atât de frumoasă încât pentru o oră sau două am reușit să uit de problemele cotidiene care ne încarcă uneori atât de mult. Uitați cât de verde este iarba, ce frumoase sunt floricelele și câtă energie pozitivă se poate aduna în jurul nostru iar noi s-o ignorăm.

Weather was lovely that for 1-2 hrs I managed to forget about all my daily problems. Look how green the grass is, and how beautiful the flowers are and how much positive energy exists and we only ignore it! 

Deși timpul a fost scurt am reușit să fac și niște poze care să îmi placă și cu care vă las mai jos.

Even though time was short, I managed to take some shots that I like.

ImageImageImageImageImageWearing: H&M body, Claire’s necklace, Blanco shorts/skirt, Accessorize sunglasses, TK Maxx jacket.

Momentan, aparatul cu care îmi fac fotografiile este un Nikon d70. Nu pretind a fi “profesională”, nu cunosc încă toate funcțiile lui.  Nu intenționez să îl schimb momentan, pentru că sunt mulțumită. Fotografiile le “editez” în pixlr express care poate fi găsit online (menționez că lucrez doar la contrast și luminozitate)

For now, the camera that I use for taking my pics is a Nikon d70. I do not pretend being “professional”, I cannot use it properly for now. I do not intend buying a now one because I am happy for the moment. I “edit” my photos in pixlr express (find it online) and I only edit the contrast& luminosity.

Cât de curând plănuiesc un shooting profesional cu unul dintre fotografii cu care lucrez ocazional, pe un specific anume. Stay tuned.

I am planning to do soon a professional photoshoot with one of the guys that I am shooting ocasionally, on a certain theme. Stay tuned.

Cu dragoste/ With love,

C

One thought on “White & sunny

  1. Pingback: Fridays downtown | CRISTINA CIOBA

Leave a Reply

