Health and fitness

Fotor0404203758

Vă scriu acest articol din propria mea experiență (așa cum am promis în postul anterior). Acum un an și jumătate am avut 63 de kilograme(1,61) O greutate care mă apăsa fizic, dar și psihic. Kilogramele în plus s-au acumulat odată cu plecarea mea la facultate și numeroasele proiecte/esee/lucrări care erau acompaniate în permanență de lipsă de timp, deci prin urmare de mâncare nesănătoasa. Sesizam problema, îmi propuneam să fac ceva chiar de “mâine”, însă acel mâine se transforma mereu în altădată.

I am writing this article from my own experience (as I promised in the last one). One year and a half ago I weighed 63 kg (1,61 cm). A weight that was not only making me feel physically uncomfortable but also mentally. I gained weight once I left home for going at university and the workload for uni and the lack of time lead to unhealthy food and no sports. I was realizing I was having the problem, I was telling myself -tomorrow I will do something, but never happened.

Totuși, după o perioadă bunicică de timp, am început să atac problema. Cum? Simplu.

Am început să alerg. Prima zi, 200 de metri. Un eșec total, mi-am zis. Însă nu era un eșec total, ci avea să fie un succes enorm. A doua zi am alergat 15 minute. A 3a zi 30. Apoi mi-am făcut și abonament la sală, unde am început un antrenament de tip circuit care dura în jur de o oră. O altă revelație însă avea să urmeze. Zumba, body combat, fat attack, ultimate abs, body sculpt. Toate minunile acestea de cursuri au topit grăsimea. Mergeam la sala de 5 ori pe săptămână, uneori și de 6. Motivație? Simplu. Pentru aceste cursuri trebuia să mă înscriu pe platforma online a sălii de sport. Dacă lipseai de 3 ori, nu mai aveai dreptul să te înscrii la niciun curs. Așa că duminică seara făceam planul pentru toată săptămâna.

Though, after a while, I started to attack the problem. How? Easy as that. I started running. First day: 200 meters. A massive failure- I said to myself. But it was not a massive failure but an enormous success. Second day: 15 minutes. Third day: 30 minutes. Then I signed up at the gym, where I started a circuite training. Another idea came next. Zumba, body combat, fat attack, ultimate abs, body sculpt. All these wonderful exercise classes have vanished my fat. I was going to the gym 5 times a week, sometimes even 6.. Motivation? Easy. I had to sign up for these exercise course on the online platform of the gym. If you signed up and missed 3 times, you had no right anymore to sign up for these course. So, on Sundays evening I was doing my exercise plan for the following week. 

Alimentația mea se schimbase radical. Nu mai știam care este gustul pâinii, a dulciurilor, a mâncarurilor prăjite, a pastelor. Și cu toate acestea… spre disperarea mea… acul cântarului arăta 59 de kilograme. După 2 luni de efort. Apoi, în a 4a luna, brusc, cântarul a arătat 55 de kilograme. Abia aici urma să înceapă greul.

My diet was completely and radically changed. I could not tell anymore what bread, sweets, fries, pasta tasted like. And, with all these, the weight scale was showing me…59 kilos. After 2 months of severe effort. I kept going, and in the 4th month the scale showed me a brand new number: 55. But from that moment the hard part started.

Am continuat, la fel ca și înainte, cu o dietă echilibrată și cu sport, reușind să ajung la 53 de kilograme. Atunci am auzit de controversata dietă Dukan. Și mi-am spus…de ce nu? Nu înțelegeam toate controversele acelea, nu urma să o urmez mult timp. Rezultatul? Mi-a schimbat viața în cel mai bun mod posibil. Am continuat cu sportul, ritmul de slăbire a fost mai lent, și m-a învățat ce înseamna moderația. Am ținut-o 3 luni de zile, iar apoi m-am oprit la 48 de kilograme. Unde sunt și acum. Sigur, v-ați fi așteptat ca după ce am terminat-o să pun la loc rapid tot ce am pierdut, însă… spre surprinderea chiar și a mea, Dukan mi-a schimbat metabolismul și arderile!

I kept going, like before, with a moderate diet and fitness, reaching 53 kilos. That was the point when I heard about one of the most feared diets: Dukan. And I said to myself, why not? I did not understand all the issues and controversies and anyway I did not need to lose lots of weight. The result? It changed my life in the best way possible, I lost weight fast and it taught me a good lesson about moderation. I was on Dukan diet for 3 months, and I reached 48 kilos. Where I am now. I did not put any weight back on after finishing this diet!

Planuri de viitor? Corpul perfect. Nu mai țin niciun fel de dietă, continui cu cât de multă mișcare pot, și 2 litri de apă pe zi.

Future plans? The perfect body. I do not do diets anymore, I keep going with as many exercise as I can daily, and 2 litres of water a day.

Next health and fitness post: my gym equipment, suppliments & reccomendations.

Cu dragoste/With love,

C

3 thoughts on “Health and fitness

  1. Pingback: Ce tip de miscare facem si cum alegem ceva sa ni se potriveasca | CRISTINA CIOBA

Leave a Reply

